تلگرام

ارز دیجیتال تلگرام قاتل میلیاردها دلار پول کشور خواهد بود

با جدی شدن فعالیت ارز دیجیتال تلگرام در دنیا و همچنین ورود احتمالی آن به فضای مجازی کشورمان بسیاری از اهالی و فعالان صنعت آی‌تی و اقتصاد کشور نسبت به ورود این ارز به کشور هشدار داده و نسبت به عواقب ورود آن ابراز نگرانی کردند که یکی از بخش‌هایی که نسبت به ارز دیجیتال تلگرام ابراز نگرانی کرده، جمعیت توسعه‌گران فضای مجازی پاک بوده که در یک اطلاعیه بلند بالا به موارد مختلفی اشاره نموده است.

به گزارش آی‌تی‌رسان، در این اطلاعیه که توسط این جمعیت منتشر شده است به موارد گوناگون اشاره و نسبت به فعالیت این ارز دیجیتالی هشدارهایی به مسئولین و مدیران دولتی داده شده است.

ارز دیجیتال تلگرام

در این اطلاعیه با اشاره به جایگاه فعلی آن به عنوان یک پایگاه رسانه‌ای مهم و غیر قابل اعتماد در کشور، نسبت به فعالیت‌های اقتصادی آن که علاوه بر حوزه فرهنگ و اجتماع که تا بحال مورد تیررس تلگرام بوده است، حوزه اقتصادی کشور نیز در هدف مدیران تلگرام قرار گرفته که در صورت عدم اتخاذ راهکار مناسب، کشور شاهد خروج میلیاردها دلار سرمایه ارزی خواهد بود.

در ادامه نیز به راهکارهای مختلفی اشاره شده است که همگی ناظر به پیروی از دستورات و فرمایشان رهبری است که در صورت نصب‌العین قرار دادن آن‌ها، دولت می‌تواند از خروج میلیاردها دلار ارز از کشور جلوگیری نماید. متن کامل این اطلاعیه در رسانه‌های جمعیت توسعه‌گران فضای مجازی پاک قابل مشاهده است.

 

2 در مورد “ارز دیجیتال تلگرام قاتل میلیاردها دلار پول کشور خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH