مدیر مارکتینگ پی پینگ: بانک‌ها توسط استارتاپ‌های مالی حذف خواهند شد

سال 97 شاید یکی از سال‌های بسیار بزرگ برای استارتاپ‌های مالی باشد که تحول بزرگی در این زمینه رخ داده و بسیاری از بانک‌های بزرگ کشور وارد این فضا شده و از بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی و استارتاپ‌های مالی حمایت کرده و همکاری‌های بین نهادهای مالی کشور مانند بانک‌ها و بیمه‌ها با اپلیکیشن‌ها و کسب و کارهای نوپا بیش از پیش شود. یکی از این استارتاپ‌های نوپای مالی پی پینگ است که در زمینه پرداخت‌های خرد کاربران فعالیت می‌کند.

به گزارش آی‌تی‌رسان، در ادامه مصاحبه‌های منتشر شده اختصاصی ما از نمایشگاه فاینکس 2018 تهران به سراغ یکی دیگر از استارتاپ‌های حاضر در فین استارز این نمایشگاه رفتیم که از جمله کسب و کارهای نام آشنا در زمینه پرداخت‌های خرد اینترنتی است.

در ادامه مصاحبه خبرنگار آی‌تی‌رسان با نیما شفیع زاده مدیر مارکتینگ پی پینگ را می‌خوانید که امیدواریم مورد توجه شما واقع شود.

  • در اولین سوال از مدیر مارکتینگ استارتاپ پی پینگ در مورد این استارتاپ و معرفی آن پرسیدیم:

پی پینگ بستر پرداخت آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد در فضای مجازی دارای یک صفحه و درگاه شخصی باشند و در مواقعی مانند دریافت پول از دیگران از این درگاه شخصی استفاده کنند. طریقه کار پی پینگ نیز بسیار راحت بوده و بدون نیاز به دادن شماره کارت، کاربران می‌توانند به صورت کاملا امن معاملات مالی خود را انجام دهند و سریعا در پیشخوان خود آن را مشاهده کنند. مدیریت کاملی در پیشخوان شخصی هر کاربر وجود داشته و تمامی ابزارهای لازم مالی در پی پینگ تعبیه شده است.

رُند

  • وی در پاسخ به هدف از شرکت این استارتاپ در فین استارز 2018 گفت:

هدف ما از شرکت در این نمایشگاه در درجه اول این بود که می‌خواستیم برند خود را به دیگران معرفی کنیم و از این فرصت برای تبلیغات خود بهره ببریم. همچنین در درجه دوم به دنبال همکاری‌هایی هستیم که بتوانیم در زمینه فین تک فعالیت کرده و گستره حضور خودمان را در صنعت بانکی افزایش دهیم.

  • شفیع زاده در پاسخ به سوال خبرنگار ما پیرامون تاثیر حضور استارتاپ های مالی در نمایشگاه فاینکس 2018 برای تلطیف اوضاع بین این کسب و کارها و صنعت بانک و بیمه کشور گفت:

در درجه اول با حضور بانک‌ها و بیمه‌ها در کنار استارتاپ‌ها علی‌الخصوص کسب و کارهای نوپای مالی باعث می‌شود که نقطه مشترک‌ها دیده شده و همینطور نقاط مشترک بیشتر شود. در واقع با حضور استارتاپ‌های مالی در این نمایشگاه برای هر دو طرف مشخص می‌شود و به اصطلاح جا می‌افتد که طرفین چقدر می‌توانند در کار یکدیگر موثر بوده و به همدیگر کمک کنند. با همکاری‌هایی که بین این دو انجام می‌شود قطعا بازار هر دو گسترش پیدا می‌کند و بزرگتر می‌شود که این همان معنی ارزش آفرینی است که کسی در این بین ضرر نمی‌کند.

پی پینگ استارتاپ‌های مالی

  • وی در پاسخ به سوال اینکه اگر استارتاپ‌ها قصد حذف بانک‌ها را داشته باشند، آیا بازهم این همکاری شکل خواهد گرفت، گفت:

در وهله اول ما دنبال حذف بانک‌ها نیستیم. در واقع این بازار صحنه مقابله بازار مدرن و بازار سنتی است که رو در روی هم قرار می‌گیرند. در وهله دوم استارتاپ‌ها دنبال حذف کردن بانک‌ها نیستند بلکه بانک‌ها عملا حذف می‌شوند! به معنای دیگر تلاشی از سوی استارتاپ‌ها برای حذف بانک‌ها صورت نخواهد گرفت.

2 در مورد “مدیر مارکتینگ پی پینگ: بانک‌ها توسط استارتاپ‌های مالی حذف خواهند شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH