موتو Z3 Play موتورولا با دوربین دوگانه و بدنه شیشه‌ای در رند‌ر‌های جدید ظاهر شد

اخیرا تصاویر جدیدی از گوشی موتو Z3 Play موتورولا منتشر شده است. این برند شیکاگویی انتظار دارد تا بتواند دیوایس جدید خود را که دارای سطحی بالاتر از گوشی‌های میان‌رده است تا اوایل تابستان به بازار معرفی نماید. اما اکنون با لو رفتن اطاعات جدید، طراحی کامل آن مشخص شده است.

موتورولا

با ادامه دنباله‌روی از ترند فعلی شرکت، گوشی موتو Z3 Play با صفحه نمایش 6 اینچی، نسبت ابعادی 18:9 به همراه حاشیه‌هایی در بالا و پایین، عرضه خواهد شد به همین علت اسکنر شناسایی اثر انگشت از جلوی گوشی حذف شده و به جای آن لوگو شرکت قرار گرفته است. در ضمن بر خلاف بسیاری از شرکت‌های رقیب که از نمایشگر‌های برش خورده بهره گرفته‌اند، موتورلا هیچ برشی در صفحه نمایش خود ایجاد نکرده است. موتو Z3 Play دارای یک قاب سنتی و کاملا معمولی است که بلندگو‌های دریافت و انتقال صدا، سنسور مجاورتی و دوربین سلفی جلو را در خود جای داده است. گفته می‌شود که این دوربین دارای وضوح تصویر 5 مگاپیکسلی است.

شرکت موتورولا با یک بازگشت به عقب بار دیگر از زبان طراحی سال 2016 سری گوشی‌های موتو استفاده کرده، این بدین معنا است که دایره حاشیه‌ای ماژول دوربین به همراه کانکتور‌های موتو ماد، بار دیگر در پشت گوشی وجود دارند. اما نکته جالب در این گوشی جدید، استفاده موتورولا از شیشه بسیار باکیفیت به جای قاب‌های آلومینیومی همیشگی خود است که این احتمال را تقویت می‌‌کند گوشی موتو Z3 Play از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی ‌کند.

به علاوه در بخش پشت گوشی، دوربین دوگانه در داخل ماژول تعبیه شده که دوربین‌های اصلی و ثانویه به ترتیب دارای سنسور‌هایی با وضوح تصویر 12 و 8 مگاپیکسل خواهد داشت و یک فلاش LED دوگانه نیز در زیر آنها به چشم می‌‌خورد. نکته جالب این است که برای اولین بار شرکت موتورولا یک دیوایس با اسکنر شناسایی اثر انگشت جانبی تولید کرده و قرار است این حسگر در زیر دکمه‌های حجمی موجود در سمت راست گوشی جاسازی شود.

مسئله جالب‌ توجه دیگر که با توجه به دیگر طرح‌های منتشر شده محتمل به نظر می‌رسد، حذف جک هدفون 3.5 میلیمتری از موتو Z3 Play است و به جای آن در قسمت زیر گوشی تنها یک کانکتور USB قرار گرفته است. البته مشخصات موجود در این رندر هنوز از سوی شرکت به صورت رسمی تائید نشده اما با توجه مشخصات موجود در آن، گوشی موتو Z3 Play مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 636 کوالکام، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

علاوه بر این انتظار می‌رود که از یک باتری 3000 میلی‌آمپری نیز برای تامین نیروی محرک موتو Z3 Play استفاده گردد و مدیریت بخش نرم‌افزاری آن نیز به سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 سپرده شده است.

3 در مورد “موتو Z3 Play موتورولا با دوربین دوگانه و بدنه شیشه‌ای در رند‌ر‌های جدید ظاهر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH