بررسی اپلیکیشن پولیک (Poulik)؛ پولیک کن تا به پول نزدیک شوی!

اپلیکیشن پولیک (Poulik) یک برنامه ساده برای کسب درآمد اینترنتی است که از طریق یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای پرطرفدار تبلیغ شده و بسیاری از کاربران به دلیل این تبلیغات به استفاده از آن روی آورده و حالا پولیک به یکی از اپلیکیشن‌های پربحث در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و گزارشات خوب و بد زیادی از آن منتشر می‌شود. در ادامه قصد داریم به بررسی این اپلیکیشن کسب درآمد اینترنتی بپردازیم.

این روزها به دلیل اوضاع اقتصادی کشور، بسیاری از کاربران به دنبال راه‌هایی هستند تا بتوانند با کسب درآمد به معیشت زندگی خود سر و سامان داده و بهبودی را ایجاد کنند که بعضی از افراد از این اوضاع استفاده کرده و راهکارهایی را ارایه می‌دهند که بعضا صرفا کلاهبرداری بوده و یا در موارد دیگر، بدون مشکل فعالیت می‌کنند.

اپلیکیشن پولیک (poulik)

به نظر می‌رسد مسئولین اپلیکیشن پولیک (poulik) به یک راهکار بسیار ساده که آرزوی بسیاری از کاربران ایرانی است، رسیده و با بال و پر دادن به ایده اولیه، درآمد خوبی را از آن خود کرده‌اند ولی آیا کاربران این اپلیکیشن نیز به درآمدی رسیده‌اند یا خیر؟

شاید نقطه ابهام بزرگی که در اپلیکیشن پولیک (poulik) وجود دارد، مبلغ اشتراکی است که شما با پرداخت نکردن آن حتی نمی‌توانید توضیحات ساده‌اش را بخوانید و به طور کلی شرط بسیاری از فعالیت‌های موجود در این اپلیکیشن، پرداخت حق اشتراکی است که برای پولیک تعیین شده است.

موافقان این اپلیکیشن می‌گویند که پرداخت 39 هزار تومان در ابتدای استفاده از این اپلیکیشن یک امر طبیعی است چرا که برای بسیاری از اپلیکیشن‌های خارجی در موضوعات گوناگون نیز این موضوع وجود دارد و برنامه نویسان این برنامه حق دارند که برای نرم‌افزار طراحی شده، حق عضویت دریافت کنند.

اپلیکیشن پولیک (poulik)

در مقابل مخالفین این اپلیکیشن از عدم شفافیت برای دریافت حق اشتراک اولیه سخن می‌گویند و بسیاری از دلایل مختلف و بعضا موجه را برای طرح ابهامات در زمینه اپلیکیشن پولیک (poulik) مطرح می‌نمایند. در ادامه به بررسی کامل این اپلیکیشن می‌پردازیم و اطلاعاتی که از این برنامه اندرویدی لازم دارید، در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید تصمیم گیری نهایی را برای استفاده از آن انجام دهید.

عملکرد کلی اپلیکیشن پولیک (poulik) چگونه است؟

اپلیکیشن پولیک به طور کلی بر اساس مشاهده تبلیغات و فروش بسته‌های بیمه‌ای و همچنین فروش کالاهای مختلف بنا شده است و بسیاری از افراد در نگاه اول به این نرم‌افزار اندرویدی، به یاد شرکت‌های هرمی سال‌های نه چندان دور کشورمان می‌افتند که بسیاری از افراد را دچار مشکل کرد.

به طور کلی در مورد پولیک می‌توان گفت که سابقه فعالیت نرم‌افزارهای این چنینی بسیار اندک بوده و نمونه مشابهی در این حد مشاهده نکردیم و پولیک اولین نسل از نرم‌افزارهای کسب درآمد اینترنتی در کشورمان محسوب می‌شود که توانسته به صورت جدی و گسترده و با تبلیغات زیاد در فضای مجازی کشور فعالیت نماید.

یکی از روش‌های کسب درآمد موجود در پولیک، روش اشتراک‌ گذاری برنامه‌ها در این اپ است که کاربر با اشتراک گذاری اپلیکیشن‌هایی که در پولیک پیشنهاد می‌شود، کسب درآمد کرده و به ازای هر نصبی که توسط دیگران صورت می‌گیرد، درآمدی را از آن خود می‌کند. حضور بعضی از اپلیکیشن‌های معروف مانند “دینگ” در این بخش قابل توجه بوده و نشان می‌دهد برندهای معتبر نیز از خدمات ارایه شده در پولیک استقبال می‌کنند.

روش های کسب درآمد در اپلیکیشن پولیک (poulik) چگونه است؟

همان‌طور که در محیط ساده این برنامه قابل مشاهده است، چند نوع روش خاص برای کسب درآمد اعلام شده که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

تبلیغات: اولین و راحت‌ترین روش کسب درآمد در این برنامه، مشاهده تبلیغات است که طبق تجربه کاربری ما در آی‌تی‌رسان، معمولا از تبلیغات شرکت‌های خارجی استفاده می‌شود و ترکیبی از تبلیغات داخلی و خارجی به کاربر نمایش داده می‌شود.

یکی از اشکالات موجود در این بخش عدم اعلام زمان مورد نیاز برای مشاهده تبلیغات است ولی به طور حدودی هر تبلیغ، می‌بایست در 30 ثانیه مشاهده شده و ظاهرا در هر دقیقه دو تبلیغ به کاربر نمایش داده می‌شود و بیش از این مقدار، امکان مشاهده تبلیغ نخواهد بود.

به طور مثال ما در طی بررسی‌هایی که برای نگارش بررسی این اپلیکیشن انجام می‌دادیم، توانستیم 172 تومان کسب درآمد کنیم که حاصل مشاهده سه تبلیغ بود.

اشتراک گذاری برنامه: دومین روش کسب درآمد، اشتراک گذاری اپلیکیشن‌هاست که محلی برای تبلیغات دیگر برنامه‌ها شده است. کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های پیشنهاد شده توسط پولیک را بین دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و پس از هر نصبی که توسط آن‌ها صورت می‌گیرد، درآمدی به حساب کاربر واریز می‌شود.

البته به دلیل حضور اپلیکیشن‌های معروف در این بخش، کار کاربر برای تبلیغات آسان بوده ولی بدیهی است که حضور اپلیکیشن‌های تازه کار، به سختی کاربر کاربران خواهد افزود.

بسته‌های بیمه: سومین روش کسب درآمد در اپلیکیشن پولیک، کسب درآمد از طریق فروش بسته‌های بیمه است که کاربران می‌توانند به عنوان بازاریاب بیمه فعالیت کنند و با فروش هر بیمه نامه، پورسانتی را که قبل از آن به رقمش پی برده‌اند، دریافت نمایند. متاسفانه به دلیل عدم دسترسی به جزئیات این بخش، امکان ارایه اطلاعات بیشتر از آن نداشتیم ولی طبق شواهدی که از کاربران دریافت کردیم، بعضی از محصولات پرفروش و پرطرفدار بازار بیمه در این اپلیکیشن وجود دارد ولی پورسانت کاربران بسیار اندک است.

فروشگاه: شاید جنجالی‌ترین بخش پولیک که ما را به یاد شرکتهای هرمی می‌اندازد، همین بخش فروشگاه آن است که دارای محصولات متنوعی بوده که با قیمت‌های نجومی به کاربران عرضه می‌شود. کاربران در اپلیکیشن پولیک (poulik) می‌بایست از بین محصولات در انواع: آرایشی و بهداشتی، تزیینی، آثار دست ساز، کیف و کفش، بهداشتی و پزشکی، لوازم خانگی، مد و پوشاک و نوشیدنی‌ها بازاریابی کرده و از طریق فروش آن‌ها، پورسانت خود را دریافت کنند.

به طور مثال یک جنسی که در بازار به راحتی با قیمتی در حدود 100 هزار تومان قابل دسترسی است، در این اپلیکیشن با قیمت 240 هزار تومان عرضه شده و به دلیل قیمت بالایی که برایش در نظر گرفته شده است، پورسانت 60 هزار تومانی برای کاربر معین شده و کاربران را برای یک درآمد بی نظیر وسوسه می‌کند!

طریقه کار این بخش به این گونه است که کاربر پس از بازاریابی و پیدا کردن مشتری، وجه کامل محصول را به حساب پولیک واریز می‌کند و پولیک در لحظه، پورسانت معین شده را به حساب کاربری او منتقل می‌کند و جنس نیز برای خریدار ارسال می‌شود.

اپلیکیشن پولیک (poulik) چه مزایایی برای کاربرانش در نظر گرفته است؟

طبق توضیحاتی که در سایت رسمی اپلیکیشن وجود دارد و در تبلیغات آن مشاهده می‌شود، پولیک مدعی است که در زمان افراد صرفه‌جویی می‌کند و آن‌ها می‌توانند نیازهای روزانه خود را از این برنامه تامین نمایند! از دیگر مزایایی که بسیار بزرگنمایی شده، امکان رایگان زیر است:

یک‌سال بیمه حوادث و هزینه‌های غرامت و پزشکی به میزان 10 میلیون تومان

البته این بیمه با پوشش‌هایی که در این اپلیکیشن ذکر شده است هزینه زیادی ندارد ولی همانند سایر مطالبی که در این اپلیکیشن وجود دارد، گزارشی مبنی بر دریافت این بیمه نیز وجود ندارد! همچنین این اپلیکیشن، یک باشگاه اختصاصی دارد و خدمات ویژه‌ای به کاربران عرضه می‌کند.

مشکل نسخه آی‌او‌اس پولیک چیست؟

از نکات قابل ذکر برای اپلیکیشن پولیک، وجود نسخه‌های اندروید و آی‌او‌اس این برنامه است که البته گزارشاتی پیرامون نسخه آی‌او‌اس وجود دارد که طبق اطلاعیه این اپلیکیشن در کانال تلگرامی‌اش، به روش زیر قابل حل خواهد بود:

از دیگر نکات قابل ذکر برای اپلیکیشن پولیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از پولیک نیازمند مکان و زمان خاصی نیست و بدون محدودیت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
  • اعتبار کسب شده در پولیک قابل انتقال بین کاربران است.
  • استفاده از اپلیکیشن پولیک تنها از طریق یک دستگاه امکان‌پذیر است.
  • درآمد کسب شده به کیف پول کاربران واریز می‌شود و پس از آن و با درخواست کاربران به شماره کارت بانکی آن‌ها منتقل می‌شود.
  • به طور کلی همیشه مبلغ 10 هزار تومان برای فعالیت در پولیک باقی خواهد ماند و در صورتی که درآمد شما از مشاهده تبلیغات در پولیک به 10 هزار تومان برسد، امکان دریافت نخواهید داشت.
  • در بخش آموزش این اپلیکیشن، آموزش‌هایی برای کاربران در نظر گرفته شده تا آن‌ها بتوانند روش‌های کسب درآمد بالاتر و بیشتر را فرا بگیرند.
  • کاربران می‌توانند در هر لحظه با پشتیبانی این برنامه تماس بگیرند و با اپراتور آن صحبت کنند.

 

نظر شما در مورد پولیک چیست؟ اگر تجربه استفاده از این اپلیکیشن را دارید در بخش نظرات مطرح کنید.

148 در مورد “بررسی اپلیکیشن پولیک (Poulik)؛ پولیک کن تا به پول نزدیک شوی!”

  1. من پول ۳۹ هزار تومن دادم ولی بازم فعال نمیشه میگه باید دوباره ۳۹ تومن دیگه بدی این چه وضعیه بابا رسیدگی کنید

  2. زیاد لازم نیست خودتونو اذیت کنین اگر به واقع این اپیلیکیشن درآمد زایی در حد تبلیغاتی که میکنه داشته باشه سازندگانش با گرفتن درصد کمی از اون درآمد می تونستن سود زیادی بکنن دیگه احتیاجی به گرفتن مبلغ اولیه نبود و تعداد خیلی بیشتری هم میتونستن جذب کنن

    1. یک حرف کاملا منطقی ؛ خیلی راحت میتونن مثل موسسات کاریابی فلان درصد از درآمد شما رو خودشون بردارند ( با اطلاع شما ) …

  3. احمدرضا اصفهان

    سلام منم میخواستم عضو بشم تانظرات راخواندم بکل پشیمان شدم لطفا کسایی که مثل من هستند عضو نشید باتشکر ازدوستانی که نظرات خوبشان باعث میان برشدن مقصدماشد واقعا سپاسگزارم.

  4. جالبه همه کسانی که ازین برنامه تعریف کردن یه حرف زدن مردم ما از تبلی خوششون میاد میخوان بشینن پول بدن بهشون. الآن من یه گروه زدم دارم جنسارو میفروشم. دقیقا انگار همه یه پیام رو دارن میدن. خب معلومه کی و به جه نیتی این پیام ها رو داده. ما مخالف استارت اپ های خوب و نو نیستیم اما استارت اپی که کلاه برداری نباسه مثل اینپ مثل تپسی یا خیلللییی های دیگه. این اول پول میگیره دو روزی تبلیغاتو میبیننین پول نتتون میره بعدشم که کلا تبلیغی نداره. کلاهبردارییییی به تمام معنا

  5. با چشم باز تصمیم بگیرید. این برنامه کلاهبرداری هست. من فعالیت کردم.پول هم توی پنل موجود هست.ولی شما مبلغ رو نمیتونید دریافت کنید…در پایین تصاویر مقدار موجودی و درخواست وجه رو میزارم تا ببینید ک این برنامه کلاهبرداریه و فقط 40تومن پولتون رو میریزید دور
    1

    http://s8.picofile.com/file/8324987976/Screenshot_2018_04_30_11_46_01.png

    2

    http://s9.picofile.com/file/8324988026/Screenshot_2018_04_30_11_46_14.png

    3

    http://s8.picofile.com/file/8324988068/Screenshot_2018_04_30_11_46_06.png

    4

    http://s8.picofile.com/file/8324988092/Screenshot_2018_04_30_11_45_56.png

    حتی اون بیمه حوادث هم ک میگن وجود نداره..هیچ مرجعی هم وجود نداره ک بتونید باهاشون ارتباط برقرار کنید.
    بخش پشتیبانی برنامه هم اصلا جواب نمیدن…
    گول این کلاهبردارارو نخورید.
    لطفا اطلاع رسانی کنید تا جیب اینا از بی اطلاعیه ما پر نشه.

  6. من از اولشم شک کردم یه مشکلی داره آخه کی میاد هرروز اونم به اینهمه کاربر اونم فقط با دیدن یا ارسال تبلیغ روزی ۴۰۰۰۰تومن پول بده خوب شد اومدم این نظرارو خوندم داشتم وسوسه میشدم نصبش کنم!!!

  7. از وقتی کریمیان، مدیر جم فوت کرده، این شبکه‌ها مدام دنبال پول درآوردن از همه طریقی هستن. شاید اینم یه آپ خودشونه. من حتی دیگه به تبلیغات خیریۀ کودکانش هم اعتماد ندارم.

  8. شاید کار بدی کردن شاید… ولی در کل باید توجه کنیم که خیلی وقته شبکه های جمو رایگان نگاه میکنیم.. من خودم میفا و 24bهستم صبح تا شب.. گروه جم بروشی جیب مشتریارو در نهایت خالی کرد.. شاید چون میترسه دیگه فرصت پیش نیاد تیغ بزنه مساله جدیه

  9. اختلاس فقط بردن پول زیاد و یکجا نیست یه کم فکر کنید آخه این ٣٩ تومنو ضربدر چندهزار نفر کنید خودش میشه یه اختلاس ، تو ایران خودمون مثالش میشه مسابقه نما به نما مردم چقدر هزینه کردن هر سرى ۵٠٠٠ تومن اینا همش اسمش اختلاسه، هفته اى میلیاردى درمیارن بعد هفته اى یه ماشین ٣٠ میلیونى میدن

  10. تورو خدا گول اینارو نخورید….کار اینا دزدیه تو روز روشن….رسماً دارن کلاهبرداری میکنن…من سی و نه تومن دادم.پولم رفت….شما اشتباه منو مرتکب نشید.بقران دزدن….چقدر راحت سر مردم کلاه میزارن.من که حلال نمیکنم.خدا ازشون نگذره

  11. دوستان سلام : من تمام نظرات شما را خواندم ؛ بیشتر نظرات مبنی بر کلاه‌برداری پولیک هست و هرکسی هم دلیلی برای گفته‌اش بیان کرده … در این بین یکی از دوستان عنوان کرده که اینها نماد اطمینان و اعتبار ندارند ، همین کافی است و نشانه نامعتبر بودن فعالیت پولیک هست و فقط گله‌مند هستم از سازمانها و اداراتی که مسئولیت انها است تا با این نوع اپلیکیشن‌های کلاه بردار برخورد کنند و در رسانه‌های داخلی(روزنامه،رادیو و تلویزیون) با ذکر نام انها به قشرهای نیازمند و بی اطلاع اگاهی لازم را بدهند و درنهایت با امکانات در دسترس در فضای مجازی بر روی صفحات انها اعلام بی‌اعتبار بودن را عنوان کنندو درنهایت وظیفه مقابله بر عهده احتمالا پلیس فتا است ….. کوتاه سخن خودمان اطلاع رسانی کنیم

  12. سلام
    ببخشید من پول واریز کردم ولی منصورف شدم اینها یک شماره موبایل هم ازخودشان نگذاشتن یایک تلفن ثبت هم ندارند نمی دانم بایدچکارکرد خداراراضی هست این طوری خواهش می کنم پیگیری بفرمائید باتشکر ازشما

  13. فکر کن با تبلیغات جم هزار نفر این اپ کلاهبردار رو نصب کرده باشن و پول داده باشن در نتیجه حدودا چهارصد میلیون تومان به سازنده اپ پول دادن، حالا تصور کن این هزار نفر بشن ده هزار نفر، عایدی این اپ از این کلاهبرداری میشه چهار میلیارد تومان، حالا این وسط چند میلیون هم پورسانت میده که بهش نگن کلاهبردار. توی مقیاس بزرگتر ببین چه پولی به جیب زده
    هموطنان عزیز من گول این کلاهبرداری رو نخورید

    1. داداش درجواب شما باید بگم که شبکه جم در روز حدو د یک ملیون نفر شایدم بیشتر بیننده داره اکه از این یک ملیون نفر 10هزار نفرشون نصب کنن با مبلغ 39900 تومن میشه 399 ملیون تومن که همین براش کافیه که اگه برای تبلیغاتش هم 30 ملیون هزینه کرده باشه با احتساب 50 ملیون هم پورسانت کسای که نسبش کردن باز319 ملیون سودشه و هزینه اینترنتی که استفاده میشه هم به حساب شرکت واریزمیشه که این خودش کلی پوا اضافس پس در نتیجه سازنده این اپ میتونه در روز 500 ملیون تومن سود خالص داشته باشه به لطف نادانی و تنبلی ما ایرانیا همین

    1. نوراله منصوری

      59 هزارتومان براش پرداخت کردم و قسمت فروشگاه که برای درامده همش میگه بزودی یعنی قسمت پول در اوردن و محصول همیشه غیر فعاله یعنی کلاهبرداری محض من تو این اپلیکشن خبره ام فرض کن محصولات وجود نداره بخوای بفروشی فقط عکس گذاشتن و یه قسمتش چند محصول ناچیز گذاشتن که لعنت خدا نمی ارزه همین کلا کلاهبرداریه پولمو از کی پس بگیرم

  14. خوب دزدی راه انداختن. جنس ها رو‌ به یه کسی که قیمتشو نمیدونه ۲ برابر بفروشیم براشون یه پولی اون وسط به ما بدن ؟ خر فرض کردن اگه کسی فروشنده خوبیهمیره برا خودش کار میکنه خیلی هم بیشتر پولدر میاره نیازی به‌پولیک و پولک پول پولک نیست

  15. کلاهبردار بودنش نیاز به بررسی نیست دوستان!!
    نرم افزاری که قراره برای شما درامدزایی داشته باشه چرا باید از همون لحظه اول از شما پول بگیره!!
    اگر روزی به قول خودشون 40 50 تومن درامد داره برای شما پس دیگه مرده این 39 تومن نباید باشند!!
    اپ های پولی توی دنیا زیاده ولی هیچ اپ درامدزایی پولی نیست
    لطفا برای کنجکاوی هم که شده نصب نکنید و به دیگران هم اجازه ندید نصب کنند
    میلیونی توی جم تبلیغ میکنند و میلیاردی دزدی!!!

  16. ینی واقعا اینهمه آدم نصب کردن؟ آقا اینجا هزاری رو تو هوا میزنن رو چه حساب فک کردین میتونین کسب درامد کنین????????????????

  17. سلام به همه دوستان،
    رک و راست بگم،
    خودم نصب کردم ، ولی به محض دیدن اینکه باید این مبلغ رو با عنوان بیمه و این چرت و پرتا پرداخت کنم شصتم خبردار شد!
    عاقلان خودشون میدونند که این شیوه نوین کلاه برداری هست، توی هر جامعه ای افراد احمق پیدا میشن تا جیب زرنگهای حروم خور رو پر کنند،
    انسان اگه بجای نصب پولیک و امثالهم ، تلاش کنه توکل کنه و راه خودشو بسازه، حتما به نتیجه میرسه.

    جای تعجب هم نیست که کامنتهایی هم هست توی سایت که از پولیک تعریف کرده و حتی لایک هم دارند!!!
    پولیکی ها مجازی هستند و کارشون اینه که توی مجازی قوی باشند…

    لایک کنید..
    یا حق

  18. دوستان سلام. خوب گوش کنید.من خودم طراح استارتاپم.یه اپ اندروید با این قابلیت ها اگر یکی برات بنویسه ۵ میلیون هزینه داره. اگر ۵ میلیون تمنو تقسیم بر ۳۹۰۰۰ تومن بکنیش میشه ۱۲۸ .یعنی اگر ۱۲۸ نفر نصبش کنم پول نرم طراحی اپ درومده و بعد همش سوده خالصه. خوب پس اول ۱۲۸ نفر ساده لوح میخواد و بقیش هم دیگه خدا بده برکت.حالا فرض کنید یک میلیون نفر نصب کنن.میشه ۳۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومن.آره درست دیدید. سی و نه میلیارد تومان.حالا دو سه میلیارد پول تبلیغ و پورسانتا. ۳۵ میلیارد بقیه دیگه خدا بده برکت.ما همه میشیم حماله یه میلیاردر.اونی هم که اینو طراحی کرده نه ریاضی دانه نه مخ .یه نفره یه نبض ایرانیا دسته.
    دیگه ایرانیه و ساده لوح
    انتخاب با شماست

  19. سلام مجدد. دیدم همه حرف از چهل تومن میزنند ولی من دوشب پیش که خریداری کردم 19500 با تخفیف بهم تعلق گرفت. از همین مبلغم که ازم رفته دارم دق میکنم خدا بداد شما برسه که 39 تومن دادید. هر کی متن رو میخونه. لطفا از روی کنجکاوی و بی پولی نرین عضو بشین بخدا دروغه. چند وقت دیگه هم همین پسره که روی موتور میشینه و بقول خودش افلیکیشن میفروشه از چشم خونواده و فامیلشم میفته.

  20. سلام. لطفا عضو نشید. پولتون میره. اساس کار بر پایه کلاهبرداریه. یعنی یک اکیپ آمده اند و برنامه ای را نوشته اند و تعدادی سایت را هم خودشان ثبت کرده اند. حالا از کجا کلاهبرداری شروع میشود. برای این گروه فقط پول اولیه ثبت نام مهم است که 19500 مبلغش میباشد. اگر در روز هزاران نفر گول این تبلیغات را بخورند و عضو شوند ببین در دو سه ماه چه مبلغ کلانی میشود و توسط همان سایتهایی که دارند ممکن است مبلغی حدود روزی 1000 تومان به حساب همه بریزند ولی خیلی زود وقتی همه صداشان در اومد اونموقع اپلیکیشن غیر فعال میشه. من که خودم روزی حدود بالای10 ساعت مرتب در نت هستم و خیلی بقول خودم شاخم واقعا نتونستم با این اپ کار کنم. مخصوصا خیلی پیچیده برنامه نویسی شده. عضو نشید. لطفا پولتونو برین پیتزایی چیزی بخورین و کیف کنین. گول نخورید

  21. سلام وااااای چه قدر مردم ما نادان هستن بلا نسبت بعضیهاشون هم نادان هم تنبلو تن پرور واقعا خجالت آوره همش دنبال مفت خوری هستن خو معلومه کسی که میخواد با تبلیغ نگاه کردن پول دربیاره چه قدر آدم بدبختیه اصلا پولیک بگه پول درمیاد شماها مگه عقلو شعور ندارین من خودم این برنامه رو نصب کردم نسخه های جعلی پولیک زیاد هست که سر مردم به روشهای مختلف کلاه گذاشتن اما به نظر من خیلی خوبه چون برای خیلیها فرصت کارکردن ایجاد کرده نه تخصص میخواد نه چیز دیگه والا ما روزی هزارتا از این ۴٠تومنارو خرج الکی میکنیم به جاش اینو نصب کردم پسرم باهاش کار میکنه یه گروه زده الان داره محصول میفروشه راضی هم هست چون پورسانتش خوبه سرمایه هم نمیخواد خیلی ممنونم از اونایی که پولیکو درست کردن بسیار برنامه مفیدیه برای اونایی که واقعا میخوان کارکننو دنبال تغییرن شروع خوبیه ????

    1. معلومه از عوامل پولیک هستی ولی شرف داشته باش فقط جواب یه سوال منو بده: فروختن اجناس بنجول وبی کیفیت که نیاز ضروری مردمم نیست اونم به دوبرابر قیمت بازار کجاش خوبه وکلاه گذاشتن سرمردم بدبخت چه لذتی داره؟

  22. من همون اول که اینستا میشد پیام گذاشت گفتم نماد اعتماد الکترونیک ندارین گفتن اگه نداشتبم که درگاه پرداخت نمیدادن بعد من رفتم تو سامانه چک کردم که دروغ میگن و نماد ندارن و درگاه بانکی هم که دارن احتمالا از سایت دیگه که دارای نماد بوده برداشتن و استفاده میکنن. من عضو نشدم

  23. سلام به نظر من برنامش عاااالییییههه ببخشیدا مردم ما تنبل تشریف دارن دلشون میخواد لقمه رو بجون بذارن تو گلوشون خوب یه کم حرکت بدید به خودتون بابا از نظر من اینکار شرایطی رو فراهم میکنه برای کسانی مثل من که سرمایه اولیه ندارن برای شروع کسبو کار من خودم کانال زدمو داذم محصولاتو میفروشم خدارو شکر مشکل ندارم اینطوری مشتری پیدا میکنم کم کم جنسای خودمم قاطیش میفروشم عالیه ????

    1. اقا ناصر میشه بگی کدوم ادم عاقلی میاد این اجناسو که توبازار نصف قیمت گیرش میاد بخره؟ تازه اونم اجناس بنجولی که تو ماهواره نصف قیمت تبلیغش میکنن.
      اگه دین نداری آزاده باش شرافتتو به هیچ نفروش
      این اپ کلاهبرداریه

  24. کامــــــــــــران

    سلام . من با کلی اشتیاق خواستم برنامه رو فعال کنم ولی با خوندن نظرات متوجه شدم کلاهبرداریه . البته خودم حدس میزدم و در ایران عزیز ما کلاه برداری و مال مردم خوری امریست عادی و عامیانه . البته بلا نسبت بعضی ها . نصب نکنید . مهم ۴٠ تومان نیست ولی چرا باید اجازه بدیم حتی ۴٠ ریال ازمون کسی دزدی کنه وقتی میدونیم دزدیه . این کار باعث میشه همه جای دنیا پر بشه که ایرانی جماعت کودنه و براحتی میشه سرش کلاه گذاشت . ممنـــــــــــون .

  25. من نصب کردم…پول در آوردن از طریق مشاهده تبلیغات یه کم خسته کننده است اما در عوض از فروش کالا کلی میشه پول در آورد…انگار که برای خودت فروشگاه داشته باشه…خب بدون کار کردن که نمیشه پول در آورد کاری که به نظرم پولیک کرده اینه که اومده به همه امکان بازاریابی و فروش داده…

  26. کلاهبرداری 100% . من هیچ وقت گول این تبلیغات رو نمی خوردم ولی اینبار وسوسه شدم همون روزای اول واریز کردم 39 تومن دوران عید بود اومدم برداشت کنم نوشت به دلیل تعطیلات نمیشه بعدش خواستم 10 تومن برداشت کنم گفت زیر بیست تومن نمیشه برداشت کرد بعد اومدم بیست تومن برداشت کنم با کلی جون کندن گفت حداقل موجودی باید 10 تومن باشه کلا تا میای برسی یه دلیلی میارن که برداشت نشه کرد. در مورد تبلیغات که من استفاده کردم دو سه روز اول خوب بود تا گول زنک باشه بعدش تا الان دیگه کار نمی کنه کلی باید کلیک کنی تا یه تبلیغ بیاره یه ریال بهت بده. 39 تومن من رفت الانم پولم 22 تومنه ولی یک ریال یک ریال به زور میره بالا. حرومشون کردم

    1. اخه چرا به همهاسم کلاه بردار میزارین
      اینا اومدن کلی هزینه کردن یه زیر ساخت اماده کردن تا پول دربیارین مردم میخوان بشینن فقط پول بیاد تو حسابشون، من عضو شدم بیمه حوادث ام شدم راضی ام دمشون گرم

      2
      1
      1. سمیه احمدی

        اقا علی چرا من هرچقدر تبلیغات میبینم به اعتبارم اضافه میشه ولی توی کیف پولم نمیره..چرا؟

      2. قاتل پولیک

        چقدر گرفتی شرافتتو فروختی
        اونایی که نصب کردن لااقل نزارید اطرافیاتون نصب کنن
        نمیدونم چرا پلیس فتا جلو این حرومزاده ها رو نمیگیره

  27. دوست دارم بدونم چطوری این پولا از گلوتون میره پایین ؟؟؟؟ همش دروغه من نصب کردم پشیمونم.
    ۴۰ تومن چیزی نیست درد دروغس که زیاده…

    1
    1
  28. کلاه برداریه . تبلیغی که تو ماهواره میکنه با واقعیت فرق میکنه . من میخواستم از طریق بازدید تبلیغات کسب درامد کنم ولی تو ۲۴ ساعت به زور ۱۰۰۰ تومن شد

  29. مدم فقط بد بینن باب یارو بیمون داره میکنه خود این بیمه که با ۳۹ تومن میدی ۷۰ تومن میرزه
    مردم فقط میخوان پول مفت دربیارن ، باید کار کنی بازار یابی کنی خوبیش اینه که تک سطحیه

    1. من کارم بیمس اون بیمه بر اساس شغل شما صادر میشه و کسی که پشت دستگاه کامپیوتری میشینه سالیانه با تعهد ۱۰ تومن میشه حق بیمه ای حدود ۱۰تومن

    2. میبینم که عوامل پولیک اینجام فعال شدن(تو دو سه نظر اخر) اخه این پولا خوردن داره؟ دوستان صددرصد کلاهبرداریه من نصب کردم فقط پولم رفت حتی بیمه هم که میگن گیرم نیومد اصلا هرجایی که چیزی ازشون بخای ارور میده ولی جایی که بخان بگیرن سه سوت جواب میده، گول نخورید که هدفشون گرفتن ۳۹تومنه

  30. سلام من این اپ رو نصب کردم و الان چند روزه استفاده میکنم توی تلگرام یه گروه درست کردم و کالا های توی پولیک رو گذاشتم دارم میفروشم خوبیش اینه که خریدار متوجه درآمد من نمیشه ، متاسفانه توی ایران اپ باید رایگان باشه یکم توی گوگل پلی بچرخین متوجه میشین که ۳۹ تومن چیزی نیست کلی اپ هستن که اول پول میگرن به نظرم خوبه باعث میشه همه نداشته باشن.

  31. بچه ها سلام نگران ۳۹ هزار تومن نباشید روزی ۵۰۰۰ تومن تبلیغات نگاه کنید ۳۹ هزار تومن تون رو میتونید بدست بیاریید پولتون رو گرفتیید دیگه کار نکنید فقط سریع کار کنید تبلیغات رو بر ندارند فقط رو دکمه تبلیغات سریع کلید کنید روزی ۲۰۰۰ تومن هم به پولتون میرسید

  32. من برنامه رو نصب نکرم فقط از رو کنجکاوی و طبق تبلیغاتی که دیدم خواستم بخرم برنامه رو ولی با تحقیقاتی که تو سایت ها کردم و نظرات دوستان رو مشاهده کردم به کل منصرف شدم.با این شرایطی که هست به جز یه کلاهبرداری شیک و مجلسی چیزه دیگه ای نمیتونه باشه.

  33. کارگر روز مزد

    کلاهبرداری اطلاع رسانی کنید
    فقط ۳۹۰۰۰تومن می خواهند
    اگر کمی توجه به تبلیغش کنید دستتون میاد که کلاهبرداری آن پیرمرد کل زندگی چیزی جمع نکرده وبرای بچه هاش بزار ه آنوقت بهبچه هاش میگه خنده نکنید و…
    آن موتوری هم قالتاقه میگه هی برات پول میریزه کجا پول میریزه اصلا صفحه تبلغ دیگه باز نمیشه
    حال تصمیم با خودتونه ما که پول ما رفت گفتم لا اقل شما پول به حساب این از خدابی خبرها نریزید
    البته اضافه کنم پول منو هر که بخوره خونواده اش سرطان میگیره باور ندارید خودشون اعلام مکنند

  34. مریم وزیری

    من گول خوردم عضو شدم کلاه برداریه واقعا و من به هیشکی پیشنهاد نمیدم تبلیغاتش دیدن که اندازه ده تک تومنی میره رو اعتبارت یعنی جونت درمیاد تا بالا بره جنساشم گرون واقعا کسی نگیره اینا فقط برا همون 39 هزار تومن راه اندازیش کردن واقعا کلاه برداریه خواهشا گول نخورین

    1
    1
  35. همش پول دراری واسه خودشونه
    اول که 39تومن بدی تا برنامه برات باز بشه دوم که کلی تبلیغ ببینی اونم دو ریال سه ریال تا جمع شه تازه 10تومن بشه که اجازه برداشت نداری باید برای اوامه فعالیت بمونه تو کیف پول.
    سوم اجناسشون قیمتش با بیرون هیچ فرقی نداره بلکم بیشتره مگه مردم دیوونن بخرن تازه هزینه پستم بدن از محلشون میخرن.

    1
    2
  36. زمونه زمونیه کلاه برداری میخواد سه ساعت سرت تو گوشی باشه برای تبلیغ که با هر ده تا کلید یک بار باز میشه .فروشگاه ش هم قیمتش از تو بازار گرونتره اونم با اختلاف بالا.یعنی جنس صدتومنی رو باید اینجا صدوهفتاد بخری ……بیمه ام که خودت بری خود بیمه صد جور قرمیریزه تا شاید بهت تعلق بگیره یا نه.. دیگه بیمه اینترنتی هم که تو هواست…. ما که چهل تومن پول دادیم رفت تو هوا
    …. به قول معروف که میگه تا ابلح در جهانه مفصد در نمی مانه ……

  37. چیزی که تو تلویزیون تبلیغ کرده و چیزی که خودش میگه واسه کسب درامد الکیه وقت تلف کنیه کل وقتت رو باید بزاری روش اونم بگیر و نگیر داره.
    این مدل درامد نتی الان زیاد شده و بعنوان کسب درامد مکفی نمیشه روش حساب کرد.
    بیشتر در حد در اوردن هزینه تلفن و نت هست .

  38. سلام
    از روی کنجکاوی نصب کردم
    درآمدکسب کردن از طریقش جون کندنه…
    میگه کاربرانی که تابیست فروردین عضو شدن پیامک بیمه براشون آمده درحالیکه برای من نیامده
    تبلیغ برای جذب ۳۹تومنهاست.

  39. سلام کلاه کلاه برداریه. باید متخصص کامپیوتر باشی تا سه ریال بهت به. بعد میگه جریمه شدی دو ریالشو برمیگردونه. من پولم رفت. شما کلک نخور

    1
    10
    1. من با این برنامه کار کردم. هیچ مکانیزم جریمه ای نداره (فعلا). تخصص کامپیوتر هم نمیخواد، فقط باید بیکار واقعی باشی تا بتونی کسب درآمد بکنی.

      1
      4
    1. عضو نشین کلاهبرداریه…۳۹ هزارتومان هم برای ثبت نام برنمیدارن.۵۹ هزار تومان از من برداشت کردن…. در ضمن باید بری اونجا جنس بخری بعد بری خودت بفروشیش..اگه من پول داشتم مگه مریض بودم بیام اینجا …دزدن همه

      10
      1. علیرضا اسفندیاری

        سلام. من این اپ لعنتی رو ۵۹ هزار تومن دانلود کردم یعنی خیلی گرون تر از چیزی که تبلیغ کردید.توی منوی سمت راست هم بر خلاف برخلاف چیزی که نشون دادید اصلا گزینه کیف پول نیس جریان چیه اگه قصد کلاهبرداری دارید تا بیام سراغتون طور دیگه ای با شما برخورد کنم

        14

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH