شایعاتی درباره ساعت اپل

apple-iwatch-rumor

ساعت اپل که اصلاحا با نام آی واچ(iWatch) شناخته می‌شود را می‌توان یکی از مورد انتظارترین مححصولات عرصه فناوری دانست به نحوی که بازار شایعات پیرامون این محصول به شدت داغ است و در آخرین شایعات شنیده می‌شود که این محصول از تکنولوژی نمایشگرهای شرکت ال جی بهره خواهد برد.

گفته می‌شود که اپل آماده مذاکره با شرکت کره‌ای ال جی می‌باشد تا بتواند ساعت هوشمند خود را بر پایه امکانات نمایشگرهای این شرکت طراحی نماید، با به گزارش‌هایی که از سوی چندین منبع رسانه‌ای منتشر شده است این دو شرکت برای استفاده از فاوری OLED Flexible بر روی این ساعت به توافق نیز دست یافته‌اند و به این ترتیب این صفحه نمایش به حالت انعطاف پذیر بوده و به دور مچ دست مشتری خواهد پیچید.جالب است که بدانید سری آی مک، آی پد، و مک بوک از نمایشگرهای شرکت ال جی استفاده می‌کنند.

این شایعات همچنین احاوی اطلاعاتی درباره سیستم عامل و نحوه عملکرد این ساعت نیز بوده‌اند، به این ترتیب که آی واچ قرار است از سیستم عامل iOS بهره  ببرد و همچنین به سیستم‌های آی تیونز و اپل استور نیز متصل باشد. با این شرایط باید این اقدام اپل را جوابی سریع در اقدام سامسونگ در معرفی ساعت‌های هوشمند دانست و باید به انتظار نشست تا معارفه اصلی این محصول توسط مئولان شرکت اپل انجام پذیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH