دو نسخه از گلکسی نوت 9 تاییدیه‌های لازم را از چین دریافت کردند

براساس تصویری که امروز منتشر شده است، ظاهرا دو نسخه از گوشی گلکسی نوت 9 گواهینامه‌های لازم در چین را دریافت کرده‌اند. وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین تاییدیه گوشی سامسونگ SM-N9600 را در 21 مارس و تاییدیه SM-N9608 را چندی پیش در تاریخ 24 آوریل صادر کرده است. متاسفانه اسناد منتشر شده حاوی اطلاعات یا تصویری از این دو هندست نیستند.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این که برخلاف گلکسی نوت 8 که در سپتامبر رونمایی شد، گلکسی نوت 9 در ماه جولای یا آگوست معرفی خواهد شد. اینطور که به نظر می‌رسد سامسونگ با پیش گرفتن این سیاست می‌خواهد از هم‌زمانی رونمایی پرچم‌دار خود با سه‌گانه آی‌فون در سال 2018 جلوگیری کند. گفتنی است، به احتمال فراوان گوشی‌های جدید اپل در ماه سپتامبر ارایه خواهند شد.

چندی پیش هندست SM-N960U در گیک‌بنچ رویت شده بود و به موجب همین تست مشخص شد که مدل‌های عرضه شده در آمریکا و چین دارای پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام خواهند بود. در دیگر نقاط نیز باید منتظر اگزینوس 9810 باشیم. در این تست همچنین مشخص شد که این دیوایس با 6 گیگابایت رم، به صورت پیش‌فرض دارای نسخه 8.1 اندروید خواهد بود. انتظار می‌رود گلکسی نوت 9 دارای دوربین‌های دوگانه به کار رفته شده در گلکسی نوت 9 پلاس باشد. با وجود حجم زیاد شایعات، هنوز هم امکان آن وجود دارد که شاهد به‌کارگیری فناوری حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش در این گوشی باشیم. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپری و صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد با نسبت تصویری 18.5:9 اشاره کرد.

2 در مورد “دو نسخه از گلکسی نوت 9 تاییدیه‌های لازم را از چین دریافت کردند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH