فروش گلکسی S9 در کره‌جنوبی از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرد

سامسونگ آمار مربوط به فروش اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S9 در کره‌جنوبی را رسما تایید نموده است. تولیدکننده شماره یک گوشی‌های هوشمند در جهان همچنان انتظار دارد که محصولات سری گلکسی S9 در مقایسه با دستگاه‌های گلکسی S8 سال گذشته، فروش بهتری را تجربه نمایند. اگرچه آمار فروش کمپانی نشان می‌دهد که دستگاه‌های جدید اندکی کم‌تر از پیش‌بینی‌های سامسونگ به فروش رفته‌اند.

با توجه به عرضه سری گلکسی S9 در ماه مارس گذشته، سامسونگ فروش یک میلیون دستگاهی محصولات جدیدش در کره‌جنوبی را تایید نموده است. این کمپانی طی مدت زمان کم‌تر از 2 ماه به این میزان از فروش دست‌یافته است. به منظور مقایسه، پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ تنها ظرف مدت زمان 37 روز موفق به ثبت رکورد فروش یک میلیون دستگاهی شدند. حتی در سال 2011 نیز گوشی گلکسی S2 طی مدت 40 روز به این نقطه‌ عطف دست پیدا کرد. این موضوع بیانگر آن است که اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S9 یکی از کم‌فروش‌ترین محصولات کمپانی سامسونگ تا به امروز محسوب می‌شوند.

با این‌حال سامسونگ همچنان با بینشی آینده‌نگرانه به دستگاه‌های جدید خود خوشبین است و انتظار دارد که محبوبیت نسبی این هندست‌ها برای مدت زمان طولانی‌تری ادامه داشته باشد و نهایتا فروش آن‌ها از سری گلکسی S8 نیز پیشی بگیرد. یک نکته مثبت دیگر آن است که فروش ضعیف‌تر یک پرچم‌دار لزوما ناشی از افت تعداد مشتریان نیست. درعوض به نظر می‌رسد که بسیاری از مشتریان قصد خریداری هندست بالارده گلکسی A8 2018 را دارند که اخیرا به یکی از پرفروش‌ترین اسمارت‌فون‌های کمپانی تبدیل شده است.

ظاهرا سامسونگ از آمار مربوط به فروش گلکسی S9 ناامید نشده است؛ اگرچه بایستی تا انتهای سال منتظر ماند و دید که آیا فروش این گجت‌ها مطابق با پیش‌بینی‌ها ادامه خواهد یافت یا خیر. با این وجود اکنون به نظر می‌رسد که تمرکز برند کره‌ای بر بازار چین معطوف شده است. فراتر از همه در چندین نوبت، فروش دستگاه‌های پرچم‌دار سامسونگ کم‌تر از انتظارات اولیه گزارش شده است. در تلاش برای افزایش میزان فروش، کمپانی ناچارا مدل قرمزرنگ گلکسی S9 را عرضه خواهد کرد.

بعلاوه بر اساس برخی گزارشات، سامسونگ به امید رقابت بهتر با دستگاه‌های اپلی در بازار مشغول آماده‌سازی یک هندست با ظاهر مشابه آی‌فون X است. نهایتا روند فروش سامسونگ تا انتهای سال را تنها زمان مشخص خواهد کرد؛ اما با توجه به تصمیم برند کره‌ای برای عرضه گلکسی‌نوت 9 تا پایان تابستان، بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که ارایه این محصول در مجموع چه تاثیری بر فروش گلکسی S9 خواهد گذاشت.

2 در مورد “فروش گلکسی S9 در کره‌جنوبی از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH