رکورد شکنی در سود دهی، 7.8 میلیارد دلار در جیب سامسونگ

samsung

شرکت سامسونگ با انتشار گزارش‌های مالی سه ماهه سوم سال 2013 به هوادارن خود خاطرنشان کرد که همچنان مسیر صعودی را می پیماید و سودی 25.6 درصدی را در این دوره کاری تجربه نموده است.

این شرکت بزرگ کره جنوبی گزارش رسمی خود را عصر روز جمعه ارائه نمود و رقم شگفت انگیز 8.24 تریلیون وون معادل 7.8 بیلیون دلار را به عنوان درآمد خود اعلام نمود که در قیاس با سال گذشته رشد بسیار بالایی را نشان می‌دهد، در بازه زمانی مشابه در سال گذشته این رقم برای سامسونگ تنها 6.56 تریلیون وون بوده است که نشان از افزایش 25.6 درصدی سود این غول صنایع دیجیتالی داشته است. البته این ارقام با پیش بینی‌های مالی شرکت همخوانی داشته است که نشان از برنامه ریزی صحیح و شناخت عمیق کارشناسان این شرکت از بازار فعلی دارد.

در حال حاضر سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده تلفن‌های همراه  در جهان شناخته می‌شو ولی رقابت در این بازار به شدت داغ خواهد بود و علیرقم عرضه گالاکسی تب 3 شرایط چنان متفاوتی در این بیلان  فصلی شکل نگرفته است ولی کمپانی سامسونگ انتظار دارد تا در سه ماهه پایانی سال فروش این شرکت و درآمدهای حاصله از آن در هر دو بخش تلفن‌های همراه و تبلت‌ها رشد داشته باشد.این سود شدید در بخش تلفن همراه در حالی است که سامسونگ در بخش لوازم خانگی خود در مقایسه با سال گذشته یک درصد افت فروش داشته است و علت اصلی آن نیز کم شدن فروش تلوزیون‌های سامسونگ در اروپا و چین اعلام شده است.

4 در مورد “رکورد شکنی در سود دهی، 7.8 میلیارد دلار در جیب سامسونگ”

    1. احمد محمدحسینی

      بله ال جی هم سود دهی داره
      به خصوص با سری G این شرکت پیشرفت بزرگی کرد ولی مدیریت به نحوی کار میکنه که شاید سود دهی کم یک بخش در بازه زمانی کوتاه توسطبخش های دیگه پوشش داده بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH