اپلیکیشن پولیک

8 دلیل برای آنکه از اپلیکیشن پولیک استفاده نکنیم!

اپلیکیشن پولیک که به تازگی به یکی از اپ‌های بسیار پرطرفدار در بین کاربران ایرانی تبدیل شده است، در حال حاضر با ابهامات فراوانی روبرو بوده ولیکن با وجود همه سوالات و اشکالاتی که دارد، توانسته چند هزار کاربر را به سمت خود جذب و طبق آمارهایی که در دست است، در حال حاضر بیش از 50 هزار کاربر فعال داشته باشد.

با فرض اینکه هر کدام مبلغ ورودی پولیک را پرداخت کرده باشند، در حال حاضر چیزی نزدیک به 2 میلیارد تومان نصیب طراحان این اپلیکیشن شده است!

رُند استارتاپ‌های مالی پولیتو

در این مقاله قصد داریم به معایب موجود در این اپلیکیشن بپردازیم و به مواردی اشاره کنیم که از جمله دلایل ما برای استفاده نکردن از اپلیکیشن کسب درآمد پولیک محسوب شده و به نظر می‌رسد همین دلایل در آینده می‌تواند از جمله دلایل حذف کامل این اپلیکیشن از گوشی‌های ایرانی‌ها نیز باشد.

قابل ذکر است که در مطلب دیگری به طور مفصل و جداگانه به نقاط قوت و ضعف پولیک پرداخته‌ایم و کار با این نرم افزار را بررسی کرده‌ایم.

اپلیکیشن پولیک

1- صاحبان اپلیکیشن پولیک ناشناخته هستند

اولین و بزرگترین مشکلی که در این اپلیکیشن دیده می‌شود، ناشناخته بودن صاحبان آن است که قطعا در آینده برای بسیاری از افراد مشکل ساز خواهد شد. طبق بررسی‌هایی که ما انجام دادیم، فرد یا شرکت رسمی و مشخصی پشتوانه این اپلیکیشن نبوده و تنها چیزی که از پولیک در دسترس ماست، نام‌هایی است که تقریبا سابقه‌ای در فضای مجازی کشورمان نداشته و عملا هیچ پشتوانه موثقی برای اعتماد به پولیک محسوب نمی‌شوند.

2- پولیک نماد اعتماد ندارد!

با وجود اینکه اپلیکیشن پولیک کلا با معاملات و مراودات مالی سروکار دارد، هیچ گونه نماد اعتمادی در سایت این برنامه دیده نمی‌شود و عملا استفاده از این برنامه را بسیار پرخطر می‌کند. تراکنش مالی میلیاردی این نرم افزار کسب درآمد قطعا دلیل بسیار بزرگی است که مسئولین آن به فکر اخذ نماد اعتماد باشند تا کاربران بیشتری بتوانند با تکیه بر نماد اعتماد از این اپلیکیشن استفاده کنند.

همچنین قطعا برایتان جالب است بدانید که حتی پولیک درگاه اختصاصی نداشته و از یک درگاه واسط استفاده می‌کند که این نشان دهنده عدم رسمیت پولیک در جایگاه‌های قانونی کشور است. به معنای دیگر عدم وجود نماد اعتماد در پولیک و همچنین عدم وجود درگاه اختصاصی و مستقیم از بانک‌های کشور صرفا این معنی را به ما منتقل می‌کند که پولیک وجاهت قانونی نداشته و هر لحظه‌ای که مسئولین این برنامه بخواهند، می‌توانند فعالیت اپلیکیشن را متوقف کرده و میلیاردها تومان پول را به نفع خود استفاده نمایند!

اپلیکیشن پولیک (poulik)

3- پولیک برای هیچ مارکتی قانونی نیست!

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود استفاده از پولیک توصیه نشود، این است که پولیک توسط هیچ مارکت قانونی اندروید و آی‌او‌اس تایید نشده است و این یعنی علاوه بر مشکل عدم قانونی بودن نرم افزار، خطرات بسیار زیادی برای کاربران در استفاده از این اپ وجود دارد.

به معنای دیگر شما وقتی نرم افزاری را از یک مارکت قانونی مانند گوگل پلی، اپ استور و… دریافت می‌کنید، حداقل بررسی‌های امنیتی روی آن‌ها انجام شده و روی باگ‌ها و مشکلات امنیتی کار شده است، ولی وقتی اپلیکیشن‌هایی مانند پولیک نتوانستند برنامه خود را از طریق مارکت‌ها ارایه نمایند، این نشان دهنده وجود مشکلات احتمالی است که سردسته این مشکلات، ایرادات بسیاری است که در اپ این برنامه وجود دارد.

4- اجناس گران‌قیمت که هیچ وقت فروش نخواهند رفت!

یکی از راه‌های کسب درآمد در اپلیکیشن پولیک فروش اجناسی است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و آن‌ها پس از واریز کردن وجه به حساب این برنامه، پورسانت خود را به صورت اعتبار در پولیک دریافت می‌نمایند که مسئولین اپلیکیشن مدعی هستند که این مبالغ را به حساب کاربران واریز می‌کنند.

اما مشکل اینجاست که اجناس پولیک به قدری گران هستند که عملا فروش آن‌ها به یک رویای بزرگ تبدیل شده است و تعداد کمی از کاربران می‌توانند فروش‌های خوبی از این محصولات داشته باشند. به طور مثال یکی از اجناس موجود در این اپلیکیشن با قیمتی در حدود 240 هزار تومان به فروش می‌رسد و پورسانت کاربر نیز 60 هزار تومان تعیین شده است، ولی این جنس در بازار معمولی نهایتا با هزینه 150 هزار تومانی قابل خرید بوده و با این وجود چرا و چگونه باید افراد این اجناس را با قیمت گران‌تر خریداری نمایند؟

5- کامل نبودن محصولات ارایه شده در پولیک

یکی دیگر از مشکلات موجود در اپلیکیشن پولیک علیرغم گران بودن محصولات، کامل نبودن آن‌هاست که با وجود ادعای تامین همه نیازهای کاربران در این اپلیکیشن، صرفا حدود 20 محصول عرضه شده است که اغلب از موارد غیرضروری و یا ناشناخته هستند و جذابیتی برای خرید ندارند. این اتفاق قطعا کار کاربران را برای فروش سخت‌تر خواهد کرد.

به نظر می‌رسد مسئولین پولیک در صورتیکه بخواهند کاربران به درآمد بیشتری برسند، می‌بایست نسبت به اضافه کردن محصولات متنوع‌تر با قیمت متعادل و متناسب اقدام نمایند که با توجه به رویه این برنامه بعید است!

6- حق عضویت بالا و غیرمنطقی اپلیکیشن پولیک!

یکی دیگر از اشکالات بزرگ اپلیکیشن پولیک وجود حق عضویت بالایی است که در ابتدای کار از کاربران دریافت می‌شود. سوال بسیاری از کاربران در این زمینه به حق است که چرا اپلیکیشنی که در زمینه کسب درآمد فعالیت می‌کند و مدعی است که کاربران را به درآمدهای آنچنانی خواهد رساند، برای عضویت مبلغی را دریافت می‌کند؟

آیا مسئولین پولیک نمی‌توانستند این حق عضویت را از درآمدهای کاربران کم کرده و با این شرط بتوانند اعتماد بیش از پیش را به کاربرانشان بدهند که قطعا درآمدهای مذکور در پولیک حقیقی و رسیدن به آن قطعی است؟

رقم 40 هزار تومانی برای عضویت در این اپلیکیشن نیز در نوع خود جالب است چرا که این عدد با توجه به اپلیکیشن‌های دیگر پولی حاضر در مارکت‌های ایرانی بی نظیر بوده و تعداد بسیار اندکی از اپلیکیشن‌های صرفا “خدماتی” این مبالغ را برای عضویت کاربران دریافت می‌نمایند!

7- مسدود شدن 10 هزار تومان از درآمد کاربران!

اینکه چقدر دلیل ششم برای استفاده نکردن از پولیک منطقی بوده یا خیر، وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید 10 هزار تومان از درآمد کاربران در اپلیکیشن پولیک مسدود می‌شود و عملا پرداختی کاربران به پولیک به عدد 50 هزار تومان می‌رسد!

طبق بررسی‌هایی که ما در زمینه کسب درآمد انجام دادیم، رسیدن به عدد 10 هزار تومان آن‌هم در بخش مشاهده تبلیغات به قدری سخت است که شاید چند تار مویی را در این زمینه سپید کنید! حال باید دید که کاربر با پرداخت 50 هزار تومان تا چه زمانی باید روی پولیک کار کند تا به سوددهی برسد؟

این دلیل را در کنار این موضوع قرار دهید که تمرکز اصلی تبلیغات پولیک در این زمینه است که صرفا با مشاهده تبلیغات کسب درآمد کنید و بسیاری از کاربران را با این ویژگی جلب و حذب کرده است.

8- کسب درآمد در پولیک بسیار سخت است!

آخرین دلیل ما برای استفاده نکردن از اپلیکیشن کسب درآمد پولیک، سخت بودن کسب درآمد در آن است که عملا به یک هفت خوان مشابه است و چیز دیگری به ذهن ما نمی‌رسد!

محدودیتی که در نمایش تبلیغات در ساعت وجود دارد عملا باعث می‌شود که کاربران برای کسب درآمد حداقل چند هزار تومانی ساعت‌ها و روزها منتظر مانده و در دیگر بخش‌ها از جمله فروش بیمه و فروش کالاهای مختلف به دلایلی که در بالا ذکر کردیم، عملا موفقیت چندانی نصیب‌شان نشود.

8 دلیل بالا از جمله دلایل مهم برای استفاده نکردن از پولیک به شمار می‌رود که قطعا بسیاری از کاربران دلایل دیگری برای استفاده نکردن از این اپلیکیشن اندرویدی دارند که می‌توانستیم در این مقاله به آن اشاره کنیم ولی به نظر همین دلایل اندک نیز از جمله مهم‌ترین مواردی است که پولیک را برای همیشه از حافظه گوشی‌های هوشمند حذف نماید.

نظر شما چیست؟ آیا تجربه موفقی از پولیک دارید؟

58 در مورد “8 دلیل برای آنکه از اپلیکیشن پولیک استفاده نکنیم!”

  1. سلام دوستان عزیز
    همه چیز بکنار فقط برین رمز دوم حساب ابربانکیتونو هرچی سریتر عوض کنید سازنده این برنامه بعد از جمع اوری چند هزار رمز کارت کاربران با چند میلیارد دزدی مبلغ انلاین برنامه را متوقف میکند و شروع خالی کردن حسابهای کاربران میکنه همانند کلاح برداری اشخاصی که زنگ میزدن به مردم میگفتن ما از رادیو پیام وصداوسیما تماس گرفتیم شما در قرعه کشی همراه اول برنده چند ملیون مبلغ نقدی و کمک هزینه سفر کربلا شدین شماره حساب و رمز دوم بدین
    دوستان دقت کنید هر اپلیشنی که از شما شماره حساب و رمز دوم از شما خواست بدونید که دزدی روشاخشه
    یک اپلیشنی مناسب
    شماره حساب و ادرس و مشخصات شماره تلفن ثابت و همراه در اختیار مردم و دولت مردان میزاره نه بطور مخفیانه کار کنه
    دوستان ممعفقو پایدار باشیم
    ????????

  2. سلام
    خندم میگیره از اون پسره که خرج دانشگاهشو با این اپه میده
    ینی باید کل ترمو بشینی پای چرتوپرت
    یهو میبینی همه رو افتادی پولتم رفت
    بابا یه سرچ کوچیک هیشکیو نکشته
    ممنون از روشنگری همگیتون

  3. خیلی مممون که اطلاع رسانی کردین میخواستم این برنامه رو نصب کنم ولی وقتی امدم اینجا این متن هارو خوندم فهمیدم ایران هیچ چیزی نداره که آدم بتونه بهش اعتماد کنه واقعا متاسفم که وضعیت مردم ایران اینجوری شده همه کلاهبردار و دزد شدن ?

  4. خیلی مممون که اطلاع رسانی کردین میخواستم این برنامه رو نصب کنم ولی وقتی امدم اینجا این متن هارو خوندم فهمیدم ایران هیچ چیزی نداره که آدم بتونه بهش اعتماد کنه

  5. با سلام. من هم از کسانی هستم که میخواستم این برنامه را نصب کنم. اما با دیدن این نظرات ابن اشتباه را تکرار نمیکنم. ممنون از کامنتهای خوبتان. با تشکر از شما

  6. دوستان گول نخورید پولیک یه نرم افزار کاملاً کلاه برداری و دزدی هست که همون اول مبلغ 59000 تومن از شما میگیره و هیچ درآمدی نداره. من خودم گول خوردم و ثبت نام کردم کلی باید بازی کنی و مطلب ببینی تا وسطش تبلیغ بیاد و امتیاز بگیری. من خودمو کشتم 500000 هزار امتیاز اوردم آخرش 20 هزار تومن به حساب کاربری من اومد بعد زدم انتقال بده میگه 500 تومن باید موجودی داشته باشی زدم 15 تومنشو انتقل بده میزنه کف انتقال باید 20 تومن باشه خلاصه سرتون رو درد نیارم بدونید همش دروغه چون خودم ضرر کردم دلم نمیخواد کس دیگه ای ضرر ببینه.

  7. ,سلام و خسته نباشید من خودم عضو فعال پولیکا بودم و الان که حدود ۵مته فعالیت دارم تااالان هیچ کسی درآمدی نکردم حتی یسری وقتا اصلا پولیکا برام آپو بالانمیاورد حتی کسی نیس پاسخ گو باشه من این اشتباه رو کردم نبلغو واریز کردم ولی شماها نکنید ضرر محضه و سلام نامه تمام

  8. دوستان اینها اینها علاوه بر اینکه از حق عضویت شده شما پول به جیب زدن از دیدن تبلیغات شما و فروش محصولاتتون هم درآمد کسب میکنن
    یعنی زحمتو شما میکشین سود هم بینتون تقسیم میشه

  9. سلام
    متاسفانه پولیک اپ کلاه برداری بود. منم جزو مال باخته های 59 هزارتومنی هستم که بعد از چند روز کار کردن اپ کلاً از دسترس خارج شده ولی کسی پاسخگو نیست. متاسفانه مبلغ کلانی از این اپ به جیب زده شد و دست ما تو پوست گردو موند.

  10. اون کسی که پولیک رو طراحی کرده خیلی باهوشه 39تومن اولش حق عضویت میگیره بعدش فروش اجناس که غیر ممکنه مردم گاو نیستن که ! و دیدن تبلیغات انقد خسته کننده و افسرده کنند و وقت گیره که مثلا شما از ساعت 12تا 12شب یکسره تبلیغ میبینی هزارو پونصد تومن بهت پول میده خوب فرض کنیم از 100نفر 40نفرش اون سختی رو تحمل کنن و سود کنن ولی بهتون قول میدم اون 60نفر کم میارن و پولیک سود میکنه من خودم تویه سه ماه 50هزارتومن پول دراوردم 20تومن سود کردم و بعد به خودم اومدم دیدم 40هزارتومن پول نت دادم فقط راستی تا یادم نرفته اینم بهتون بگم که الان پولیک فیلتره و دیگه کار نمیکنه

  11. حتما بخوانید
    دوستان من قبل از اینکه ثبت نام کنم تو اینترنت سرچ کردم ببین واقعیت داره یا نه اولین سایتی که دیدم پایدار بود داخل اون خوندم که درسته ثبت نام کردم و دیدم چیزی نیست و کلا کلاه برداریه ولی از اونجایی که اشنایی با زرین پال و روند کار این سایت داشتم درخواست اطلاعات کارت را دادم داخل قسمت کیف پول اولین پرداخت شما برای عضویت یه شماره پیگیری دارد اونو داخل زرین پال بزنید و یک دلیل بنویسید بنده نوشتم دزدی بعد از ۵ ساعت جواب رسید که شماره کارت برای صاحب امیر عباس پویامنش است که متوجه شدم سازنده این اپ هستند زرین پال پیگیری کردند و خود پولیک از طریق اپلیکیشن به بنده پیام داد و گفت اگر ناراضی هستید به ایمیل info@poulik.com پیام بدهید و بگویید پیام دادم و شماره تلفن که همون اکانتم بود رو دادم و شماره کارت خودم را دادم و ساعت ۹.۳۰ صبح ۵۹ هزار تومن به حسابم برگشت
    دوستانی که فک میکنن کلاه برداری شده ازشون با این راه میتونن پولشون رو پس بگیرن

  12. من وقطی خواستم ثبت نام کنم ۵۹۰۰۰ تومان ازم گرفت،خیلی گرون شده. بعد باید ۱۰ ساعت میشستی پای برنامه تا ۵۰ هزار تومان گیرت بیاد،و تازه اجازه نمیداد که ۱۰ تومن آخر کارتو بر داری….حالا آقایون و خانوما من ۶۰ تومن رو دادم که هیچ، تازه ۲۰ تومن هم ضرر کردم و به سلامتی خودم هم آسیب زدم… آمیدوارم کا شماهم مثل من به جای صود ضرر نکنید

  13. ممنون از اینکه اطلاع دادین.
    نزدیک بود منم نصب کنم گفتم قبلش سرچ بزنم ببینم چی میاد اومدم سایت شما چندتا سایت دیگه هم رفتم دقیقا همین حرفارو زده بودن خداروشکر نصب نکردم.

  14. ممنونم از تمام دوستانی که نظرات خودشون و همچنین تجربیات شخصی خودشون رو به اشتراک میزارن تا که دیگران که بی خبر هستن توی چاه نیافتند…برنامه پولیک نشأت گرفته از افکار و همچنین راهکارهای پیچیده و در عین حال ظالمانه بازاریابی شبکه ای یا همون نتورک مارکتینگ هست که متاسفانه چند سالی هست که به صورتهای مختلف خود رو نمایان کرده متاسفانه این بار هم در قالب نرم‌افزار و کسب درامد از اینترنت خودش رو نشون داد به هرحال امیدوارم که ریشه این جور کلاهبرداری ها کنده بشه البته با وجود فقر و نداری ما مردم ایران حتی اگر هم با روی بد خود ظاهر بشه بازهم به سمتش میریم چرا که توی اموزشمون بهمون یاد ندادن برده پول نشیم..با ارزوی سلامتی تمامی مردم ایران

  15. عقل واسه آدم خوب چیزیه، تو این وضع بیکاری و وضع اقتصادی با روزی 3 ساعت بشین پول در بیار دیگه نیازی به کار هم نداری… مسخرست

  16. سالهاست که داستان پینوکیو و درخت پولش رو شنیدیم و تعریف کردیم! هنوز هم یه عده هستن که گول گربه نره و روباه مکار رو بخورند؟؟؟؟؟؟

  17. حرف شما درست ولی پس چطوری تو خود تلوزیون داره تبلیغشو میکنه پس باید یه چیزی باشه خوب تو تلویزیون که همینجوری یه چیزیو تبلیغ نمیکنن قبل از تبلیغ باید از صحت اطلاعات مطمئن بشن وگرنه به عنوان شریک کلاهبرداری پاشون گیره?

  18. مهدی گنج خانی

    بنده طرحی داشتم که با اون جلوی کلاهبرداری اینترنتی رو میشد گرفت، ولی متاسفانه اینماد و… گفتن طرح شما شبیه طرح های بازار نیست و نمیتونیم بهش نماد اعتماد بدیم 😐 بعدش گفتن شبیه درگاه های پرداخته،به اونا هم دیگه نماد نمیدیم، بعد گفتن باید حقوقی ثبت بشه،حقوقی کردم باز ثبت نشد. متاسفانه روند مجوز دهی خیلی میلنگه.
    من خودم یه روز جای اینماد رو میگیرم،راحت تر مجوز میدم و ایمن تر خواهم بود. البته خصوصی ام،دولتی هم نمیشم.
    شعار دولت الکترونیکه اما هنوز هم فقط کاغذبازی رو بلدن.

    2
    1
  19. توجه کنید: آپ پولیک یک کلاهبرداریه محضه. فقط مردم رو سرکیسه کردن شک نکنید. به علت گزارشات زیاد کاربران مبنی بر تخلفات این برنامه به تازگی از روی گوگل پلی استور حذف شد. لطفا مراقب باشید صاحبان این برنامه از طرق مختلف سعی در جلب نظر مردم دارند

  20. توروخدا واس خاطر بیپولی سادگی نکنید فقط همین.خواهش میکنم نذارید کسی بهتون بگه احمق!این کلاهبرداریه

  21. رضا مشکل گشا

    انشالله خدا تو این ماه مبارک رمضان لعنت شون کنه
    59 هزار تومان دادم نه تبلیغات برام فعال شده و نه چیزایه دیگش همش چرته و دروغه تو این وضعیت بیکاری من .ای کاش زود تر نگاه میکردم این نظراتو تو دلم شک داشتم .ولی من همینجوری نمی شینم نگاه نمیکنم از مراجع قانونی اقدام میکنم
    صب کن اگه همه ما ها با هم باشیم پدر شونو در میاریم که چرا این همه تبلیغات میکنن تو تلویزیون و… هر کسی که مخواد با من بیاد برا شکایت بهم زنگ بزنه رسمأ کلاه برداریه

  22. خدای من پنچاه تومن ازش برداشت داشتم واسه ام مهم نی دیگه بده یا نه چون پولی که داد بودمو الان پس گرفتم اونم نه از فروش محصولاتش فقط با دیدن تبلیغاتش!

  23. خیلی ممنون که دست اینها رو رو می کنید . از مهندسی اجتماعی و یا فریب مردم بدبخت بی پول سوء استفاده می کنند . خدا ازشون نگدره .

  24. کاش زودتر این نظرات رو میخوندم من که نصبش کردم ولی اصلا قسمت تبلیغاتش برام نیومد خیلی راحت ۵۹۰۰۰ تومن ازم دزدی کردن ولی خوب مقصر خودمونیم کاش مسئولین جلوی این کلاهبردارهارو بگیرن

  25. واقعا آگه این طوری باشه ک خیلی بده….
    پس چرا دارن تو رسانه های داخلی و شبکه های تلویزیونی تبلیغش میکنن

  26. آدینه محمد ولیزاده

    سلام ، من از ابتدا میدونستم پولیک کلاهبرداریه ، و ورود نکردم ، حتی برای ارضاء حس کنجکاوی ، اما خیلیها انجام دادند ، چرا نکردم ، چون یکی از متداولترین روشهای هک حسابهای مردم ، توسط همین درگاههای بانکی و اپلیکیشنهایی که هیچ شکل قانونی هم ندارند . همانطوریکه میدانید اخیرا سایتهای پیش بینی فوتبال و شرط بندی و بازیهای پوکر و بیلیارد و ..‌ کلی اطلاعات بانکی مردم رو هک کردن
    اینجا روشی رو بهتون میگم که حداقل باعث ازدست دادن موجودیهاتون نشه
    اگر هم نتوانستید خودتونو کنترل کنید و وارد این سایتها شدید و کلا برای خریدهای اینترنتی همیشه یک کارت حاشیه‌ای داشته باشید و مبلغی هم داخلش نداشته باشید و هرزمان نیاز بود شارژ کنید و خرید اینترنتی کنید و دائم هم رمز اون رو عوض کنید ، با این روش حداقل پولهاتون داخل حسابتون امنیت خواهد داشت . شما وقتی وارد یک درگاه قانونی یا غیر قانونی میشوید تمام اطلاعات کارت بانکی و رمز و …را به آنها بطور غیر مستقیم میدهید . پس براحتی قابل هک شدن هستید .

  27. بسیار ممنون از اطلاع رسانی شما من هم مجذوب این کلاه برداری شده بودم که با راهنمایی شما منصرف شدم.

  28. پول من که رفت ولی شما گول نخورید که کلاهبرداریه میگه جنسو بخر حالا براش مشتری پیداکن اخه کی میاد این اجناس بنجولو به ۲برابر قیمت بخره هرجاهم هرکی گفت خوبه مطمءن باش از عوامل خودشونه

  29. (ببخشید پیام قبلی یه چند تا غلط املایی داشت بعد از خوندن متوجه شدم اگه بازم داشت به بزرگی خودتون ببخشید تند تند تایپ کردم)
    سلام
    به نظرم من چند تا نکته رو میگم نتیجه گیری و برداشت با شما
    ۱-یه قرص چاق کننده یا لاغر کننده مثل مکس فت چرا تبلیغ میشه اونم انقدر زیاد؟(چون کسی نمیخره و عواقب از دست دادن کلیه و معده و عوارض خیلی زیاد همش تو تبلیغاتشون از مثبت بودن این قرصها حرف میزنن چرا اونایی که با این قرصها بد بخت شدن رو نشون نمیدن؟)
    ۲-قرص گارسینیا کامبوجیا که دکتر آز رفته ترکیه برا تبلیغش(آیا واقعا این دکتر راستکی هست یا نه؟ایا واقعا برای تبلیغ این دارو رفته ترکیه یا برا سمیناری یا تفریحی چیزی رفته به فرض که ادم سرشناسی هم باشه چرا متن مصاحبه رو پخش نمیکنن فقط یه کلمه گارسینیا کامبوجیا از دهنش در میاد و سریع ازش میگذرن.شاید داره بدی این قرص رو میگه)غیر از اینه؟بعدش تا دیروز یه بسته رو میفروختن الان با هر خرید سه بسته بهت میدن اونم با قیمت کمتر چرا؟چون جنسها رو دستون باد کرده درسته؟
    ۳-کمر بند لاغری اسلیم لیفت ه چیه کمر رو به حالت ساعت شنی در میاره میدونید با این کار چقد روی معده و اعضای داخل بدن فشار میاد دقت کردین تو تبلیغاتشون وقتی کمر بند رو باز میکنن چقدر عرق جمع شده زیرش ایا این واقعا عرقه بدنه یا پوستو چرب کردن روش مایع یا اب یا هرچیز دیگه ای ریختن؟در ضمن فرض بر اینکه این تبلیغات ماهواره ای درست باشن چرا امریکایی ها همشون قیافه های بیخود و چاق دارن که شکل ادمی زاد نیستن یا عکسهایی که نشون میدن اولش چاقن بعدش لاغر میشن یه فتوشاپ کار میفهمه که اینا فتوشاپن ولاغیر در ضمن یه تیکه برزنت بیشتر نیست من دیدم از کسایی که خریدن.چرته
    خوب با این تفاسیر از پولیک چه انتظاری دارین؟معجزه یا پولدار شدن ، اگه اینا دلشون به حال منو شما میسوخت که این نادرست بازی رو در نمیاوردن که معلوم نیست کجاس کی پشتشه مثل اسنپ نیست مثل دینگ نیست که علی دایی پشتشه حداقل کره زمین میشناسنش غیر از اینه
    پس گول این حرفها و تبلیغات منفی رو نخورید عاقل باشید
    ۳۹۰۰۰تومن (احتمال لو رفتن رمز حساب یا کارتتون هم هست که حسابتونو خالی کنن بعد از کجا میخواین پیگیری کنید؟) در بعضی از خانواده ها خرج دو سه هفتشونه که زندگیشون میچرخه به جای پول دادن به این مذخرفات ماهواره و این اپلیکیشن ها ،این پولهارو با دست خودتون بدین به اون خونواده ضعیفی که میشناسین که هم این دنیا رو داشته باشین هم اون دنیاتونو تضمین کنید
    یا حق

    1
    7
  30. خیلی اشغاله اصلا نصب نکنیددمن تازه نصب کردم عین چی پشیمون شدم حتی ازحساب من 59000تومن کم کرد بیشرف دزد

  31. صاحبان پولیک همون فروشنده های اجناس بنجول در ماهواره ها هستن چرا که بادیدن رکود در فروش از طریق ماهواره به فکر اپ افتادن تمام اجناسی که در پولیک هست تو تبلیغ ماهواره هم هست و اونا اصلا به فکر تولید کسب وکار برای من و شما نبودن حساب کردن دو سه میلیلرد از طریق ثبتنام در بیارن میرن سراغ یه اپ و حیله ی دیگه برای همین طبلیقشونم از ماهوارهها پخش میشه تا رد گیری صاحبانشون مخفی بمونه …… حذف کنید این اپ رو تا خودشونم نتونن تبلیغ جدید بگیرن و مردمان دیگری رو گول بزنن …ممنون از این سایت که اطلاع رسانی کردین

    10
    1. آفرین دوستان اطلاع رسانی کنید تا کلاهبردارا رسوا بشن. منم میخواستم نصب کنم. ولی وبسایتش فیلتر شده بود و وقتی با فیلتر شکن وارد شدم دیدم هیچ چیزی نشانی تماس با ما در باره ما نداره یعنی بی هویت شک کردم گوگل کردم ببینم کسی چیزی در بارش می دونه که شما دوستان گرانقدر رو پیدا کردم با کامنتهای روشنگرایانه تون ممنون از شما عزیزان.

      1
      2
  32. دوستان پول من رو که دزدیدن (دزدی مجازی) ۳۹ تومن ریختم حدود یک ماه و نیم تبلیغات الکی دیدم آخر هم اجازه ی برداشت بهم ندادن و با وضعیت افتضاح کلیک تبلیغات که هر کلیک غیر تکراری ۱۰ ریال بهت بده بعد از کلی رفرش کردن. در نهایت مجبور شدم هفته پیش این برنامه ی کلاهبرداری اینترنتی رو پاک کنم چون مطمئن شدم گول خوردم( بعد از کلی سر و کله زدن بیهوده، زمان گذاشتن، چشمم خسته میشد) در نهایت فکر میکنم الان مردم اکثراً متوجه هدف این برنامه شدن و دیگه نصب نمی کنند ولی مطمئن باشید این کلاهبردار ها آرام نمی شینن و با یک کلک و یک برنامه یا حقه جدید وارد میشن. در نهایت به نظر من فقط از گوگل پلی یا اپ استور برنامه دریافت کنید. (الان پولیکی ها میان اینجا متن نوشته شدشونو میذارن که مردم تنبل هستن و میخوان از دیدن تبلیغات پول در بیارن در صورتی که آگهیشون تبلیغ برای دیدن تبلیغات پولیک هست)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH