تصویر خود را از کنسول‌ها تغییر دهید، نرم افزارهای ویندوز 8.1 بر روی اکس باکس وان!

Xbox_One_Dell_Leak_Wide

مایکروسافت تایید نمود که نرم افزارهای قابل پشتیبانی توسط ویندوز 8.1 بر روی کنسول نسل آینده این شرکت یعنی اکس باکس وان اجرا خواهند شد.

با توجه به رقابت بسیار شدید کنسول مایکروسافت و رقیب خود در شرکت سونی، این شرکت سعی می‌کند تا برای کنسول خود سیستم‌های جدید و منحصر به فردی را معرفی نماید، در این میان شرکت مایکروسافت به صورت نیمه رسمی اعلام کرد که نرم افزارهای سیستم عامل ویندوز 8.1 بر روی کنسول اکس باکس وان قابل اجرا خواهند بود. علت استفاده از کلمه نیمه رسمی این است که این خبر ظاهرا به صورت تصادفی بر روی صفحات پیش فروش انلاین این کنسول قرار گرفته است ولی مایکروسافت هیچ اقدامی برای تغییر آن انجام نداده است و به نظر می‌رسد این امکان بتواند به عنوان یک برگ برنده مفید برای این کنسول عمل نماید. بنا براین می‌توان سطح انتظارات از ماشین مجازی مجری سیستم عامل بر روی این کنسول را بالاتر از قبل در نظر گرفت و همچنین بازار نرم افزارهای مورد حمایت مایکروسافت نیز گسترده تر خواهند گرید که این موضوع می‌تواند به جلب شرکت‌های برنامه نویسی برای کارکردن با این پلتفرم منجر شود و این موضوع به نوعی با سخنان استیو بالمر همخوانی دارد، به نحوی که بالمر در یک مصاحبه درباره اولویت‌های شرکت در ایجاد ابزار و بستر های جدید برای یک گروه خاص از برنامه نویس‌ها به عنوان مهم‌ترین گروه مد نظر مایکروسافت یاد نمود.

4 در مورد “تصویر خود را از کنسول‌ها تغییر دهید، نرم افزارهای ویندوز 8.1 بر روی اکس باکس وان!”

    1. احمد محمدحسینی

      بله به صورت روزانه باید به شبکه متصل باشید و گرنه مجوز کار دستاهتون تعلیق میشه
      در ضمن هر بازی ای رو ابتدا باید در نت تایید کنید

    1. احمد محمدحسینی

      بر اساس شرایط فعلی در ایران پی اس 4 بهتره
      البته باید یادآوری کنم که اگر به اینترنت پر سرعت( 2 مگ به بالا) دسترسی ندارین اصلا فکر اکس باکس وان رو از سرتون بیرون کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH