رندر جدید موتو Z3 پلی توسط ایوان بلاس منتشر شد

ماه گذشته بود که رندرهایی از اسمارت‌فون معرفی نشده موتو Z3 پلی در فضای اینترنت منتشر شد که نشان می‌داد موتورولا قصد دارد در این اسمارت‌فون از دوربین دوگانه استفاده کند و هم‌چنین اسکنر اثر انگشت را به بخش کناری دستگاه انتقال دهد.

چندی پس از آن نیز اولین تصاویر واقعی از این اسمارت‌فون درز پیدا کرد که نشان دهنده استفاده از نمایشگر با نسبت 18 به 9 و حاشیه کم‌تر در کناره‌های نمایشگر بود. با این حال به‌تازگی ایوان بلاس قابل اعتماد، رندر جدیدی را از موتو Z3 پلی منتشر کرده است که طراحی این مدل را از نماهای گوناگون به نمایش می‌گذارد.

در این رندر به خوبی می‌توانیم سنسور اثر انگشت جانبی این هندست را مشاهده کنیم که در زیر کلیدهای تنظیم حجم صدا قرار گرفته است. در بخش پشتی و زیر دوربین دوگانه که معمولا شاهد استفاده از سنسورهای اثر انگشت هستیم نیز تنها یک لوگوی استاتیک از موتورولا مشاهده می‌شود.

از جمله مشخصات قابل انتظار موتو Z3 پلی می‌توان به نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل، دوربین دوگانه تشکیل شده از دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی، چیپست اسنپداگون 636، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. هدایت این مجموعه سخت افزاری را اندروید 8 اوریو برعهده خواهد داشت. متاسفانه در این رندر نیز خبری از پورت استاندارد 3.5 میلی متری هدفون نیست!

3 در مورد “رندر جدید موتو Z3 پلی توسط ایوان بلاس منتشر شد”

  1. موندم به چه امیدی هنوز داره این یه مدل گوشیش هنوز تولید میکنه خیلی عجیبه ک تا الان ورشکست نشده موتورولا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH