واتس‌آپ قابلیت Restrict Group را برای نسخه اندروید منتشر کرد

در گذشته بخش مدیریت گروه‌های چت در پیام‌رسان واتس‌آپ دارای امکانات کم و محدودیت‌های زیادی بود و ادمین‌ها از قدرت کنترل زیادی در گروه‌ها برخوردار نبودند؛ اما سرانجام این روند تغییر پیدا کرد و ادمین‌ها که به دنبال بیشتر شدن قدرت کنترل بر روی تنظیمات گروه بودند، اکنون به آرزوی خود رسیده‌اند و به نظر می‌رسد قابلیت Restrict Group در واتس‌آپ بر روی سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

واتس‌آپ

برای کسانی که زیاد با این قابلیت آشنا نیستند باید بگوییم که که گزارشات مربوط به وجود این قابلیت به زمانی بر‌می‌گردد که واتس‌آپ در حال بررسی و تست نسخه آزمایشی آن بر روی اندروید بود. اما حالا با این قابلیت ادمین‌ها چه توانایی جدیدی را بدست آورده‌اند؟ در واقع اکنون ادمین‌های گروه‌ها می‌توانند در چت، کاربران را محدود‌تر کنند و حداقل از لحاظ ویرایش اطلاعات گروه این امکان را دارند تا تعیین کنند که چه کاری مجازند‌ انجام دهند و چه کاری نمی‌توانند انجام دهند.

در هر حال فعلا این قابلیت محدود به اطلاعات گروه است اما شاید در آینده بخش‌های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. همان‌طور که WABetaInfo اشاره کرده است، کاربران برای دسترسی به این قابلیت در نسخه اندروید باید ورژن جدید نرم‌افزار واتس‌آپ با شماره 2.18.132 را نصب یا به‌روزرسانی کنند. البته باید خاطر نشان کرد که این ویژگی نیز در اختیار کاربران ویندوزفون و iOS قرار گرفته است.

4 در مورد “واتس‌آپ قابلیت Restrict Group را برای نسخه اندروید منتشر کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH