ایسوس از لپ‌تاپ‌های رنگارنگ VivoBook S خود رونمایی کرد

ایسوس در نمایشگاه Computex 2018 به جز  لپ‌تاپ‌های ذن‌بوک S خود از مدل‌های دیگر نیز رونمایی کرد. در این رویداد بزرگ که در کشور تایوان برگزار می‌شود، ایسوس لپ‌تاپ‌های ویوابوک S (ASUS VivoBook S) خود را نیز معرفی نمود. این لپ‌تاپ‌ها دارای صفحه‌نمایش‌های 15.6 اینچی هستند و اگر به انواع قابل حمل‌تر و سبک‌تر علاقه‌مند باشید می‌توانید مدل‌ 14 اینچی را انتخاب کنید.

ایسوس

این لپ‌تاپ‌های جدید از لحاظ زیبایی‌ نیز ظاهر جذابی دارند. به نظر می‌رسد ایسوس سرانجام تصمیم گرفته است تا تحولی از لحاظ رنگ در محصولات خود ایجاد نماید و رنگ‌های تکراری، کسل‌کننده و رسمی را در این مدل‌های به کار نگیرد و از رنگ‌های چشم‌نواز و دلفریبی استفاده نماید. از جمله این رنگ‌ها می‌توان به طلایی یخی (Ice Gold)، آبی نقره‌ای، سبز آسمانی، خاکستری آسمانی و خاکستری آبی ارغوانی (Gun Metal) اشاره کرد که در اطراف بدنه و صفحه کلید از طرح بافتی با الهام از الماس ایجاد شده‌اند.

طراحی صفحه نمایش لپ‌تاپ نیز با ویژگی نانواج (NanoEdge) انجام گرفته که به معنای دارا بودن نازک‌ترین لبه در صفحه نمایش است. به عبارت دیگر این صفحه‌نمایش بسیار کاراتر از صفحه نمایش‌های 15.6 یا 14 اینچی متداول در لپ‌تاپ‌ها است. از لحاظ سخت‌افزاری نیز این سری مجهز به پردازنده‌های Core i7 نسل هشتم اینتل و 16 گیگابایت رم است. به علاوه کارت گرافیک‌های شرکت انویدیا نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین مدل‌های 15.6 اینچی با دو حافظه داخلی طراحی شده‌اند و کاربران می‌توانند از هر دو حافظه SSD و HDD برخوردار باشند.

تاکنون قیمت‌گذاری این لپ‌تاپ‌ها انجام نشده و ایسوس در رابطه با قیمت فروش آن صحبتی نکرده است. با این حال اعلام شده که مدل ویوابوک اس 15 در اواخر ماه ژوئن در دسترس قرار خواهد گرفت و مدل اس14 نیز در ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH