شاید گلکسی S10 نیز مانند آی‌فون X پلاس دارای دوربین سه‌گانه باشد

بر اساس گزارشی از یک منبع کره‌ای، احتمال آن وجود دارد که گلکسی S10 از سه دوربین بهره‌مند شود. به گزارش وبسایت کره‌ای The Information،  به نقل از یک تحلیل‌گر محلی، با توجه به این که امکان دارد اپل گوشی آی‌فون X پلاس خود را در سال جاری با سه دوربین روانه بازار کند، سامسونگ نیز تجهیز پرچم‌دار سال 2019 خود را به این فناوری مد نظر قرار داده است.

در این گزارش اشاره‌ای نیز به وجود یک حسگر سه‌بعدی در دوربین گوشی گلکسی S10 شده است که قابلیت فیلمبرداری سه‌بعدی را در قالب دوربین سلفی و حتی ضبط محتواهایی برای واقعیت افزوده به ارمغان می‌آورد. برای استفاده از این سنسور نیازی به وجود دوربین سه‌گانه نیست، با این وجود دوربین سه‌گانه می‌تواند با بهبود قابلیت‌هایی چون افزایش زوم اپتیکال و بهره‌وری بالا در شرایط نوری کم، کیفیت تصاویر و فیلم‌های گرفته شده را افزایش دهد.

در حال حاضر مشخصات دوربین سه‌گانه احتمالی که در گلکسی S10 استفاده خواهد شد، مشخص نیست. در هر صورت پیش از این هواوی گوشی پی 20 پرو را با این ویژگی ارایه کرده بود. در این گوشی یک دوربین 40 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، یک لنز 20 مگاپیکسلی مونوکروم و یک لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو وجود دارد. شاید سامسونگ نیز از ترکیبی مشابه با پرچم‌دار هواوی برای اسمارت‌فون آینده خود استفاده کند.

شایعات اخیر حکایت از آن داشتند که مدل‌های مختلف گلکسی S10 با صفحه نمایش‌های 5.8 و 6.3 اینچی در ژانویه سال 2019 معرفی خواهند شد؛ مدت زمانی کمتر از یک سال به فاصله معرفی گلکسی S9. در هر صورت برای اطمینان از صحت مطالب گفته شده باید منتظر روزهای آینده باشیم.

2 در مورد “شاید گلکسی S10 نیز مانند آی‌فون X پلاس دارای دوربین سه‌گانه باشد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH