شیائومی برای بهبود دوربین گوشی‌های خود بخش داخلی دوربین را احداث می‌کند

به نظر می‌رسد شیائومی در نظر دارد بخش داخلی مخصوص دوربین گوشی‌های هوشمند خود را راه‌اندازی کند. علی‌رغم عملکرد بسیار خوب شیائومی وقتی صحبت از عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند به میان می‌آید،‌ این شرکت چینی حرف زیادی برای گفتن ندارد. اگرچه محصولات اخیر مانند می میکس 2s عملکرد به مراتب بهتری در این بخش دارند. در نهایت برای رسیدن به رقبا و دستیابی به کیفیتی برابر با پرچم‌داران حال حاضر بازار،‌ این شرکت اقدام به تاسیس بخش داخلی دوربین خود می‌کند.

تصویری از یک ایمیل داخلی شرکت منتشر شده که در آن مدیر اجرایی شیائومی،‌ Lei Jun،‌ در خصوص ایجاد یک بخش جدید صحبت می‌کند. ظاهرا اهمیت کاربران نسبت به عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند،‌ موجب آن شده تا توجه ویژه به این بخش از اولویت‌های شرکت چینی قرار گیرد. به همین منظور بخش جدید گفته شده تمرکز خود را بر روی دوربین گوشی‌های هوشمند تولیدی شرکت می‌گذارد تا با بالاترین کیفیت در دسترس مصرف‌کننده قرار گیرند.

با توجه به این تغییرات،‌ هنوز در خصوص اولین محصولی که با دوربین‌های جدید و بهبودیافته تولید خواهد شد اطلاعاتی در دسترس نیست. گفته می‌شود تاریخ ایمیل ارسال شده مربوط به چند وقت اخیر است، پس ‌می‌توان با اطمینان گفت پرچم‌دار جدید شیائومی،‌ می 7،‌ اولین محصول شرکت با کیفیت فنی جدید نخواهد بود. از این گوشی در ماه مه و تا چند روز دیگر رونمایی خواهد شد.

روی هم رفته باید گفت طرفداران این برند می‌توانند منتظر بهبود عملکرد اسمارت‌فون‌های تولیدی شرکت باشند. با توجه به عرضه رسمی محصولات شیائومی در ایالات متحده آمریکا،‌ شاید شاهد اعمال این بهبود در محصولات ارایه شده نیمه دوم سال 2018 یا اوایل سال 2019 باشیم.

2 در مورد “شیائومی برای بهبود دوربین گوشی‌های خود بخش داخلی دوربین را احداث می‌کند”

  1. تنها بدی که شیائومی داره مخصوصا توی ایران پشتیبانی ضعیفشه
    که یه گارانتی درست حسابی نداره

  2. اگه یکم روی کیفیت قطعاتش کار کنه مثل دوربین صفحه این چیزا واقعا عالی نسبت به قیمت هاشون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH