پاوربانک 51200 میلی‌آمپری River Bank با توانایی استارت خودرو به بازار خواهد آمد

شرکت EcoFlow Tech در پی جذب سرمایه‌گذاری بر روی یک پاوربانک قدرتمند به نام River Bank  است. این محصول دارای ظرفیتی معادل 51200 میلی‌آمپر خواهد بود و قادر است علاوه بر تامین نیروی مورد نیاز باتری گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، حتی به عنوان استارتر کمکی خودرو و دیگر موارد نیز به کار گرفته شود.

پاوربانک

ریور بانک با قدرت و ظرفیت بالای خود به راحتی دیگر رقبا را به چالش خواهد کشید. این باتری اکسترنال جالب، می‌تواند به یک عضو ثابت برای سفر‌ به دل طبیعت بدل گردد و به خوبی از عهده تامین انرژی پشتیبانی در کمپ‌ها، کیت‌ها اضطراری خودرو و… برآید. این پاوربانک تاکنون توانسته در وبسایت ایندی‌گوگو که به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای اهداف علمی و بشر‌دوستانه فعالیت‌ می‌کند، بیش از یک میلیون دلار سرمایه بدست آورد. پس می‌توان انتظار داشت که به زودی تولید انبوه آن نیز شروع شود.

این شرکت ادعا می‌کند که ریور بانک در میان سایر باتری‌های اکسترنال قابل حمل، دارای بالاترین ظرفیت است. در این محصول به تمام نیاز‌های کاربر توجه شده و با بهره‌گیری از تجارب دیگر محصولات سعی شده است هر آنچه که موجب افزایش بهره‌وری و راحتی استفاده از آن می‌گردد را ارایه دهد.

از جمله این موارد می‌توان به مجهز بودن به یک صفحه نمایشگر برای نشان دادن وضعیت محصول و سطح انرژی و همچنین پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اشاره کرد. شرکت EcoFlow Tech برای بهبود عملکرد این محصول را در سه نوع ماژول طراحی کرده است: مورد اول ماژول اصلی، دوم یک ماژول AC برای افزودن یک درگاه به منظور امکان شارژ لپ‌تاپ و در آخر یک ماژول برای استارت خودرویی که باتری خالی کرده باشد.

کاربران نیز می‌توانند بر‌اساس نیاز خود آن را سفارش دهند. بالاترین حد ظرفیت مناسب عکاسان حرفه‌ای و یا به عنوان پشتیبان انرژی برای دستگاه‌ها و خودرو‌های پزشکی و امدادی و همچنین برای استفاده به عنوان تامین کننده کننده خارجی نیرو برای لپ‌تاپ‌ها و موارد مشابه خواهد بود. این پاور‌بانک همانطور که اشاره شد می‌تواند گوشی‌های هوشمندی که دارای قابلیت شارژ بی‌سیم هستند را نیز پشتیبانی نماید و نکته جالب‌ در این رابطه امکان شارژ هم‌زمان شش دستگاه به صورت بی‌سیم است.

پاوربانک پاوربانک

دارندگان این محصول می‌توانند به راحتی هم از طریق پریز‌‌های معمولی دیواری و هم از طریق پنل‌های خورشیدی نسبت به شارژ خود پاوربانک اقدام نمایند. به علاوه این محصول از هر دو نوع پورت USB و USB–C نیز پشتیبانی می‌کند و گفته شده است در هواپیما نیز می‌تواند بدون مشکل از آن استفاده کرد.

این شرکت قرار است ریور بانک را در کشور‌های ایالات متحده، کانادا، کشور‌های عضو اتحادیه اروپا، استرالیا، هنگ‌کنگ، تایوان و ژاپن عرضه نماید. خریداران علاقه‌مند می‌توانند ریور بانک با ماژول اصلی را به قیمت 199 دلار در سایت ایندی‌گوگو سفارش دهند. تولید دیگر ماژول‌ها نیز بسته به تامین سرمایه‌ هدف‌گذاری شده خواهند داشت ولی پیش‌بینی می‌شود که عرضه این پاوربانک از ماه آگوست در آمریکا آغاز گردد.

2 در مورد “پاوربانک 51200 میلی‌آمپری River Bank با توانایی استارت خودرو به بازار خواهد آمد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH