شاهکار بزرگ و بی‌نظیر سامسونگ، به‌زودی روانه بازار می‌شود!

شاهکار بزرگ و بی‌نظیر سامسونگ، به‌زودی روانه بازار می‌شود!سامسونگ همواره برای دوستدارانش در بازار فناوری، سور‌پرایزهای ویژه‌ای دارد. تبلتی به بزرگی 12 اینچ و با مشخصات فوق العاده را نیز، باید جزء همین محصولات شگفت آور سامسونگ حساب کرد. این محصول مدت‌ها در زیر چشمان تیزبین رسانه‌ها و سایت‌های خبری قرار گرفته و به‌نظر می‌رسد که تبلت غول پیکر سامسونگ اکنون، آماده شده باشد.

یک خبر درز کرده جدید، در وبلاگ رسمی بنچمارک AnTuTu، به ما اطلاعاتی را از مشخصات سخت افزاری تبلت 12 اینچی سامسونگ با نام گلکسی نوت 12.2 ارائه می‌دهد. تبلت بزرگ سامسونگ که با مدل (SM-P905) نیز شناخته می‌شود، احتمالا محصولی قدرت‌مند و گران قیمت خواهد بود. از جمله مشخصاتی که برای این محصول ذکر شده می‌توان به رزولوشن 2560*1600 پیکسلی صفحه نمایش آن، پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام Snapdragon سری 800 با ظرفیت 2.3 گیگاهرتز برای هرهسته، 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم اشاره کرد. دوربین جلوی گلکسی نوت 12.2، هشت مگاپیکسلی بوده و در جلوی آن نیز، از یک لنز 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین مکالمه تصویری یا دوم، استفاده شده است. اگر این مشخصات صحت داشته باشند، عرضه این محصول با نسخه 4.3 سیستم عامل اندروید گوگل چندان دور از ذهن نخواهد بود!

شاهکار بزرگ و بی‌نظیر سامسونگ، به‌زودی روانه بازار می‌شود!

لازم به ذکر است این محصول توانسته از بنچمارک AnTuTu، امتیاز 35901 را به‌دست آورد. متاسفانه در تمام مدارکی که درباره گلکسی نوت 12.2 فاش شده، چیزی از زمان عرضه آن دیده نمی‌شود با این‌حال بهتر است امیدواریم باشیم تا پایان سال جاری میلادی، سامسونگ تبلت بزرگ خود را معرفی کند و آن‌را با فاصله چندماهه برای عرضه گسترده در بازارهای جهانی، آماده نماید.

1 در مورد “شاهکار بزرگ و بی‌نظیر سامسونگ، به‌زودی روانه بازار می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH