اسمارت‌فون اسرارآمیز ذن‌فون ایسوس با تراشه اسنپ‌دراگون 845 در گیک‌بنچ ظاهر شد

در کنگره جهانی موبایل امسال که در شهر بارسلون برگزار شد، کمپانی ایسوس از گوشی پرچم‌دار خود با نام ذن‌فون 5z رونمایی کرد. اما هنوز این هندست به بازار عرضه نشده است. با این‌حال در صورت صحت فهرست امتیازات گوشی در گیک‌بنچ که اخیرا منتشر شده است، احتمالا انتظار مشتریان به پایان خود نزدیک می‌شود و ذن‌فون 5z به‌زودی عرضه خواهد شد.

با این‌ وجود با توجه به برگه امتیازات دستگاه، این اسمارت‌فون دارای شماره مدل Z01RD و نه ZS620KL بوده و به باور بسیاری از افراد متعلق به یک گوشی ذن‌فون 5z است. این موضوع می‌تواند بیانگر وجود یک سبک طراحی جایگزین برای یک بازار متفاوت و یا کلا یک دستگاه جدید باشد.

در هر صورت ذن‌فون اسرارآمیز با جدیدترین تراشه اسنپ‌دراگون 845 ساخت شرکت کوالکام روانه بازار می‌شود و عملکرد آن نسبت به گوشی وان‌پلاس 6 اندکی بهتر خواهد بود. امیدواریم که بیانیه آینده ایسوس به ابهامات در زمینه این اسمارت‌فون پایان دهد.‌

3 در مورد “اسمارت‌فون اسرارآمیز ذن‌فون ایسوس با تراشه اسنپ‌دراگون 845 در گیک‌بنچ ظاهر شد”

  1. ایسوس هم تلاشش خیلی کمه وگرنه الان بهترین گوشی هارو میتونست بزنه حتی بهتر از شیایومی

  2. اینم از تبلیغات ضعیف و بی عرضگی مسئولای کمپانی ایسوسه که داره گوشیهایی در حد پرچمدار میزنه ولی هنوز کسی نمیدونه چی ب چیه در حالیکه کمپانی های دیگه وقتی دارن ی مدل جدیدشونو رو کاغذ پیاده میکنن کلی از سایتهای خبری و تحلیلی از جمله همین سایت های داخلی ایران، روش مانور میدن و لحظه ب لحظه خبرشو کار میکنن …
    شناسایی بازار هدف مهم ترین قدم در بازاریابیه در حالی که ایسوس هنوز نفهمیده بازار هدفی بهتر از خاورمیانه -ایران- نمیتونه گیر بیاره و محصولاتشو با قیمتایی پایینتر از مدل های تقریبا هم رده با برندهای معروف میتونه تو ایران بفروشه.
    ی گوشی معرفی میکنه بعدش 6 ماه بعد تازه میبینی تو سایتش میذاره و 1 سال بعد تازه 4 تا دونه رو تو هند میفروشه.
    این چرخه همینجور ادامه داره و همش از کمپانی های دیگه عقب می افته.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH