شکارچی قدرتمند اپل، سرانجام جراحت برداشت!

شکارچی قدرتمند اپل، سرانجام جراحت برداشت!

محصولات اپل آن‌قدر در بازار ایران اشرافی و گران قیمت هستند که اگر کسی سمت آن‌ها برود، انتظار دارد با یک گوشی بی کم و کاستی طرف باشد اما گویا این چنین نیست!

به گزارش نیویورک تایمز، برخی از دستگاه‌‍‌های آی‌فون 5S به دلیل خرابی در طراحی و ساخت از مشکلی به‌نام عمر کوتاه باتری، رنج می‌برند. البته این مشکل در برخی از مدل‌ها متفاوت است و برای شارژ آی‌فون 5S ، نیاز به زمان بسیار بالایی خواهید داشت. در هر صورت، این مشکل نمی‌تواند برای دوست‌داران اپل و تیم کوک جذاب و خوش‌حال کننده باشد.

ترزا آبجو، سخنگوی اپل از آمادگی اپل برای رفع این مشکل و جایگزین کردن مدل‌‍‌های خراب با نسخه‌های بدون مشکل سخن می‌گوید. با این حال تاکنون اپل از افشا کردن تعداد نسخه‌های خراب آی‌فون 5S، خودداری کرده است اما بنا برگفته‌ی اپل، این ایراد به تعداد بسیار کمی نسخه محدود می‌شود.

اگر شما نیز از پدیدار شدن چنین ایرادی در آی‌فون 5S و 5C خود نگران هستید، باید ماندگاری باتری آی‌فون خود را با آن‌چه که اپل تاکنون درباره آن‌ها گفته است، مقایسه نمایید. به گفته اپل، باتری هردو آی‌فون می‌توانند در حالت استندبای تا 250 ساعت ، در حالت مکالمه تصویری تا 10 ساعت ، پخش مداوم فیلم تا 10 ساعت و گوش دادن به موسیقی تا 40 ساعت دوام داشته باشند. همچنین پیش‎‌تر نیز برخی از کاربران پس از به‌روزرسانی مدل‌های قدیمی‌تر آی‌فون به iOS 7 در مورد عمر کوتاه باتری، شکایت کرده‌اند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH