منتظر گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ با صفحه نمایش‌های 3.5 اینچی در 2019 MWC باشید

با انتشار شایعاتی مبنی بر رونمایی از گلکسی S10 در نمایشگاه CES 2019، اخباری نیز در خصوص معرفی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ به فاصله یک ماه از جدیدترین عضو خانواده S و رونمایی از آن در MWC 2019 منتشر شد. البته موثق بودن این اخبار با توجه به مدت زمان باقیمانده تا نمایشگاه‌های مذکور در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ با نام گلکسی X تحت اسم رمز Winner یاد می‌شود. پیش از این اسم رمز Valley برای مرحله گسترش و توسعه این هندست در نظر گرفته شده بود. این تغییر نشان از آن دارد که گوشی با رد شدن از این مرحله، در سال جدید در خط تولید شرکت کره‌ای قرار خواهد گرفت.

سامسونگ

سامسونگ پیش از این گلکسی X را در نمایشگاه CES سال جاری در محفلی خصوصی به نمایش درآورده بود. گفته می‌شود دستگاه دیده شده در وگاس دارای 3 صفحه نمایش اولد 3.5 اینچی بوده که به سمت داخل خم می‌شده است. یکی از این نمایشگرها خارج از دستگاه قرار داشته و دو نمایشگر دیگر در سمت درون دستگاه قرار داشته‌اند. ظاهرا هنگامی که دو پنل داخلی باز می‌شوند، صفحه نمایشی 6 تا 7 اینچی تشکیل می‌شود. صفحه نمایش خارجی نیز برای تعامل با گوشی به هنگام بسته بودن نمایشگرهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از پنل‌های 3.5 اینچی یادآور روزهای نه چندان دوری است که اپل در آی‌فون‌های خود از همین اندازه صفحه نمایشگر استفاده می‌کرد. البته با معرفی آی‌فون 5 در سال 2013 شاهد تغییر در این رویه بودیم. البته باید اشاره کرد دستگاه نمایش داده شده در وگاس نسخه نهایی این هندست نبوده است و مطمئنا شاهد تغییرات زیادی در نسخه پایانی خواهیم بود. در هفته گذشته بود که سامسونگ پتنتی برای یک گوشی انعطاف‌پذیر با قابلیت خم شدن به سمت داخل ثبت کرد. در این پتنت لولایی مخصوص از حسگری برای برگرداندن گوشی به حالت اولیه استفاده می‌کرد.

1 در مورد “منتظر گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ با صفحه نمایش‌های 3.5 اینچی در 2019 MWC باشید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH