شیائومی می7 دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود

شیائومی هنوز در حال کار بر روی می7 است و گمانه‌زنی‌های مختلف در خصوص قابلیت‌های این هندست ادامه دارد. شاید جالب‌ترین حدس و گمان‌ها مربوط به یکپارچه بودن صفحه نمایش با حسگر اثر انگشت آن باشد. تا به حال تنها شرکت‌های ویوو و هواوی گوشی‌هایی با این قابلیت تولید کرده‌اند و دیگر شرکت‌ها در حال کار بر روی تکامل این فناوری هستند.

پیش از این شایعه شده بود که می7 قبل از می میکس 2s رونمایی خواهد شد؛ اما این اتفاق نیفتاد و احتمال آن وجود دارد که شیائومی تمام تلاش خود را برای ارایه یک گوشی دارای صفحه نمایشی یکپارچه با حسگر اثر انگشت به کار گرفته است. سورس کد جدیدی هم که به تازگی از MIUI فاش شده است، این مطلب را تایید می‌کند.

اخیرا مدیر شرکت، Lei Jun نیز اشاره‌ای به این موضوع داشته است. بر سر بحثی که در سایت چینی Weibo در خصوص می میکس 2s شکل گرفته بود، یکی از کاربران گفت می7 با حسگر اثر انگشت on-screen عرضه خواهد شد و جون در پاسخ به وی، گفته‌اش را تایید نموده بود. البته نباید این سخنان را مد نظر قرار داد، چرا که پاسخ مدیر کمی پایان باز داشت!

در هر صورت شواهد در خصوص صفحه نمایش یکپارچه با حسگر اثر انگشت می7 هر روز بیشتر می‌شود. در حال حاضر می‌توان با اطمینان در خصوص کار شیائومی بر روی ارایه یک گجت با این فناوری حرف زد، اما این که گجت مورد نظر می7 باشد، سوالی است که نمی‌توان تا معرفی رسمی محصول به آن پاسخ قطعی داد.

3 در مورد “شیائومی می7 دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH