مشخصات گوشی شیائومی می 7 فاش شد!

ماه گذشته بود که مشخص شد شیائومی حضور پر قدرتی در MWC 2018 خواهد داشت. بر اساس شایعات، تولیدکننده چینی چند گوشی هوشمند جدید در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد. یکی از این گوشی‌ها می میکس 2s خواهد بود. این گوشی نسخه بهبود یافته‌ای از می میکس سال قبل خواهد بود؛ همان دستگاهی که فناوری صفحه نمایش بدون حاشیه را که امروز تبدیل به استانداردی برای تولیدکنندگان این حوزه شده، به دنیای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد.

می میکس 2s با جدیدترین چیپ‌ست کوالکام، یعنی اسنپدراگون 845 عرضه خواهد شد. به‌علاوه دوربین گوشی نیز با سنسور IMX363 جدید سونی مجهز شده است که قابلیت‌هایی چون فوکوس خودکار dual-pixel سریع‌تر و تصویربرداری بهتر در شرایط نوری کم را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. صحبت‌هایی نیز وجود دارد که گفته می‌شود این گوشی دارای سیستم تشخیص چهره به مانند فیس آی‌دی اپل خواهد بود.

جدا از می میکس 2s، امکان دارد شاهد حضور شیائومی می 7 نیز در این نمایشگاه باشیم. بر اساس تصاویری که به تازگی فاش شده، امکان دارد در این گوشی با صفحه نمایش 5.6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل روبرو شویم. این به معنای آن است که می 7 دارای نسبت تصویر 18:9 و تقریبا بدون حاشیه خواهد بود.

در تصویر ذکر شده آمده که محصول جدید شیائومی دارای چیپ‌ست اسنپدراگون 845 هشت هسته‌ای با GPU آدرنو 630 است. تکمیل‌کننده تیم پردازشی دستگاه 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود و البته یک باتری 4480 میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. دوربین به کار رفته در آن نیز 16 مگاپیکسلی است. البته تا رونمایی رسمی از این محصول، به این مشخصات باید با دید تردید نگاه کرد.

نمایشگاه MWC 2018 به صورت رسمی از تاریخ 26 فوریه آغاز به کار خواهد کرد و روز قبل از این تاریخ شاهد رونمایی از گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ خواهیم بود. طبق گفته برخی افراد آگاه از برنامه‌های شیائومی، مراسم رونمایی از می 7 با فاصله زمانی مشخصی از مراسم سامسونگ برگزار خواهد شد تا شرکت چینی مجبور به رقابت با پرچم‌داران جدید و پرمدعای کره‌ای‌ نشود.

4 در مورد “مشخصات گوشی شیائومی می 7 فاش شد!”

  1. من ۲ تا گوشی شیامی دارم که التماسش میکنم شارژ خالی کنه اما باور کنید شارژ باطری وحشتناکی داره حداقل منظورم گوشی mi 4w و نوت 4x حالا هم mi6 میخوام بگیرم اما اون دو مدلی که گفتم واقعا عالیه….. Ppi بالا… کیفیت عالی….

  2. درود بر شیائومی
    الان 8 ماهه mi 5s دارم بدون تعصب عالیه
    اینم ک میگن نقطه ضعف شیا دوربینشه بیاین پرچمداراشو استفاده کنین ببینین چیه 
    آپدیتا سر وقت کیفیت ساخت عالی رابط کاربری هم ک یکه امکاناتی ک داره توو آپدیت اندروید 10 هم شاید نبینیم
    می 7 هم با این اوصاف بیاد میگیریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH