موبایل افسانه‌ای لنوو Z5 دروغی بیش نبود!

پس از معرفی تلفن هوشمند جدید لنوو با نام لنوو Z5 مخشص شد که این تلفن آنقدرها هم شبیه تبلیغات منتشر شده توسط تیم لنوو نبود.

اغواگری‌های لنوو از ماه مه میلادی شروع شده بود و صحبت‌هایی در مورد صفحه‌‌ نمایش با نسبت ۱۰۰ درصد به بدنه، دوام باتری ۴۵ روزه و حافظه‌ داخلی ۴ ترابایت از جمله مواردی بود که کاربران را بسیار متعجب کرده بود.
با این حال صفحه نمایش دارای بریدگی یا به اصطلاح ناچ و مقدار بسیار کمی حاشیه به خصوص در لبه‌ پایین مواردی است که تبلیغات و شایعه‌های پیش آمده پیرامون این تلفن هوشمند را رد می‌کنند.
همه‌ ما تصاویری که این سازنده از تلفن خود منتشر کرد را به خاطر داریم، این تصویر به گونه‌ای بریده شده بود که قسمت ناچ موجود در صفحه نمایش پنهان بماند و تنها همین رندر از دستگاه موجود بود که هیچ حدس و گمان درستی را برپایه‌ آن نمی‌شد زد.

لنوو زد ۵

با توجه به کنفرانس اخیر لنوو در چین بریدگی بالای صفحه‌ نمایش در لنوو زد ۵ باریک‌تر از نمونه‌ مشابه در آیفون 10 است. همچنین این تلفن دارای یک صفحه نمایش دراز ۶.۲ اینچی با نسبت ۱۹:۹ است که با رزولوشن ۱۰۸۰ تصاویر را بر روی خود نمایش می‌دهد.
همچنین یک دوربین دوگانه‌ ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی این تلفن خودنمایی می‌کند که با قابلیت فست شارژ برای باتری ویژگی‌های اصلی این تلفن تکمیل می‌شود.
اگر این توصیف‌ها شما را به وجد نمی‌آورد حداقل می‌توان گفت که لنوو زد ۵ تا حد امکان ارزان است!
قیمتی که برای زد ۵ در نظر گرفته شده از ۲۰۰ دلار برای مدل ۶۴ گیگ آغاز می‌شود و تاریخ عرضه‌ این تلفن دوازدهم ماه ژوئن میلادی است.

جالب است بدانید که کمپانی لنوو از صفحه نمایش با نسبت ۹۵ درصد صحبت می‌کرده در حالی‌که نسبت صفحه نمایش تلفن معرفی شده ۹۰ درصد است. شاید هم لنوو تلفنی را در پس پرده مخفی کرده که بعدا به معرفی آن می‌پردازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH