گلکسی A سامسونگ

گوشی‌های گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس تاییدیه FCC را دریافت کردند

چند وقتی می‌شود که نام گوشی گلکسی A6 را در شایعات می‌شنویم. با این‌که تاکنون در دنیای واقعی خبری از آن نبود، اما به نظر می‌رسد به معرفی رسمی این اسمارت‌فون در سال جاری نزدیک شده‌ایم.

گوشی‌های گلکسی A6 و نسخه پلاس آن پیش‌تر توانسته‌اند تاییدیه وای‌فای را دریافت کنند و حتی توسط بنچمارک گیک‌بنچ نیز مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. تاکنون تصور می‌شد این دو هندست که با شماره مدل SM-A600FN و SM-A605G شناخته می‌شوند، منحصر به بازارهای اروپایی، خاورمیانه و روسیه باشند اما این دو دیوایس توانسته‌اند تاییدیه FCC را نیز دریافت کنند که یکی از ملزمات عرضه تلفن‌های‌ همراه در ایالات متحده است.

این تاییدیه برای دو اسمارت‌فون A3LSMA605FN و A3LSMA600FN صادر شده است که به وضوح نشان دهنده معرفی این دو اسمارت‌فون تحت نام‌های گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس است. حتی در اسکرین‌شات‌های منتشر شده از این دو اسمارت‌فون می‌توانیم نام گلکسی A6 را نیز مشاهده کنیم.

انتظار می‌رود گلکسی A6 از چیپست اگزینوس 7870 استفاده کند که در حال حاضر در گلکسی A3 نسخه 2017 و چند مدل از خانواده J مورد استفاده قرار گرفته است. این چیپست با 3 گیگابایت رم همراهی می‌شود و سکان هدایت آن را اندروید 8 اوریو برعهده دارد که به وسیله رابط کاربری انحصاری Experience UI 9.0 شخصی‌سازی شده است.

اما در آن طرف ماجرا، گلکسی A6 پلاس از چیپست اسنپدارگون 625 در کنار 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند. این انتخاب برای شرکتی که معمولا از چیپست‌های ساخته خود استفاده می‌کند بسیار عجیب به نظر می‌رسد. هنوز هیچ اطلاعی از قیمت این دو اسمارت‌فون در دسترس نیست اما با این حال استفاده از چیپست‌های قدیمی در این دو اسمارت‌فون می‌تواند نشان دهنده قیمت‌های مناسب و رقابتی برای این دو میان‌رده باشد.

3 در مورد “گوشی‌های گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس تاییدیه FCC را دریافت کردند”

  1. همین گوشی نوکیا ۷ پلاس از تراشه اسنپدراگون 660 استفاده میکنه و مطمعنا ارزش خرید بالاتری نسبت به A6 و a8 سامسونگ خواهد داشت. سامسونگ فقط با تبلیغات تونسته تو جایگاه فروش بیشتر قرار بگیره البته از حق نگذریم که در گوشی های پرچمدار خوب عملکردی داشته. در هر حال اگه نوکیا 7 پلاس بیاد من اونو ترجیح میدم هم به دلیل باتری قوی و هم پردازنده بهتر نسبت به سری A سامسونگ.

  2. دوستان ببینید
    چرا فکر میکنید که چون سامسونگ داره هر چن ماه یبار گوشی جدید میزنه، داره گوشی قبلیشو خراب میکنه؟ فکر میکنید اصن به مسائلش دقت نمیکنه؟
    چرا از این وجه نگا نمیکنید که به فکر مشتریاش هس
    که اونایی که میخوان گوشی با بودجه کم یا متوسط بخرن ،حداقل دلشون خوشه که گوشی جدید هست
    .اصن بعدشم گوشی بزنه.خب که چی؟
    مگه از گوشی چه انتظاری دارید؟
    حتما باید اخرین مدل باشه
    مطمئنم بیشتر شما فقط نیازتون تلفن و پیامک
    و تلگرامو ازین جور برنامه هاس
    اونایی هم که فکر میکنن اینطور نیس
    پس گوشی رو بخاطر مهندس بازی باهاشون خریده
    در ضمن در جواب اقا سعید باید بگم که سامسونگ
    تا برای پرچمداران خودش به طور کامل اندروید 8 رو آپ بده ، دست به گوشی میان ردش نمیزنه.
    آپدیت امنیتی و بهبودی هم که سالی یبار انجام میشه
    خواهشا بدون اگاهی تز ندید.
    میدونم که نوت۸ اندروید ۸ رو گرفته ولی سری S فعلا تو نوبته.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH