مشخصات سامسونگ گلکسی A9 استار با نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی لو رفت

گلکسی A9 استار یکی از اسمارت‌فون‌های معرفی‌نشده سامسونگ تا به امروز محسوب می‌شود؛ اما اکنون درباره این هندست چیزهای بسیار زیادی می‌دانیم. در ابتدا این دستگاه تحت عنوان سامسونگ SM-G8850 شناخته شد؛ اما اخیرا نام تجاری سامسونگ گلکسی A9 استار را برگزیده است.

ظاهرا برخی افراد موفق به کشف ویژگی‌های جدیدی از گلکسی A9 استار شده‌اند که در ویدیوی پیش‌تر لو رفته به آن‌ها هیچ‌گونه اشاره‌ای نشده بود. این ویژگی‌ها شامل قابلیت‌های برجسته گوشی از قبیل دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت موجود در قسمت پشتی دستگاه است.

با توجه به این‌که گوشی اخیرا در فهرست آژانس رگولاتوری چینی TENAA قرار گرفته است، اکنون از ویژگی‌های داخلی گلکسی A9 استار مطلع هستیم. با توجه به مشخصات مذکور، این هندست مصمم است تا به یک اسمارت‌فون پیشرفته تبدیل شود؛ اگرچه همچنان در خصوص برخی جزئیات ابهاماتی وجود دارد.

به عنوان مثال می‌دانیم که گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود؛ اما هنوز در مورد پردازنده به‌کارگیری شده در گلکسی A9 استار اطلاعاتی در دست نیست. همچنین فهرست TENAA تایید می‌کند که این هندست مجهز به یک نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی امولد با رزولوشن 1080 در 2200 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس) و دوربین دوگانه شامل حسگرهای 24 و 16 مگاپیکسلی است.

بعلاوه یک دوربین دوم 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است. انرژی موردنیاز گوشی به‌وسیله یک باتری قدرتمند داخلی با ظرفیت 3700 میلی‌آمپرساعت تامین می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی A9 استار، سیستم‌عامل اندروید 8.0 اوریو را اجرا می‌کند و ابتدا در کشور چین عرضه خواهد شد.

3 در مورد “مشخصات سامسونگ گلکسی A9 استار با نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی لو رفت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH