یک رندر تازه از موتو Z3 پلی به همراه چند موتو ماد منتشر شد

تا 6 ژوئن و رونمایی از خانواده موتو Z3 زمان زیادی باقی نمانده است، با این حال به تازگی چند رندر بسیار با کیفیت از این هندست منتشر شده است. این تصاویر چند روز پس از انتشار تصویر موتو Z3 پلی درون یک کیس منتشر شده، با این حال تصاویر جدید به خوبی این اسمارت‌فون را در تمام زوایا و با چند ماد مختلف به نمایش می‌گذارد.

رندرهای تازه منتشر شده نیز وجود برند موتورولا در لبه پایینی دستگاه و هم‌چنین پشتیبانی از مادها را تایید می‌کنند. در بخش طراحی نیز هم‌چون رندرهای پیشین می‌توانیم کیس پشتی شیشه‌ای، دوربین دوگانه و یک کلید ناشناخته در لبه سمت چپ را مشاهده کنیم. در لبه سمت راست می‌توانیم کلیدهای کنترل صدا و هم‌چنین یک کلید پاور بزرگ را مشاهده کنیم که از سنسور اثر انگشت نیز پشتیبانی می‌کند.

در این تصاویر می‌توانیم دو ماد اسپیکر برای افزایش حجم صدا و هم‌چنین یک ماد پروژکتور را مشاهده کنیم. در یکی از این تصاویر نیز می‌توانیم یک کارت حافظه را مشاهده کنیم که به معنای پشتیبانی این هندست از این قابلیت است.

موتورولا موتو Z3 پلی در تاریخ 6 ژوئن در برزیل رونمایی خواهد شد، سخت افزار این هندست آن را در بین میان‌رده‌ها قرار می‌دهد. موتو Z3 پلی از نمایشگری 6 اینچی با وضوح +FHD، پردازنده اسنپدارگون 636، 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. در بخش تصویربرداری این هندست می‌توانیم یک دوربین دوگانه را مشاهده کنیم. نیرو دهنده این مجموعه یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که ضخامتی بسیار کم را برای این گوشی به ارمغان آورده است. به احتمال قوی پرچم‌دار موتو Z3 در ماه‌های آینده معرفی و روانه بازار خواهد شد زیرا تاکنون هیچ خبری از آن منتشر نشده است.

2 در مورد “یک رندر تازه از موتو Z3 پلی به همراه چند موتو ماد منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH