آپدیت اندروید 10 برای گلکسی S9 و S9 پلاس احتمالا کمی دیرتر عرضه خواهد شد

درست است که سامسونگ در رابطه با پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌های قدیمی‌تر خود، به پای نوکیا و وان پلاس نمی‌رسد، اما بسیاری از کاربران از دیدن اینکه خانواده‌های گلکسی S10 و نوت 10، نسخه پایدار اندروید 10 را قبل از پایان سال 2019 دریافت کردند، شگفت‌زده شدند.

این به‌روزرسانی، برای آن‌دسته از جدیدترین مدل‌های رده‌بالای شرکت (نوت 10 و نوت 10 پلاس) که توسط چندین اپراتور آمریکایی ارایه شده‌ بودند و همچنین نسخه بین‌المللی گلکسی نوت 9 هم عرضه گردید. اما متاسفانه، نسخه‌های اپراتوری نوت 9 و گوشی‌های سری گلکسی S9، مشمول این به‌روزرسانی نشدند.

طبق جدول زمان‌بندی سامسونگ، گلکسی S9 و S9 پلاس تقریبا همزمان با سری S10 و نوت 10 می‌بایست آپدیت اندروید 10 را دریافت می‌کردند، اما حالا به نظر می‌رسد که این دو هندست پرچمدار سال 2018، احتمالا مجبور خواهند بود که مدت زمان بیشتری منتظر بمانند.

طبق جدیدترین جدول زمان‌بندی منتشرشده در وب‌سایت آلمانی سامسونگ، کاربران آلمانی این دستگاه‌ها، آپدیت اندروید 10 را در ماه مارس دریافت خواهند کرد. این بدین معنی است که دارندگان گلکسی S9 و S9 پلاس در سایر مناطق اروپا، ممکن است آپدیت مذکور را زودتر از این تاریخ دریافت کنند.

بنابراین، اگر اکثر کشورهای اروپایی، به‌روزرسانی اندروید 10 برای گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس را در ماه مارس دریافت کنند، کاربران آمریکایی به احتمال زیاد آن را زودتر از ماه آوریل دریافت نخواهند کرد؛ مگر اینکه معجزه‌ای اتفاق بیفتد.

در خبر دیگری، ظاهرا برنامه زمان‌بندی گلکسی A50 برای دریافت آپدیت مذکور، از ماه آوریل به ماه مه جابه‌جا شده است که البته این تاریخ، برای گوشی میان‌رده‌ای که در همه جای دنیا و از جمله در آمریکا محبوبیت زیادی دارد چندان بدک هم نیست. سامسونگ همچنین تصمیم دارد که آپدیت اندروید 10 را برای گلکسی تب S6 در ماه آوریل، برای تب S5e و تب S4 در ماه جولای، برای تب A 8.0 (مدل 2019) در ماه آگوست و برای تب A 10.5، تب A 10.1 (مدل 2019) و تب اکتیو پرو در ماه سپتامبر عرضه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH