گوشی آنر 10 به‌صورت جهانی معرفی شد

برند آنر (Honor) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های پیشرفته و پرقدرت 25 اردیبهشت ماه از آنر 10 به عنوان پرچمدار محصولات سال 2018 خود رونمایی کرد. این محصول با شعار «زیبایی در هوش مصنوعی» معرفی شد تا همراه با آن دو فناوری مهم و کارآمد در عرصه گوشی‌های هوشمند به کاربران معرفی شود.

نخستین فناوری متمایز که در جریان رونمایی از آنر 10 مورد توجه قرار گرفت، دومین نسخه سیستم هوش مصنوعی این شرکت موسوم به AI 2.0 بود که در دوربین دوگانه گوشی هوشمند جدید از آن استفاده شد.  فناوری دیگر که از آن با نام آنر 10 CMF یاد شد یک لایه شیشه سه‌بُعدی با پوشش نوری نانو بود که در اصل از 15 لایه رنگی درخشان تشکیل شده بود. در مراسم رونمایی از این گوشی هوشمند که در شهر لندن برگزار شد مدیران شرکت اعلام کردند که آنر 10 از امروز در برخی کشورها از جمله بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا عرضه می‌شود و پس از آن ساکنان دیگر کشورها نیز می‌توانند به این گوشی پیشرفته دسترسی داشته باشند.

«جرج ژائو» مدیر شرکت آنر توضیح داد تا پیش از سال 2016 میلادی بیشتر گوشی‌های هوشمند تنها با سه رنگ مشکی، سفید و طلایی روانه بازار می‌شدند، با این وجود شرکت آنر در سال 2016 رنگ «آبی فانتوم»را به عرصه گوشی‌های هوشمند معرفی کرد،  سپس در سال 2017 رنگ «خاکستری فانتوم»  به این سری از محصولات اضافه شود. هم اکنون رنگ لوکس «آبی شفق قطبی» به صورت کاملا متمایز برای این پرچمدار در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت آنر در این خصوص گفت : «ما بر این باوریم که روش رسیدن به موفقیت بسیار ساده است : ارائه یک محصول واقعا باکیفیت به مشتری. این همان هدفی است که برای تحقق آن به صورت شبانه‌روزی در شرکت آنر کار می‌کنیم.  با این وجود هدف ما فقط به تولید یک محصول خوب محدود نمی‌شود، ما قصد داریم برای جوانان سراسر جهان سبک زندگی جدیدی را ارائه دهیم، ما به صدای آنها گوش می‌دهیم،‌ ایده‌های جدید را در سراسر جهان با آنها درمیان می‌گذاریم و شادمانی آنها را رقم می‌زنیم. جوانان الهام‌بخش فعالیت‌های ما هستند.»

شرکت آنر با تاکید بر دستگاه‌های نوآورانه و دنبال کردن استراتژی‌های دقیق موفق شده است در بازار داخلی خود که قطب گوشی‌های هوشمند جهان محسوب می‌شود، به عنوان برترین برند به فعالیت‌های خود ادامه دهد و با سرعت فراوان بازار گسترده‌تر خارج از مرزهای چین را هم تحت پوشش بگیرد. این برند از زمان راه‌اندازی خود موفق شد در بازارهای خارجی رشد 100 درصدی را تجربه کند، . به عنوان مثال، در منطقه بریتانیا Honor View10 توانست از سوی مراکز Stuff، گاردین، T3 و Recombu  با کسب حداکثر امتیاز پنج ستاره را از آن خود کند. مجموعه جوایز اعطا شده به محصولات این شرکت در کنار همکاری‌های گسترده با اپراتورهای محلی و بازارهای باز باعث شد آنر در جریان فروش محصولات خود در بریتانیا رشد 200 درصدی را تجربه کند. این برند همچنین موفق شد برای یازدهمین ماه متوالی عنوان سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند روسیه را از آن خود کند و به عنوان یکی از رقبای اصلی سامسونگ و اپل در این بازار حاضر شود. در هند نیز آنر به عنوان برندی با بالاترین سرعت رشد در بازار گوشی‌های هوشمند معرفی شد و عنوان پنجمین تولیدکننده برتر گوشی در این کشور را از آن خود کرد.

هوشمندترین دوربین دیجیتال

از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که هم اکنون در آخرین پرچمدار این شرکت موسوم به آنر 10 مورد استفاده قرار گرفته است می‌توان به دوربین اصلی با دو حسگر 24 و 16 مگاپیکسلی مجهز به سیستم هوش مصنوعی AI 2.0 اشاره کرد.

دوربین دوگانه این گوشی هوشمند با دو حسگر مذکور و برخورداری از سیستم هوش مصنوعی AI 2.0 مبتنی بر فناوری واحد پردازش عصبی (NPU) است و با این توضیحات می‌توان گفت دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند قادر است در آن واحد بیش از 500  سناریوی مختلف در 22 بخش را تشخیص دهد. این سیستم قادر است اشیا متفاوت در محیط پیرامون از جمله آسمان، گیاهان، مردم و حتی آبشار را به درستی تشخیص دهد و در آن واحد محل دقیق قرارگیری هر یک از آنها را مشخص کند.

قابلیت مذکور براساس فناوری «جداسازی معنایی تصاویر» به کار گرفته شده است که در نهایت به آنر 10 امکان می‌دهد چندین شیئ مختلف را در یک تصویر واحد شناسایی کند. این اتفاق همان قابلیتی است که آنر 10 را از همه گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی متمایز می‌کند. قابلیت یاد شده که برای نخستین بار در جهان از طریق آنر 10 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، در هنگام عکسبرداری امکان تشخیص دقیق پارامترهای خاص موجود در صحنه را فراهم می‌کند و باعث می‌شود هر یک از تصاویری که تهیه می‌کنید، با یک بار فشار دادن کلید شاتر به صورت کاملا حرفه‌ای تهیه شود.

دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی

این نکته درخور توجه است که نه تنها از طریق دوربین اصلی آنر 10 می‌توانید به فناوری هوش مصنوعی AI 2.0 دسترسی پیدا کنید، بلکه دوربین ثانوی 24 مگاپیکسلی دستگاه نیز قابلیت مذکور را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید هوشمندانه‌ترین عکس‌های سلفی را بگیرید. این دوربین دیجیتالی به فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز شده است، جزییات صورت فرد را بهینه می‌کند و در آن واحد بیش از صدها نقطه در چهره فرد را در سطح پیکسلی تشخیص می‌دهد.

دوربین سلفی گوشی هوشمند آنر 10 همچنین قابلیت تاثیرات نوری محیط با طیف گسترده نور را هم مورد پشتیبانی قرار می‌دهد. سیستم پیشرفته و دقیق تشخیص چهره در این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که کوچک‌ترین جزییات مربوط به صورت هر فرد به صورت کاملا متمایز تشخیص داده می‌شوند و هنگام تهیه عکس‌های سلفی نیز به آنها توجه می‌شود تا تصویر نهایی زیباتر جلوه کند.

طراحی آوانگارد

فرآیند دنبال شده برای تکمیل طراحی مینیمالیستی آنر 10 چندان آسان نبود و این گوشی هوشمند در جریان به کارگیری تکنیک‌های صنعتی جهانی و سیستم‌های پیچیده مهندسی با دقت و ظرافت بالا به تولید رسید. طراحی شیشه‌ای آنر 10 با 15 لایه مجزای شیشه سه‌بُعدی در قسمت پشت بدنه انجام شد و در این طراحی به انعکاس رنگی نور از هر زاویه، با نورها و سایه‌های طبیعی توجه ویژه شد.

رنگهای شیک طراحی شده در «مرکز زیباییشناسی پاریس»

گوشی هوشمند آنر 10 در تاریخ هنرهای زیبا و دنیای دیجیتالی، ترکیب خیره‌کننده و متمایز رنگ‌ها را برای کاربران به ارمغان می‌آورد: آبی فانتوم و سبز فانتوم. این دو رنگ متمایز و انحصاری در «مرکز زیبایی‌شناسی پاریس» ساخته شده‌اند. این مرکز در اصل توانسته است خلاقیت و اشتیاق مهندسان آنر را با طراحان هنری تلفیق کند تا بهترین نتیجه ممکن برای کاربران جهانی عرضه شود.

مجموعه یکپارچه کاراکترهای مدرن: نمایشگر تمام‌صفحه (FullView) به همراه حسگر مافوق صوت اثر انگشت زیر نمایشگر لمسی

گوشی هوشمند آنر 10 نخستین پرچمدار در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که حسگر مافوق صوت تشخیص اثر انگشت را زیر شیشه نمایشگر لمسی جا داده است. نمایشگرتمام صفحه این گوشی هوشمند با اندازه 5.84 اینچ تصاویر را با کیفیت +FHD به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر بر اساس استاندارد 19:9 طراحی شده است تا بر این اساس لایه بسیار باریک اطراف آن را بپوشاند و 86 درصد از سطح روی گوشی به نمایشگر اختصاص داده شود.

ارتقا و تجربه مانوس

گوشی هوشمند آنر 10 به پردازنده مستقل واحد پردازش عصبی (NPU) نیز مجهز شده است. این دستگاه رم 4 گیگابایتی دارد که در دو مدل با حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد و فضای کافی برای ذخیره عکس‌ها، فیلم‌ها، اپلیکیشن‌ها و فایل‌ها را فراهم می‌کند. گوشی آنر 10 همچنین سیستم شارژ سریع Super Charge 5V/4.5A را به همراه باتری 3400 میلی‌آمپری در خود جا داده است تا با فناوری مذکور 50 درصد ظرفیت باتری در کمتر از 25 دقیقه شارژ شود.

این گوشی هوشمند برپایه آخرین نسخه از رابط کاربری شرکت موسوم به EMUI 8.1 ساخته شده است که تمامی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و قابلیت‌های کاربردی را به آسان‌ترین شکل در اختیار کاربران قرار می‌دهد،‌ ابزارهای اضافه در آن کنار گذاشته شده‌اند، صداهای اضافه محیط هنگام استفاده از هندزفری را حذف می‌کند، و در شرایطی که صدای تماس تلفنی کم باشد به صورت خودکار آن را تقویت می‌کند.

برای آن دسته از کاربرانی که مطلع نیستند، برند صاحب نام آنر برندی مستقل از مجموعه گروه هوآوی محسوب می‌شود که با شعار «برای شجاعان» فعالیت می‌کند. این برند برای پاسخگویی به نیاز بومیان دیجیتالی هزاره سوم با بهینه‌سازی محصولات اینترنتی ساخته شد تا در نهایت بهترین تجربیات کاربری، عمل کردن به الهامات، ارتقا خلاقیت و تحقق رویاهای جوانان را محقق سازد. شرکت آنر به منظور دستیابی به اهداف مذکور، با نشان دادن شجاعت خود در عرصه تولید گوشی‌های هوشمند و ارائه محصولات متفاوت موفق شد به صورت کاملا متمایز در بازار عمل کند و با دنبال کردن آخرین نوآوری‌ها و جدیدترین فناوری‌ها به نیاز مشتریان خود پاسخ گوید.

1 در مورد “گوشی آنر 10 به‌صورت جهانی معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH