هواوی بدون برگزاری مراسم معرفی، گوشی میان‌رده Y5 پرایم 2018 را عرضه کرد

هواوی با یک برنامه‌ریزی مشخص و در سکوت خبری درحال عرضه گوشی‌های هوشمند میان‌رده و رده پایین سری Y خود به بازار‌های مختلف است. هر چند برای این هندست‌ها مانند محصولات سری P و میت، مراسم‌های پر سرو‌صدا برگزار نشده اما عملا بخش مهمی از سهم بازار فروش محصولات هواوی را به خود اختصاص داده‌اند.

هواوی

در همین راستا اخیرا گوشی مدل Y5 پرایم 2018 بر روی وبسایت رسمی شرکت قرار گرفته است که نشان می‌دهد احتمالا این گوشی هوشمند خیلی زود برای فروش عرضه شود. هر چند مشخصات سخت‌افزاری چندان چشمگیری ندارد ولی تا زمانی که قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته شود، این مسئله زیاد به چشم نخواهد آمد.

این هندست اصولا به صورت دو سیم کارته طراحی شده، اما در برخی مناطق مدل تک سیم کارته آن وارد بازار خواهد شد. در دل این گوشی هوشمند میان‌رده یک پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه درونی قابل ارتقا قرار گرفته است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در جلوی آن تعبیه شده است.

نکته جالب توجه گوشی Y5 پرایم این است که شرکت در نظر دارد برای آن قابلیت قفل‌گشایی چهره را نیز ارایه دهد. البته این ویژگی بعد از به روزرسانی نرم‌افزار آن که به زودی منتشر خواهد شد، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. باتری این هندست نیز دارای ظرفیت 3020 میلی‌آمپر بوده و سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 نیز مدیریت آن را بر عهده دارد که برای یک محصول میان‌رده بسیار منحصر به فرد است.

2 در مورد “هواوی بدون برگزاری مراسم معرفی، گوشی میان‌رده Y5 پرایم 2018 را عرضه کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH