سامسونگ از کولر گازی هوشمند خود با نام ویندفری در ایران رونمایی کرد

صبح امروز و در یک سمینار خبری که در محل فروشگاه سام رضا، با حضور خبرنگاران و بخشی از مدیران سامسونگ و سام سرویس برگزار گردید، کولرهای گازی سری Wind Free این شرکت به‌صورت رسمی در ایران رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم، مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گفت: ما اینجا را انتخاب کردیم تا شما از نزدیک محصول جدیدمان را مشاهده و لمس کنید. این کولر جدید، دارای قابلیت‌های بسیار زیاد و ویژه‌ای است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

پس از وی، شایان شمس، سرپرست بخش تهویه مطبوع سامسونگ در ایران گفت: با توجه به اهمیتی که این محصولات دارند، شاید کم‌تر به آن‌ها پرداخته شده باشد. اگر در یک روز گرم تابستانی وارد فروشگاهی شوید، شاید اکثر خریداران به‌صورت دقیق ندانند که کولر گازی چه ویژگی‌هایی بایستی داشته باشد و چه تغییراتی نسبت به سالیان گذشته کرده است.

شاید برای آنکه بهتر بتوانیم روند این تغییرات را بررسی کنیم، یک تاریخچه در ارتباط با آن را مرور کنیم. اولین سیستم کولر گازی توسط سامسونگ در سال ۱۹۷۴ به بازار معرفی شد و با وجودی‌که سال‌هاست از آن می‌گذرد، دچار تغییر و تحولات بسیار شد. این قدمت نشان می‌دهد که این شرکت چقدر توانسته در این بازار رشد کرده و محصولات جدیدتری را معرفی کند.

سال ۱۹۹۲، سامسونگ اولین کولر گازی صنعتی و ساختمانی خودش را به بازار معرفی کرد که شامل کولرهای سقفی و کانالی بودند. اولین بار در سال ۲۰۱۲ سامسونگ توانست نخستین کالاهای پیشرفته خودش در رنج کولرهای vrf و ساختمانی بزرگ را به بازار ارایه دهد.

سامسونگ نه تنها تصمیم داشت که محصولات خودش را گسترده کند، بلکه می‌خواست نوآوری نیز در محصولاتش داشته باشد. به همین علت در سال ۲۰۱۳ سامسونگ اولین کولرهای سه‌وجهی را ارایه نمود که تغییر ظاهر باعث شد کارایی دستگاه هم بالاتر برود.

امروز می‌خواهیم محصولی را معرفی کنیم که انقلابی در کولرهای گازی است و یکی از مشکلاتی که افراد با آن روبه‌رو هستند و آن پرتاب باد است، برطرف می‌کند. این کولر علاوه بر آنکه می‌تواند فضا را با پرتاب باد خنک کند، با ویژگی خاص خودش که خنک کردن فضا بدون پرتاب باد است، این عمل را انجام دهد.

پس از شمس، دانیال کاظمی، مدیر محصول کولرهای گازی سامسونگ گفت: این کولر به تازگی لانچ و معرفی شده است و می‌تواند یک انقلاب در این بخش ایجاد نماید. مدل‌های Good1 Inv و S-Invertor محصولات قبلی و پرچم‌دار ما هستند اما در ویندفری علاوه بر مشخصات مدل‌های قبلی، دستگاه قادر است تا بدون پرتاب باد، سرمای محیط را همچنان حفظ کند.

در این کولر شما با فشردن کلید ویندفری، دامپر را بسته و یک نسیم ملایم و خنک تنها وزیده می‌شود. این کار توسط ۲۱هزار نقطه موجود بر روی کولر انجام می‌گردد. شما در این کولر قادر هستید تا با استفاده از اپلیکیشن Smart Things سامسونگ، کولر را از راه دور کنترل کرده و دستورات لازم را به آن بدهید.

همچنین در ویندفری، ویژگی کمپرسور ۸ قطبی منحصر به‌فرد سامسونگ تعبیه شده که برای سایر کمپانی‌ها ۴ قطبی است. مزیت اصلی ۸ قطبی این است که سبب کاهش اصطکاک موتور شده و مصرف برق را نیز کم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول، محافظ سه گانه کولر است که باعث می‌شود نگهداری بالایی از دستگاه در برابر افت ولتاژ اتفاق بیفتند و حتی محافظ برد اصلی دستگاه نیز است.

در پایان این مراسم، شمس درباره قیمت محصولات سری ویندفری گفت: این کولرها از رنج قیمتی ۴ میلیون تومان آغاز و تا ۶ میلیون تومان می‌رسند. همچنین این رده با ظرفیت‌های مختلفی ارایه می‌شود که از ۹ هزار BTU تا 24 هزار BTU خواهد بود.

این رده نسبت به سایر کولرهای گازی، مصرف کم‌تری دارد که این امر به خاطر فناوری اینورتر، ۸ قطبی بودن موتور و سینگل مود است.

وی در پایان اشاره کرد که سامسونگ در بخش کولرهای گازی، در بازار ایران یک لیدر بوده و سهم قابل توجهی را در اختیار خودش دارد. این محصول خاص هم تازه وارد بازار شده و بخش اینورتر و ویژگی‌های خاصش کمک می‌کند تا مشتریان توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

2 در مورد “سامسونگ از کولر گازی هوشمند خود با نام ویندفری در ایران رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH