اپلیکیشن پیام رسان آی گپ

7 دلیل برای آنکه از اپلیکیشن آی گپ (iGap) استفاده کنیم!

پیام رسان آی گپ (iGap) یکی از مسنجرهایی است که این روزها مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته و روزانه هزاران کاربر جدید به آن افزوده می‌شود. یکی از دلایل استقبال کاربران ایرانی از این پیام رسان، امکانات و ظاهر خوبی است که توسط مسئولین این اپ طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در این مقاله قصد داریم به مهم‌ترین دلایل استفاده از اپلیکیشن آی گپ (iGap) بپردازیم و به مواردی اشاره کنیم که ما را برای استفاده از این پیام رسان ایرانی قانع می‌نماید.

1- اپلیکیشن آی گپ (iGap) دارای رمزنگاری کاملا پیشرفته و حرفه‌ای است

اولین و مهم‌ترین ویژگی پیام رسان آی گپ رمزنگاری موجود در این اپ است که خیال بسیاری از کاربران را برای استفاده از آن راحت می‌نماید. استفاده الگوریتم‌های رمزنگاری بسیار پیشرفته باعث می‌شود که حداقل خیال کاربران برای عدم دسترسی هکرها راحت بوده و بدون نیاز به نگرانی بابت این موضوع از این مسنجر بهره ببرند.

البته در مورد امنیت این پیام رسان شاید ذکر چندباره این موضوع بیراه نباشد که تابه‌حال هیچ کسی به ادعای غیرقابل هک بودن الگوریتم رمزنگاری این پیام رسان پاسخ نداده و با توجه به جایزه یک میلیارد تومانی مدیر این پیام رسان برای فرد هک کننده، به نظر می‌رسد عدم توانایی برای این کار دلیل اصلی عدم هک آی گپ بوده است و دلیل دیگری نمی‌توان برای آن متصور شد.

2- اپلیکیشن آی گپ (iGap) دارای امکان تماس صوتی است

دومین ویژگی مثبت موجود در پیام رسان آی گپ امکان تماس صوتی موجود در آن است که به طور مثال در پیام رسان بله وجود نداشته و یک اشکال بزرگ برای آن شمرده می‌شود. شما به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه می‌توانید از امکان تماس صوتی اپلیکیشن آی گپ (iGap) استفاده کنید و از امنیت آن نیز مطمئن باشید.

یکی از ویژگی‌های خوب تماس صوتی آی گپ اتصال تماس به صورت p2p هست که عملا باعث می‌شود واسطه گری پیام رسان حذف شده و صرفا ارتباط کاربر به صورت نقطه به نقطه برقرار گردد که برخلاف پیام رسان‌های دیگر ایرانی می‌تواند یک گزینه مثبت برای استفاده از این پیام رسان تلقی شود.

اپلیکیشن پیام رسان آی گپ

3- سرعت بالای سرورهای آی گپ نسبت به رقبای داخلی و هزینه اینترنت یک سوم!

از جمله ویژگی‌های دیگر قابل ذکر برای اپ مسنجر آی گپ کیفیت سرور بالای این پیام رسان است که با وجود کندی بسیار اندکی که در آن وجود دارد و البته قابل اغماض است، ولی نسبت به سایر پیام رسان‌های ایرانی علی‌الخصوص سروش و ایتا که گزینه‌های اصلی حال و حاضر کاربران ایرانی هستند، کیفیت بسیار خوبی داشته و عملا یک گزینه مناسب برای جایگزین شدن با تلگرام برای کاربران ایرانی شمرده می‌شود.

نکته دیگر قابل ذکر برای این پیام رسان تخفیف خوبی است که اپراتورها و شرکت‌های ارایه کننده اینترنت پرسرعت به آن می‌دهند و هزینه اینترنت این پیام رسان چیزی در حدود یک سوم محاسبه می‌شود که مزیت بسیار بزرگی برای استفاده از آی گپ به شمار می‌رود.

4- امکانات مدیریتی و کاربری خوب در کانال و گروه‌های این پیام رسان

چهارمین دلیل برای استفاده از این پیام رسان در اپلیکیشن‌های داخلی به یک ویژگی بسیار حیاتی برای مدیران کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی مربوط است که یک ضعف بزرگ در بسیاری از پیام رسان‌های ایرانی شمرده می‌شود.

شما به عنوان یک مدیر گروه یا مدیر کانال می‌توانید از ابزارهای خوب مدیریتی اپلیکیشن آی گپ (iGap) بهره ببرید. به طور مثال علاوه بر اینکه می‌توانید برای کانال یا گروه خود ادمین انتخاب کنید که دسترسی‌های بسیار بالاتری داشته باشند، شما می‌توانید ادمین‌هایی با دسترسی‌های محدودتر نسبت به مدیریت کانال یا گروه ایجاد نمایید.

در مورد امکانات بخش کاربری نیز شما همانند تلگرام به یک شمارنده بازدید دسترسی دارید و می‌توانید پست‌های کانال‌ها را لایک و دیسلایک نمایید که تقریبا در بسیاری از پیام رسان‌های داخلی و خارجی نمونه مشابهی نداشته و عملا اپلیکیشن آی گپ (iGap) را به یک پیام رسان خاص تبدیل می‌کند.

5- آی گپ (iGap) دارای پلت‌فرم‌های مختلف است

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از این پیام رسان پلت‌فرم‌های مختلف و خوبی است که برای آن طراحی شده است. این مسنجر دارای نسخه‌های وب، لینوکس، ویندوز، اندروید و آی‌فون بوده و این بدین معنی است که نه مثل پیام رسان سروش کمبود نسخه وب دارد و نه مانند پیام رسان بله کمبود نسخه ویندوز و نه مانند پیام رسان ایتا مشکل نبود نسخه آی‌فون!

در مورد کیفیت نسخه‌های مختلف این پیام رسان باید بگوییم که آی گپ سعی کرده در نسخه‌های مختلف، به کیفیت ارایه شده توجه کرده و چارچوب همگی نسخه‌ها را به صورت یکسان رعایت نماید.

6- فضای اختصاصی اپلیکیشن مسنجر آی گپ ابری است!

از دیگر امکانات و قابلیت‌های موجود در آی گپ که به عنوان یک ویژگی و دلیل خاص برای آن شمرده می‌شود ، امکان دسترسی به فضای ابری این پیام رسان است که با توجه به ویژگی شماره 5 و دسترسی به این پیام رسان در همه پلت‌فرم‌ها، کاربر می‌تواند از این اپ به عنوان یک فضای ذخیره اینترنتی استفاده کرده و از طرق مختلف به فایل‌ها و پیام‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد.

طبق تست‌هایی که انجام دادیم، سینک بودن نسخه‌های مختلف این پیام رسان بسیار عالی بوده و همزمان با نسخه‌های اندروید و آی‌فون، به‌روزرسانی‌های لازم در نسخه‌های وب و ویندوز نیز انجام می‌شود که قطعا قبول دارید این اتفاق در دیگر پیام رسان‌های داخلی با تاخیر قابل توجه همراه می‌شود.

7- آی گپ دارای امکانات امنیتی و حفظ حریم شخصی خوبی است

آخرین دلیل برای استفاده از اپلیکیشن آی گپ (iGap) امکاناتی است که این پیام رسان در بخش امنیتی و حفظ حریم شخصی به کاربرانش ارایه می‌دهد. یکی از مشکلات سایر پیام رسان‌های داخلی که بعضا از امکانات امنیتی بسیار ضعیفی برخوردار هستند و همین کمبودها باعث ایجاد مشکلات بزرگ شده است، نبود ابزارهای معمول امنیتی و حفظ حریم شخصی است که در تلگرام و پیام رسان‌های داخلی به وضوح قابل مشاهده هستند.

شما در پیام رسان آی گپ می‌توانید برای خود اپلیکیشن یک پسورد جداگانه تعیین کنید. همچنین قادرید همانند تلگرام امکان ورود دومرحله‌ای را فعال کرده و از دسترسی‌های غیرمجاز به آی گپ جلوگیری نمایید. با استفاده از نشست‌های فعال این پیام رسان می‌توانید به تمامی دسترسی‌های فعال در پلت‌فرم‌های مختلف آگاه شده و در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهید.

12 در مورد “7 دلیل برای آنکه از اپلیکیشن آی گپ (iGap) استفاده کنیم!”

  1. من با تحقیقاتی که کردم،
    گپ بهتر از آی‌گپ هست :
    ۱- سرعت بیشتر
    ۲- استیکرهای جذاب فراوان و قابلیت ساخت استیکر و فروش آن
    ۳- قابلیت کسب و کار
    ۴- قابلیت لایو
    ۵- تماس صوتی تصویری رایگان
    ۶- رابط کاربری زیبا و قابلیت انتخاب و ایجاد پوسته‌های متنوع
    ۷- خسته شدم دیگه

    علت استفاده از پیامرسان ایرانی :
    ۱- حمایت از ایرانی‌ها
    ۲- امنیت داده‌ها
    ۳- فیلتر شدن پیامرسان‌های خارجی یکی پس از دیگری
    ۴- خواست خدا 🙂

  2. منتقم خون شهید سلیمانی

    اگه وطنت رو دوست داری خواهش می کنم دو دقیقه وقت بذار و به حرفام گوش کن. ایرانی ای که نسبت به استفاده از خدمات و کالای ایرانی غیرت نداشته باشه بدرد جرز لای دیوارم نمیخوره. اگه همه غیرت داشتیم خیلی بیشتر از این پیشرفت می کردیم بیاید همه به این فکر کنیم اینقدر مداوم و فراگیر از تولیدات ملی حمایت کنیم تا عملا چیزی بنام تحریم کالاهای خارجی اتفاق بیفته.اگه شعور داشتیم و کالای خارجی رو مطلقا تحریم می کردیم دیگه «روحانی» نمی تونست با واردات بی رویه (قاچاق سازمان یافته) جوونای مملکتمونو بیکار کنه و کارخونه هامونو به تعطیلی بکشونه تا بعدش گرونی بشه تا فشارش به خودمون بیاد. احمقیم که به نیروهای دشمن تو داخل کمک کردیم تا ماشین لباس شویی 2میلیونی در عرض یه سال بشه 24میلیون یعنی بیش از ده برابر. از ماست که بر ماست گرامیان.بیایید پویش حمایت از کالای ایرانی رو کلید بزنیم. اگه ما خارجی نخریم واردات خود به خود از بین میره اونوقت تولید کننده ملی زمین نمی خوره و اونوقت مجبور نمیشه از کارش بدزده و مواد بی کیفیت بکار ببره. ایرانی نیتش خدمت به ایرانیه و گرنه چرا تو ایران مونده و جوونا رو دارای شغل کرده. فقط ما باید ازش حمایت کنیم با تحریم کالا و خدمات خارجی. به خدا پولدارایی که نرفتن تو کار دلالی و رفتن تو کار تولید کشورشونو و مردمشونو دوست داشتن.و دوست داره بهترین باشه تو کارش. بیاید با تحریم کالاهای خارجی تولید کننده رو کمک کنیم بتونه مواد با کیفیت بخره و استفاده کنه برای کالاش تا دوباره ایران رو تبدیل کنیم به امپراطوری قوی و مستحکم و مستقل و آزاد از قید اسارت و حقارت زیر چکمه های طاغوت بین المللی. ایرانی وطن دوست خواهش می کنم نام ایران رو زنده کن.

    9
    9
  3. با سلام خدمت همه اون عزیزانی که میگن از پیام رسان ایرانی استفاده نمیکنم عرض میکنم اولا تلگرام تا ابد اینجوری خوش به حال شما باقی نمیمونه درحال حاضر فضای مجازی کشور یله و رهاست با نخبه هایی که در عرصه آی تی در کشور داریم روزی که این اراده با یه دولت انقلابی باشه چنان دسترسی به تلگرام و واتساپ سخت بشه که خودتون رهاش کنید ضمن اینکه با خیانت بعضی مسئولین تلگرام در داخل کشور سرور داره، روزی که این سرورها به پیام رسانهای داخلی واگذار بشه و شما پای دانلود شدن یک عکس یا ویدئو در تلگرام خوابتون ببره خودتون ولش میکنید. ثانیا اگر امروز پیام رسانهای داخلی مثل تلگرام خدمت رسانی خوبی ندارن بخاطر خائن بودن بعضی مسئولین داخلی و عدم حمایت از این پیام رسانهاست برخلاف اون قولهایی که اوایل بهشون دادن و عمل نکردند روزی که این مشکلات حل بشه پیام رسانهای ما با نخبه هایی که داریم ایران که هیچ دنیا رو فتح خواهند کرد و شما مجبور میشید ازشون استفاده کنید.

    9
    13
  4. من از آی گپ استفاده کردم هم امنیتش خوبه هم کیفیت و سرعتش, ولی خیلی زشته که مدیر یه مسنجر به راحتی بگه اگر مقامات دولتی حکومتی از من اطلاعاتی بخواهند در اختیار اونا قرار میدم! به نظرم خیلی ساده و حتی احمقانه اس بخام از این پیام رسان استفاده کنم

    12
    12
  5. سجاد اسلامی

    مردمو به زور نمیشه که ببرین سمت این جور چیزا
    تازه شم تلگرام با قابلیت (MTproto) دیگه ضد فیلتره
    کاربرهای قدیمی بازم بر میگردن تلگرام❤❤
    منو گردنمو هم بزنن نمیرم سمت پیام رسان ایرانی☠

    21
    12
  6. ذاکری :

    دیگه وِل نمیکنی ؟
    ما از هیچی غیر تلگرام استفاده نمیکنیم . خصوصا نرم افزارها (بَد افزارهای) ایرانی

    16
    10

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH