سامسونگ گلکسی J2 پرو: یک گوشی هوشمند برای کسانی که نمی‌خواهند به اینترنت متصل شوند!

هنگامی که به کارهایی که می‌شود با یک گوشی هوشمند انجام داد فکر می‌کنیم، به اهمیت اتصال به اینترنت در بسیاری از این امور پی می‌بریم. بدون این ارتباط کاربر قادر به جستجوی اینترنتی و حتی کار کردن با بسیاری از نرم‌افزارها نخواهد بود. با این وجود، برخی از کاربران هستند که علاقه به داشتن یک اسمارت‌فون بدون اتصال به اینترنت دارند. این کار موجب می‌شود تا دستگاه یاد شده برخی قابلیت‌های محدود را برای آنها فراهم کند. سامسونگ برای این دسته از کاربران J2 پرو را عرضه خواهد کرد.

این هندست دارای صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 540 در 960 خواهد بود. با این که لفظ پرو در نام این گوشی دیده می‌شود، اما مشخصات آن بیشتر شبیه به یک گوشی مینی است. پردازنده چهار هسته‌ای این گوشی فرکانسی برابر با 1.4 گیگاهرتز دارد که در کنار یک رم 1.5 گیگابایتی کارهای نه چندان سنگین این گوشی را پردازش خواهند کرد. حافظه داخلی J2 پرو 16 گیگابایت است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی مطمئنا نیاز کاربران این گوشی را رفع خواهد کرد. البته وجود باتری 2600 میلی‌آمپری و حسگر اثر انگشت در پشت آن شاید تا حدودی بتواند استفاده از لفظ پرو در نام این محصول را تعدیل کند. نسخه نامعلومی از اندروید نیز به عنوان سیستم عامل گوشی استفاده می‌شود.

با وجود صحبت‌های گفته شده شاید این سوال در ذهن شما متبادر شده باشد که J2 پرو به عنوان یک گوشی هوشمند بدون اتصال به اینترنت چه کاری انجام خواهد داد؟ در جواب به این سوال باید گفت چه کاری بزرگ‌تر از برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک! با قیمتی حدود 190 دلار، این هندست محصولی ایده‌آل برای والدینی خواهد بود که به دنبال خرید یک گوشی هوشمند برای فرزندان کم سن و سال خود هستند، اما نگران اتصال به اینترنت و محتوای دریافتی فرزند خود نیز هستند. بسیاری از شهروندان عادی که نحوه کار با گوشی‌های هوشمند را بلد نیستند و آن را پیچیده می‌دانند، نیز می‌تواند هدف بعد سامسونگ از ارایه این گوشی باشد.

بر اساس اخبار منتشر شده، متاسفانه این گوشی تنها در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد.

4 در مورد “سامسونگ گلکسی J2 پرو: یک گوشی هوشمند برای کسانی که نمی‌خواهند به اینترنت متصل شوند!”

  1. فکر خوبی کرده ولی اون بچه اگ اینترنت بخواد میره کافی نت کارش انجام میده نیازی ب گوشی نت دار نداره

  2. الان دیگه دست بچه ها همچین گوشی بدی قبول نمیکنن که.. بعدشم با وای فا میشه به نت وصل شد اگ اونم نداشت باشه که خیلی گوشی بی خودی میشه حتی با شیریت نمیشه چیزی فرستاد باهاش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH