گوشی اپل آی‌فون X پلاس احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی در یک بدنه کامپکت خواهد بود

مدت کوتاهی پس از مشاهده اپل آی‌فون 9 با نمایشگر 6.1 اینچی، اکنون می‌توانید به هندست احتمالی آی‌فون X پلاس 6.5 اینچی نیز نگاهی بیندازید که احتمالا در ماه سپتامبر و همراه با آی‌فون 9 معرفی خواهد شد.

به لطف تصاویر منتشر شده توسط وبسایت MySmartPrice و افشاگر قابل‌اعتماد با شناسه OnLeaks@ می‌توان متوجه شد که آی‌فون X پلاس نباید با پرچم‌دار سال گذشته یعنی آی‌فون X تفاوت چندانی داشته باشد. در حقیقت این 2 دستگاه تقریبا یکسان به نظر می‌رسند؛ اگرچه مدل جدید دارای ابعاد بزرگ‌تری خواهد بود (زیرا در عوض صفحه‌نمایش 5.8 اینچی از یک نمایشگر 6.5 اینچی بهره می‌گیرد).

بر اساس گزارشات، ابعاد آی‌فون X پلاس معادل با 157.5×77.4×7.7 میلی‌متر است؛ لذا انتظار می‌رود این هندست به همان اندازه نسخه اولیه آی‌فون X باریک بوده و تنها پهنا و درازای بیش‌تری داشته باشد (ابعاد آی‌فون X اولیه برابر با 143.6×70.9×7.7 میلی‌متر بود). به طور کلی اندازه آی‌فون X پلاس به بزرگی اپل آی‌فون 8 پلاس است. همان‌طور که می‌دانید، آی‌فون 8 پلاس از یک نمایشگر 5.5 اینچی با حواشی بزرگ استفاده می‌کند و به همین دلیل ابعادی معادل 158.4×78.1×7.5 میلی‌متر دارد.

گوشی 6.1 اینچی آی‌فون 9 در مقابل آی‌فون X پلاس 6.5 اینچی

به نظر می‌رسد که کلیه مشخصات آی‌فون X پلاس شامل بریدگی نمایشگر، دکمه‌های جانبی، درگاه لایتنینگ، اسپیکرها و دوربین پشتی دوگانه همراه با یک فلاش LED در قسمت میانی، دقیقا در مکان‌هایی مشابه با آی‌فون X قرار گرفته‌اند. البته نمی‌توان اطمینان داشت که اپل هندست جدید خود را آی‌فون X پلاس نام‌گذاری نماید. اما این نظریه کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا این دستگاه اساسا نمونه توسعه‌یافته آی‌فون X به‌شمار می‌آید.

بر اساس شایعات قبلی، نمایشگر 6.5 اینچی آی‌فون X پلاس احتمالا از نوع اولد با رزولوشن 1242×2688 پیکسل است. همچنین این هندست بایستی شامل بهبودهایی متنوع در اجزای داخلی باشد که از آن جمله می‌توان به پردازنده سریع‌تر و یک باتری با حداقل ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که از باتری 2716 میلی‌آمپرساعتی موجود در آی‌فون X معمولی بزرگ‌تر است. احتمالا این گوشی بدون لحاظ نمودن ارتقای اساسی، بهترین آی‌فون اپل تا به امروز محسوب می‌شود؛ اما برای مشاهده اسمارت‌فون و قابلیت‌های آن تنها باید منتظر بمانیم.

1 در مورد “گوشی اپل آی‌فون X پلاس احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی در یک بدنه کامپکت خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH