درآمد 18.53 بیلیون دلاری مایکروسافت در فصل پاییز

microsoft

شرکت مایکروسافت نیز مانند سایر شرکت‌های بزرگ گزارش مالی خود را در سه ماهه سوم سال ارائه نمود که نتایج حاصله از آن نشان از درآمد نجومی 18.53 بیلیون دلار داشت.

نکته جالب در این گزارش اینجاست که شرکت مایکروسافت در این بازه زمانی  توانسته است به درآمد 113 میلیون دلاری تنها از پیش فروش ویندوز 8.1 دست یابد. درآمد بخش سخت افزاری شرکت با 4 درصد رشد به 7.567.46 بیلیون دلار رسیده است و حتی سرفیس(Surface) مایکروسافت نیز با رشدی چشمگیر به رقم 400 میلیون دلار فروش دست یافته است و در این میان نکته جذاب آنجاست که کارشناسان حتی رشدی بیشتر را نیز برای این شرکت در سه ماه پیش رو پیش بینی می‌کنند.

درآمد حاصله از SQL Server نیز با 30 درصد رشد مواجه شده است  که در نوع خود بسیار شگفت انگیز بوده و هنوز نشان از توان بالای پایگاه‌های داده ارتباط محور دارد. با این شرایط و با توجه به رشد بسیار عظیم سود شرکت‌های بزرگ صنعت آی تی می‌توان انتظار داشت که این روند به صورت طبیعی در استانه سال نو میلای به حد بالاتری نیز برسد و با این شرایط از همین حالا می‌توان سال 2014 را یک سال هیجان انگیز در صنعت فناوری اطلاعات به حساب آورد.

1 در مورد “درآمد 18.53 بیلیون دلاری مایکروسافت در فصل پاییز”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH