اسمارت‌فون اقتصادی شیائومی ردمی S2 با نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه معرفی خواهد شد

به نظر می‌رسد شیائومی در حال تدارک معرفی یک اسمارت‌فون اقتصادی با بهره‌گیری از صفحه نمایش با نسبت 18 به 9 و دوربین دوگانه به نام ردمی S2 باشد. به‌تازگی اطلاعاتی از این اسمارت‌فون توسط کاربری به نام FunkyHuawei منتشر شده است که خبر از عرضه قریب‌الوقوع این اسمارت‌فون در چین و هند را می‌دهد.

نمایشگر مورد استفاده در ردمی S2 از وضوح 720 در 1440 پیکسل بهره می‌گیرد، با این حال هنوز سایز آن مشخص نشده است. به هر حال انتظار می‌رود با کسب گواهی TENAA بخش زیادی از اطلاعات این اسمارت‌فون درز پیدا کند.

چیپست مورد استفاده در این اسمارت‌فون، اسنپدارگون 625 خواهد بود که پیش‌تر در ردمی نوت 5 نیز استفاده شده است. میزان حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این میان‌رده، 16 گیگابایت خواهد بود که کاربر می‌تواند به وسیله کارت حافظه آن را افزایش دهد.

در بخش دوربین این اسمارت‌فون می‌توانیم یک دوربین دوگانه تشکیل شده از دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. در بخش دوربین سلفی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. به نظر می‌رسد دوربین مورد استفاده در این اسمارت‌فون مشابه با نسخه به کار رفته در ردمی نوت 5 پرو باشد. این به معنای وجود قابلیت‌هایی نظیر عکاسی پرتره و EIS در ردمی S2 است. دوربین سلفی این هندست نیز توانایی بازگشایی قفل صفحه به کمک سیستم تشخیص چهره را به ارمغان می‌آورد.

نیرو دهنده این مجموعه سخت افزاری یک باتری 3080 میلی آمپر ساعتی است که تامین نیروی مورد نیاز برای پردازنده 14 نانومتری این اسمارت‌فون را نیز برعهده دارد. شیائومی قصد دارد در تاریخ 25 آوریل یک کنفرانس را برگزار کند. اگرچه شیائومی Mi 6 اصلی‌ترین مهمان این رویداد خواهد بود، اما معرفی ردمی S2 نیز می‌تواند به عنوان بخشی از رویداد در نظر گرفته شود.

3 در مورد “اسمارت‌فون اقتصادی شیائومی ردمی S2 با نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه معرفی خواهد شد”

  1. فقط چون اقتصادی به صرفه است خیلی ها میخرن وگرنه اگ گرون بود دیوونه نبودن ک گوشی چینی اشغالی بخرن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH