اسنپدراگون 710 اولین محصول شرکت کوالکام از پردازنده‌های سری 700 خواهد بود

برخلاف انتظارات کمپانی کوالکام در کنگره جهانی موبایل سال 2018 پردازنده اسنپدراگون 670 را معرفی نکرد و در عوض از سری جدید تراشه‌های خود با نام اسنپدراگون 700 پرده برداشت. مطابق اخبار منتشر شده، اولین عضو این خانواده جدید از پردازنده‌های کوالکام با نام اسنپدراگون 710 به‌زودی عرضه می‌شود.

پردازنده‌های سری 700 به لطف موتور هوش مصنوعی کوالکام، قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را بر روی دستگاه‌های مختلف ارائه می‌کنند. به‌علاوه، استفاده از این چیپست‌ها بهبودهایی در زمینه کارایی دوربین، عملکرد دستگاه و میزان مصرف انرژی به دنبال خواهد داشت. کوالکام در بیانیه رسمی خود اظهار داشت که فروش اولین نمونه تجاری از این پردازنده‌ها در نیمه نخست سال 2018 آغاز خواهد شد، اما به نام هیچ یک از اعضای این سری اشاره‌ای نکرد. با این حال افشاگر معروف دنیای فناوری یعنی رولاند کوانت به نام تراشه‌ای از این سری پی برده است.

“تراشه اسنپدراگون 710 (SDM710) ساخت شرکت کوالکام در شرف عرضه قرار دارد. این چیپست اولین محصول از سری 700 خواهد بود.”

با این همه هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی پیرامون پیکربندی این تراشه در دسترس نیست. نکته دوم این‌که احتمالا تا نیمه دوم سال جاری میلادی شاهد عرضه دستگاه‌های مجهز به تراشه‌های این سری نخواهیم بود. در حال حاضر تعداد زیادی تراشه میان‌رده وجود دارند که فاقد قابلیت تطبیق‌پذیری گسترده هستند. برای مثال تراشه اسنپدراگون 625 در حدود دو سال پیش به بازار عرضه شد و هنوز هم در میان تولیدکنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

3 در مورد “اسنپدراگون 710 اولین محصول شرکت کوالکام از پردازنده‌های سری 700 خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH