اسمارت‌فون گیمینگ ZTE در راه است

ظاهرا هر روز باید منتظر اخبار بیشتری در خصوص محصولات جدید تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در حوزه اسمارت‌فون ویژه بازی باشیم. به تازگی شاهد انتشار خبری بودیم مبنی بر این که ZTE در آینده‌ای نزدیک گوشی هوشمند ویژه گیمینگ خود را عرضه خواهد کرد. در گزارش‌های قبلی آمده بود که این شرکت چینی برند Red Magic ویژه گیمینگ را در خط تولید نوبیا راه‌اندازی خواهد کرد و اولین محصول آن با نام Red Devil عرضه خواهد شد. براساس این اخبار باید در روزهای آینده شاهد معرفی رسمی این هندست باشیم.

اطلاعات زیادی در خصوص ویژگی‌های این گوشی در دست نیست، اما احتمالا شاهد به کارگیری پردازنده اسنپدراگون 845، که پای ثابت این روزهای پرچم‌داران شرکت‌های مختلف است، باشیم. وجود 8 گیگابایت رم در کنار این پردازنده نیز می‌تواند خیال کاربران را از روان اجرا کردن بازی‌ها راحت کند.

برخی از تصاویر این دستگاه توسط نوبیا در صفحه Weibo شرکت منتشر شده است. تصاویر شایعات منتشر شده در خصوص بدنه فلزی این گوشی و همچنین وجود دکمه‌ای قرمز رنگ در بالای آن را تایید می‌کند. از کارایی این دکمه خبر موثقی در دست نیست، اما پیش‌بینی شده است از آن برای افزایش کارایی هندست استفاده شود. برخی نیز بیان کرده‌اند احتمالا این دکمه برای فرا خواندن دستیار صوتی هوشمند ZTE، یعنی ماوریک، کاربرد خواهد داشت.

19 آوریل زمانی خواهد بود که با رونمایی رسمی از دستگاه، در خصوص اطلاعات منتشر شده از آن مطمئن خواهیم شد.

4 در مورد “اسمارت‌فون گیمینگ ZTE در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH