مقایسه دوربین هواوی P20 پرو با گلکسی S9 پلاس سامسونگ

هواوی و سامسونگ این روزها به دو قطب بزرگ در دنیای اندروید تبدیل شده‌اند و روزانه شاهد رقابت میان این دو کمپانی هستیم. امشب قصد داریم تا جدیدترین پرچمداران این دو را از لحاظ دوربین مورد بررسی قرار داده و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم.
در ویدیوی زیر که با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، می‌توانید مقایسه دوربین هواوی P20 پرو با گلکسی S9 سامسونگ را ببینید:

7 در مورد “مقایسه دوربین هواوی P20 پرو با گلکسی S9 پلاس سامسونگ”

  1. چیزی که ما دیدیم تو حالت فیلم برادی عکس توی تاریکی یا نبود نور s9 پلاس بهتر بود خصوصیاتی هم که دوست عزیز اقا پدرام اشاره کردن واقعا سام سر تر از p20 پرو هست اولش تو 2تا عکس p20 بهتر بود ولی توی بقیه موارد s9 پلاس بهتر بود و افت کمتری هم نسبت به هواوی داره

  2. من بعد یک سال نیم داشتن ایفون 7 پلاس چند روزه گلکسی اس 9 پلاس گرفتم با اینکه دلم به هووای p20 پرو بود مخصوصا رنگ گرگ میشش . با این حال اگ بخوام دوباره انتخاب کنم اس 9 پلاس رو میگیرم . از این ناچ مسخره کپی خیلی متنفرم که p20 pro دارتش . پی 20 شارژ وایرلس نداره بلوتوث 5 نداره کیفیت صفحه نمایش گلکسی رو نداره بلندی و کیفیت صدای گلکسی رو نداره و جک هدفون نداره و سی پی یو و گرافیکش ضعیف تر از گلکسی هستش در اخر هم توی ایران افت قیمت بیشتری نسبت به گلکسی پیدا میکنه موقع فروش .

  3. دوربین اس۹ پلاس پیش هواوی پی ۲۰ واقعا هیچی نیست هواوی خیلی قوی کار کرده این سری حرفی برا گفتن باقی نمونده ک بخواییم ایراد بگیریم ازش

    4
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH