5 ویژگی برتر و جالب توجه خمیده ال جی G Flex، که آن را متمایز می‌کند!

lg-g-flex

شاید ظاهر جدید خمیده ال جی، اولین چیزی را که به ذهنمان آورد، یک تلفن هوشمند فانتزی باشد که می‌خواهد با تغییر در ظاهرش چشم ما را نسبت به باطنش ببندد، اما اگر این چند روزه اخبار سایت را مطالعه کرده باشید، حتما متوجه شدید که نتایج بنچمارک این خمیده در سطح یکی از پرقدرت‌ترین محصولات ال جی بود و چیزی کم نداشت.

در این مطلب هم قرار است 5 ویژگی برتر این اسمارتفون را برای شما بشماریم تا ببینید که جی فلکس واقعا یک موجود زیبای همه جانبه است:

1: صفحه نمایش خمیده: همین ظاهر خمیده که متفاوت از خمیده سامسونگ است باعث ارتقای کیفیت صدا در زمان تماس می‌شود، زیرا همانطور که در تصویر می‌بینید میکروفون مانند تلفن‌های قدیمی به دهان نزدیک‌تر است. این خمیدگی به نسبت میانگین اندازه صورت انسانها درست شده است و به راحتی از گوش تا دهان شما را پوشش می‌دهد. بعلاوه این خمیدگی باعث ارتقای کیفیت تماشای ویدیو مخصوصا در حالت افقی نیز می‌شود.

2: دکمه‌های پشتی: جی فلکس نه تنها از لحاظ قدرتی با جی 2 مقایسه می‌شود، بلکه دکمه‌های پشتی آن را نیز دارد. این دکمه‌ها، کلید پاور و صدا هستند که با قرار گرفتن در بخش پشتی باعث بالا رفتن کارایی استفاده از تلفن با یک دست می‌شوند.

3: پنل POLED: ال جی برای تولید صفحه نمایش جی فلکس با LG Display و LG Chem همکاری کرده است. نتیجه این همکاری ساخت یک پنل POLED است که فرا سبک، فرا باریک، قابل انعطاف  و متشکل از زیر لایه پلاستیک است که باعث به وجود آمدن این ظاهر منحصر به فرد و دوام بیشتر آن می‌شود. به علاوه گفته می‌شود که پنل‌های پلاستیکی تصاویر روشن‌تر و دقیق‌تری را به نمایش می‌گذارند.

4: ویژگی‌های جدید در رابط کاربری: در جی فلکس موارد جدیدی چون QTheater برای دسترسی سریع از صفحه قفل به عکس‌ها، ویدیوها و یوتیوب، صفحه دو بخشی برای مالتی تسکینگ، صفحه قفل متغیر که عکس صفحه را نسبت به جایی که گوشی را قرار می‌دهید تغییر می‌دهد، نمایشگر تشخیص چهره، تایمر دوربین و تماس ضروری اضافه شده‌اند.

5: فن آوری خود-درمانی: ال جی ادعا می‌کند که جی فلکس مجهز به تکنولوژی خود درمانی است. این تکنولوژی در واقع مرتبط به یک پوشش قابل ارتجاع است که در قسمت پشتی تعبه شده و قابلیت بهبودی از فرسایش‌های به وجود آمده در طول روز را دارد. این بدان معناست که دارندگان این تلفن هوشمند نیازی ندارند که کیسی برای محافظت از آن تهیه کنند.

هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این تلفن هوشمند گفته نشده است. البته خود کمپانی اعلام کرده که ماه نوامبر این خمیده در خانه‌اش یعنی کره جنوبی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH