آی‌فون 6.5 اینچی اپل احتمالا ابعادی مشابه با آی‌فون 8 پلاس خواهد داشت

اخیرا شایعاتی به گوش رسیده است که کمپانی اپل می‌تواند 3 مدل آی‌فون جدید را در سال جاری به بازار عرضه نماید. یک مدل از این آی‌فون‌ها احتمالا مجهز به نمایشگری 6.5 اینچی خواهد بود. اکنون براساس گزارشی از وبسایت Mac Otakara، جزئیات بیش‌تری درباره آی‌فون 6.5 اینچی احتمالی مشخص شده است. به ادعای این گزارش هندست مذکور می‌تواند اندازه و ابعادی مشابه با آی‌فون 8 پلاس داشته باشد.

با وجود این‌که گوشی‌های سری آی‌فون پلاس مجهز به نمایشگری 5.5 اینچی هستند؛ اما این هندست‌ها به دلیل وجود حواشی اطراف بدنه ابعاد بیش‌تری در مقایسه با آی‌فون X با نمایشگر کمی بزرگ‌تر دارند. در صورتی‌که گزارش درست باشد، با فرض یکسان بودن اندازه آی‌فون 6.5 اینچی با آی‌فون 8 پلاس انتظار می‌رود این اسمارت‌فون دارای حواشی بسیار باریک به همراه یک نمایشگر لبه‌به‌لبه باشد.

برای آن‌دسته از اشخاصی که به‌دنبال اطلاعات زمینه‌ای و مقایسه این 2 دستگاه هستند، وبسایت Mac Otakara چندین تصویر را منتشر نموده است. براساس این تصاویر به نظر می‌رسد که آی‌فون 6.5 اینچی می‌تواند اندکی بزرگ‌تر از آی‌فون 8 پلاس باشد. اما در صورتی‌که با آی‌فون 8 پلاس یا سایر مدل‌های آی‌فون پلاس مشکلی نداشته باشید، این موضوع نیز نبایستی مشکل‌ساز شود.

گزارشات قبلی ادعا می‌کردند که اپل ضمن حفظ آی‌فون 5.8 اینچی خود یک آی‌فون 6.1 اینچی را نیز عرضه خواهد کرد. براساس شایعات، مدل 6.1 اینچی در عوض بهره‌مندی از پنل اولد از نمایشگر LCD استفاده می‌کند و به همین دلیل محصول مقرون‌به‌صرفه‌تری محسوب می‌شود.

2 در مورد “آی‌فون 6.5 اینچی اپل احتمالا ابعادی مشابه با آی‌فون 8 پلاس خواهد داشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH