تصاویر جدید گوشی میزو M6 با پنل پشتی فلزی در شبکه چینی Weibo منتشر شد

کمپانی چینی میزو در روزهای گذشته دعوت‌نامه‌های مراسم رونمایی از گوشی میزو M6 را ارسال کرد. قرار است روز 20 سپتامبر شاهد معرفی این اسمارت‌فون جدید باشیم.

در هفته گذشته مشخص شد که میزو M6 مشخصات اصلی‌اش را از نسل قبلی خود به ارث برده است. مطابق شایعات مطرح شده، تنها تفاوتی که بین این دو نسل وجود دارد در  بخش طراحی کلی آن‌هاست. انتظار داریم پس از کنار گذاشتن بدنه پلی‌کربناتی، شاهد استفاده از بدنه فلزی در میزو M6 باشیم که تصاویر جدید منتشر شده نیز، این گفته‌ها را تایید می‌کند.

دو تصویر زنده از این گوشی در شبکه چینی Weibo منتشر شده که یکی از آن‌ها پنل پشتی را نشان می‌دهد. براساس این تصویر، طراحی آن نه تنها با میزو M5، بلکه با تمام گوشی‌های فلزی میزو نیز متفاوت است.

میزو M6

برخلاف تمام گوشی‌های طلایی رنگ میزو که خطوط آنتنی با رنگ کروم داشتند، این‌بار در میزو M6 شاهد استفاده از رنگ مشکی برای خطوط آنتن هستیم؛ ضمن آن‌که طراحی این خطوط نیز دست‌خوش تغییر شده است. دوربین و فلاش LED نیز بدون تغییر مانده‌اند و از فلاش چهارگانه LED خبری نیست.

تصویر دوم نیز مربوط به بخش جلویی گوشی بوده که مطابق با شایعات گذشته است. دکمه هوم سر جای خود قرار گرفته و سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در دل آن تعبیه شده است. حاشیه‌های کناری نیز در هر چهار سمت این اسمارت‌فون واضح بوده و به چشم می‌آید. قیمت میزو M6 مطابق آخرین گفته‌ها بدون تغییر در برابر نسل قبلی، 122 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH