انتشار تصاویر جدیدی از گلکسی A6 پلاس با طراحی مشابه سری گلکسی J

اخیرا مجموعه‌ای از تصاویر جدید منتشر شده که اسمارت‌فون گلکسی A6 پلاس سامسونگ را به صورت کامل نمایش می‌دهند. از مدتی پیش تاکنون شایعه شده بود که شرکت سامسونگ قصد عرضه دستگاه جدیدی از سری گلکسی A را دارد تا آن‌ را در کنار اسمارت‌فون گران‌قیمت‌تر گلکسی A8 به فروش برساند. پس از افشای اطلاعات قبلی اکنون جدیدترین تصاویر، طراحی گوشی گلکسی A6 پلاس را از زوایایی جدید نمایش می‌دهند.

در تایید شایعات قبلی، پنل جلویی دستگاه توسط نمایشگر 18:9 با نماد تجاری سامسونگ پوشانده شده است و این موضوع نهایتا به معنای حذف دکمه فیزیکی هوم و تطابق ظاهری با زبان طراحی رویت شده در سری گلکسی A8 خواهد بود. اگرچه در عوض با مشاهده قسمت پشتی گوشی با طراحی کاملا متفاوتی مواجه خواهیم شد. با توجه به ساختار آلومینیومی و نوارهای آنتن تعبیه شده توسط کمپانی، اکنون دستگاه از چندین المان طراحی هندست‌های سری گلکسی J بهره‌مند شده است. بعلاوه این تصاویر تعدادی از گزینه‌های رنگی گلکسی A6 پلاس را مورد تایید قرار می‌دهند. اسمارت‌فون جدید سامسونگ علاوه بر رنگ‌های مشکی و طلایی، در یک مدل با رنگ آبی الکتریکی جدید عرضه می‌شود که به احتمال فراوان جایگزین رنگ آبی برخی دستگاه‌های سال گذشته سامسونگ خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی گلکسی A6 پلاس به همراه مدل معمولی گلکسی A6 در اواخر سال عرضه خواهند شد. از نظر اجزای داخلی، تراشه اگزینوس 7870 قدرت پردازشی گوشی ارزان‌قیمت‌تر گلکسی A6 را تامین می‌کند؛ در حالی‌که نسخه پلاس این اسمارت‌فون از تراشه اسنپ‌دراگون 625 شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد. همچنین از نظر ظرفیت حافظه، گلکسی A6 مجهز به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود؛ در حالی‌که گلکسی A6 پلاس دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. در بخش دوربین نیز شاهد یک تفاوت عمده هستیم که به وجود دوربین دوم در گلکسی A6 پلاس مربوط می‌شود.

هنوز سامسونگ هیچ‌گونه اظهارنظر رسمی در رابطه با محصولات آینده خود ارایه نکرده است. اما با توجه به زبان طراحی الهام گرفته شده از سری گلکسی J که در رندرها قابل مشاهده است، به نظر می‌رسد که شایعات قبلی نیز صحت داشته‌اند. با این همه به تازگی ادعا شده که محصولات سری گلکسی A6 می‌توانند نسخه‌های بازتولیدی مدل‌های گلکسی J8 و گلکسی J8 پلاس باشند که برای بازارهای خاصی عرضه می‌شوند.

2 در مورد “انتشار تصاویر جدیدی از گلکسی A6 پلاس با طراحی مشابه سری گلکسی J”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH