واتس‌اپ با ویژگی‌های جدید در بخش گروه‌ها به‌روزرسانی شد

واتس‌اپ امروز سری جدید ویژگی‌های پیام‌رسان خود را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. یکی از این قابلیت‌های جدید در رابطه با توضیحات مربوط به گروه‌ها است. طی چند هفته اخیر شاهد بهبود و ارتقای وضعیت گروه‌ها در واتس‌اپ بوده‌ایم و به‌روزرسانی‌های جدید بیشتر در این راستا بوده است.

واتس‌آپ

در این ویژگی اکنون می‌توان بسیار بهتر از قبل موضوع و حوزه کاری گروه، سرفصل‌های مرتبط با سلایق و بحث‌های اعضای گروه و اهداف تشکیل گروه‌ها را مشخص و تدوین کرد. به علاوه این توضیحات در بخش بالایی و به طور واضح در برابر دیدگان اعضای جدید قرار خواهد گرفت. همچنین دکمه مشهور @ اکنون در سمت راست چت گروه قرار گفته است تا کاربران به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. با ضربه زدن بر روی این علامت، کاربر این امکان را خواهد داشت تا از تمامی پیام‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به او از آخرین زمان بازدید‌‌ش از گروه باخبر شود و هرگز هیچ مطلب جذابی را از دست ندهد و همچنین بتواند راحت‌تر نسبت به پاسخگویی و ارسال پیام‌ها اقدام نماید.

ویژگی جدید دیگر باز هم در ارتباط با گروه‌ها است. اگر مایلید که بدانید چه افرادی در چت گروه واتس‌اپ مشارکت دارند؛ اکنون این اطلاعات را با یک جستجوی ساده می‌توانید در صفحه Info مشاهده نمایید. همچنین چند تغییر کوچک نیز برای کنترل و اداره بهتر چت گروه برای مدیران و ادمین‌های گروه قرار داده شده است. در بخش تنظیمات گروه، مدیران اکنون می‌توانند تعیین کنند که چه افرادی اجازه دارند موضوع، آیکن و توضیحات گروه را مورد ویرایش قرار دهند. به علاوه این امکان برایشان فراهم شده است تا بتوانند جلوی دسترسی دیگر اعضای گروه را به بخش‌های مربوط به مدیریت گروه بگیرند.

واتس‌آپ

با فراهم شدن این قابلیت دیگر کسی نمی‌تواند بنیانگذاری اولیه گروه را بدون اجازه او از گروه اخراج نماید و حاشیه امنی برای افرادی که عملا مالک گروه محسوب می‌شوند، ایجاد خواهد شد. به چنین اتفاقی که طی آن دیگر اعضا و مدیران گروه نسبت به بیرون کردن موسس گروه اقدام می‌کردند در اصلاح سندروم استیو جابز گفته می‌شود. در پایان دیگر ویژگی جدیدی که برای گروه‌ها در واتس‌اپ در نظر گرفته شده، این است که کاربران نمی‌توانند چندین بار یک گروه را ترک کنند و دوباره عضو آن شوند و اکنون برای تعداد دفعات عضویت در یک گروه محدودیت ایجاد شده است. تمام این ویژگی‌های جدید از امروز با به‌روزرسانی واتس‌اپ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. برای دریافت نسخه جدید نرم افزار می‌توانید از طریق این لینک اقدام نمایید. 

2 در مورد “واتس‌اپ با ویژگی‌های جدید در بخش گروه‌ها به‌روزرسانی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH