گزارش: احتمال رونمایی رسمی از فبلت گلکسی‌نوت 9 سامسونگ در اواخر ماه جولای

سامسونگ گلکسی‌نوت 9 در اواخر ماه جولای می‌تواند رسما معرفی شود. علی‌رغم این‌که اخیرا اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S9 سامسونگ به رکورد فروش یک میلیون دستگاهی در کره‌جنوبی دست یافته‌اند؛ اما گزارشات نشان می‌دهند که میزان نقل و انتقال این هندست‌ها از انتظارات اولیه سامسونگ کم‌تر بوده است. به همین دلیل یک گزارش جدید حاکی از آن است که غول کره‌ای فبلت گلکسی‌نوت 9 خود را زودتر از موعد به بازار عرضه می‌کند.

در حقیقت اطلاعات جدید ادعا می‌کنند که سامسونگ در اواخر ماه جولای و یک ماه زودتر از زمان معمول، اسمارت‌فون گلکسی‌نوت 9 را رسما معرفی خواهد کرد. بر اساس گزارشات، این کمپانی فروش پرچم‌دار بعدی خود را در اواسط ماه آگوست آغاز می‌کند.

این تصمیم نهایتا به سامسونگ امکان خواهد داد تا با ارایه اسمارت‌فون ممتاز گلکسی‌نوت 9 میزان فروش خود را به شکل قابل‌توجهی افزایش دهد. بعلاوه این موضوع می‌تواند سرآغاز اقدام جدیدی علیه اپل باشد. با این همه انتظار می‌رود که رقیب آمریکایی سامسونگ نیز بار دیگر گوشی‌های آی‌فون جدید خود را در ماه سپتامبر به بازار عرضه نماید. بعلاوه پیش‌تر 2 گزارش، از عرضه پیش از موعد دستگاه‌های پرچم‌دار آینده کمپانی حکایت داشتند.

مشخصا این گزارش، تدابیر سامسونگ برای عرضه گلکسی S10 در ماه ژانویه که با امید بیشینه‌سازی پتانسیل فروش دستگاه طی سال 2019 اجرا می‌شوند را مورد بررسی مجدد قرار داده است. با این همه رونمایی از یک محصول سامسونگی جدید تنها حدودا یک ماه پس از آغاز فروش پرچم‌دار سالانه کمپانی، امری مخاطره‌آمیز به شمار می‌آید. اکنون انتظار می‌رود که در اواخر ماه فوریه و هم‌زمان با رونمایی احتمالی از گلکسی S10 در کنگره جهانی موبایل (MWC 2019)، شاهد رونمایی سامسونگ از اولین گوشی تاشو خود نیز باشیم. در حال حاضر، زمان آغاز فروش این اسمارت‌فون مشخص نیست؛ اما مطمئنا طراحی منحصربه‌فرد دستگاه می‌تواند فروش گلکسی S10 را تحت تاثیر قرار دهد.

هنوز سامسونگ در خصوص برنامه زمانی به‌روزرسانی شده برای عرضه محصولاتش هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است. اما با عرضه محصولات آینده کمپانی و بررسی آن‌ها، مطمئنا همه چیز روشن خواهد شد. اگرچه با توجه به زمان باقیمانده تا عرضه اسمارت‌فون‌های جدید؛ غول کره‌ای هنوز هم می‌تواند برنامه‌ریزی زمانی سنتی‌تری را برای عرضه هندست‌های خود لحاظ نماید.

1 در مورد “گزارش: احتمال رونمایی رسمی از فبلت گلکسی‌نوت 9 سامسونگ در اواخر ماه جولای”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH