نتایج بنچمارک LG G Flex تقریبا شبیه به یکی از اسمارتفونهای موفق خود این برند است!

LG_Flexible_Display_02

ال جی این کمپانی کره‌ای قطعا در حال صعود از نردبان موفقیت امسال است و همه چیز با آمدن خمیده این شرکت دیگر به اوج خود رسیده است. حرفهای زیادی از قدرت این اسمارتفون در دنیای تکنولوژی زده می‌شود و سایت AnTuTu نتایج پنچمارک این دستگاه با ظاهر عجیب و غریبش را منتشر کرده است.

نمره‌ای که این اسمارتفون بدست آورده است برابر با 33336 بوده که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند تقریبا در رده‌های اسمارت فون موفق این برند که پیش از این معرفی شده بود، ال جی جی 2 است.

از مشخصات این دستگاه می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.2 و 2 گیگیا بایت رم اشاره کرد که واقعا جالب توجه و قدرتمند است و نشان می‌دهد که ال جی با ساخت این دستگاه نه تنها خواسته است که از نظر ظاهری چیز متفاوتی ارایه دهد بلکه باطن را نیز به قدرت اسمارتفونهای قبلی‌اش حفظ کرده است. این تلفن هوشمند از نظر تجهیزات و مشخصات هم شبیه به جی 2 است و تنها در میزان حافظه داخلی دو برابر جی 2 و از نظر صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 720×1280 که در رده پایینتری از جی 2 قرار می‌گیرد ساخته شده است.

با اینکه صفحه نمایش این پرچمدار جدید ال جی، نسبت به مدل قبلی این برند، از کیفیت کمتری برخوردار است، اما ظاهر زیبا و غیر متعارف این اسمارتفون آنرا از دیگر اسمارتفونهای بازار متمایز کرده و دل خیلی از عاشقان تکنولوژی را به دست آورده است.

البته باید تا ماه بعد برای اخباری از دیگر تولیدات ال جی که در راهند منتظر بمانیم.

lg-g-flex-antutu-benchmark

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH