پرچم‌داران جدید سونی با ظاهری فوق‌العاده، به‌زودی معرفی خواهند شد!

پرچم‌داران جدید سونی با ظاهری فوق‌العاده، به‌زودی معرفی خواهند شد!

کمپانی سونی همواره در تلاش بوده تا بر تمام ابعاد بازار از نظر قیمت، سلطه داشته باشد؛ حال به‌تازگی شایع شده است که این کمپانی برای برگزاری یک رویداد خبری در 12 نوامبر آماده می‌شود. به گفته‌ی یکی رسانه‌های چینی، این رویداد در شهر شانگهای برگزار خواهد شد و طی آن، سونی اکسپریا Z1S معرفی می‌شود. فبلت دیگری نیز  با نام کد ” اکسپریا تای‌چی” احتمالا در این مراسم، نشان داده شود.

تصویر رسمی سونی اکسپریا  Z1S به‌تازگی درز کرده است و در چند آزمون نیز، قدرت بی نظیر این گوشی نشان داده شد. انتظار می‌رود، اکسپریا Z1S همانند برادران خود از یک صفحه نمایش 4.3 اینچی HD، دوربین 20 مگاپیکسلی از نوع G-Lens و پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام اسنپ دراگون سری 800 بهره مند شده باشد.

محصول دیگری که در این مراسم خواهید دید، فبلت میان قیمتی “اکسپریا تای‌چی” است. براساس شایعات، این محصول یک فبلت 6 اینچی HD با پردازنده 8 هسته‌ای کوالکام مدیاتک خواهد بود. فعلا سونی این اخبار را تایید نکرده است و حتی دعوت‌نامه آن را برای اصحاب رسانه، نفرستاده اما مطمئنا به‌زودی اطلاعات جالبی را از پسر شیک پوش سونی و فبلت باورنکردنی‌اش، به دست خواهیم آورد!

2 در مورد “پرچم‌داران جدید سونی با ظاهری فوق‌العاده، به‌زودی معرفی خواهند شد!”

  1. اقای جهانی عزیز z1s نسخه ی دیگه ای از خوده z1 هست که یه سری تغییرات درش انجام شده مثل اکسپریا اس و اس.z1f نسخه ی مینی z1 هستش در ضمن سونی دو محصول ارزون قیمت مثل اکسپریا ال و یه محصول میان رده مثل اکسپریا اس پی و یه نسخه مینی z1 و یه نسخه ی اپدیت شده z1 معرفی میکنه پنجمارک ها موجوده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH