آلبوم تصاویر تبلت یوگا با 18 ساعت عمر باطری

lenovo 5تبلت

شرکت لنوو تبلت جدید خود را با نام یوگا تبلت با امکانتی ویژه معرفی نموده است که شامل باطری بسیار نیرومند و قیمت مناسب می‌باشد.

lenovo  2lenovo 1

این تبلت همانند بلت سرفیس مایکروسافت دارای لبه ویژه قرار گیری بر روی سطوح است که امکان کاربرد آن بر روی میز به عنوان یک نمایشگر را بالا خواهد برد.

lenovo  9lenovo  6

نسخه 8 اینچی این تبلت بزرگتر و سنگین‌تر از آیپد مینی جدید خواهد بود و همچنین نسخه 10 اینچی آن نیز نسبت گالاکسی تب 3 اندکی سنگین تر و بزرگتر است ولی طراحی آن به نحوی است که به راحتی در دست جای می‌گیرد و به همین دلیل نیز مشکل وزنان به چشم نخواهد آمد.

lenovo 4

این تبلت در سه وضعیت قابل استفاده خواهد بودکه شامل وضعیت استفاده عادی و مرسوم از تبلت‌ها، وضعیت کتاب( در این حالت تبلت مانند یک کتاب در دست کاربر قرار خواهد گرفت) و وضعیت ایستاده خواهد بود که مورد سوم به کمک پایه ویژه و نصب شده بر روی این تبلت امکان پذیر خواهد بود.

lenovo  3

قیمت گذاری این محصول 249 دلار برای مدل پایه اغاز خواهد شد و بسته به امکانات جانبی و اندازه صفحه نمایش این قیمت افزایش خواهد یافت

lenovo  8

. در صورتی که تایپ با صفحات لمسی برای شما چندان راحت نیست نیز می‌توانید از امکانات ویژه شرکت لنوو برای این تبلت اسفاده کنید، برای این مدل یک صفحه کلید ویژه با قسمت 69 دلار در دسترس خواهد بود که البته برای مدل 8 اینچی عرضه نخواهد شد.lenovo  7

2 در مورد “آلبوم تصاویر تبلت یوگا با 18 ساعت عمر باطری”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH