ساخت یک ساعت هوشمند مخصوص کودکان با پردازنده اگزینوس سامسونگ

به ندرت پیش می‌آید که شما در دستگاه‌هایی به جز محصولات خود شرکت سامسونگ پردازنده‌های اگزینوس را مشاهده کنید. با این حال یک شرکت کره‌ای به نام Naver Labs موفق شده است سامسونگ را متقاعد نماید تا اجازه استفاده از پردازنده‌های دوگانه اگزینوس 7270 را در ساعت هوشمند خودش بگیرد. این ساعت‌های هوشمند به طور اختصاصی برای کودکان طراحی شده‌اند.

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند Naver Labs AKI مجهز به یک صفحه نمایش AMOLED 1.2 اینچی بوده و توانسته است گواهی IP68 را بدست آورد و انحصارا برای استفاده کودکان و برخی افراد خاص بزرگسال (افراد آلزایمری، کم توان ذهنی و …) ساخته شده است. این ساعت به والدین اجازه می‌دهد تا بتوانند به طور دقیق مکان کودک خود را ردیابی نمایند. به علاوه این ساعت از تماس‌های VoLET نیز پشتیبانی می‌کند و از دستیار هوشمند اختصاصی شرکت Naver Labs به نام کلوا (CLOVA) نیز بهره می‌گیرد.

ساعت هوشمند AKI همچنین در زمینه آموزش و یادگیری زبان نیز به کودکان کمک می‌کند و از یک سرویس ابری ماشین ترجمه چند زبانه به نام Papago برخوردار است که این امکان را ایجاد می‌کند که به کودک در یادگیری زبان دوم کمک نماید. با توجه به این ویژگی‌ مهم، این ساعت هوشمند قادر است صحبت‌ها را به زبان‌های انگلیسی و کره‌ای نیز ترجمه و بیان کند.

نکته سخت‌افزاری جالب در رابطه با این ساعت هوشمند این است که پردازنده اگزینوس 7270 که در ساخت آن به کار گرفته شده دقیقا مشابه همان مدلی است که در قلب ساعت هوشمند Gear S3 Sport و Frontier خود شرکت سامسونگ استفاده شده است. این تراشه با فناوری 14 نانومتری طراحی شده و مجهز به دو هسته کورتکس A53 است و با سرعت پردازش یک گیگاهرتز کار می‌کند و به همراه یک مودم LTE به صورت یکپارچه در یک پکیج بسیار ظریف ساخته شده است. ظاهر این ساعت هوشمند نیز بسیار زیبا و شیک بوده و با تصاویر و رنگ‌های کودکانه آماده شده تا بچه‌ها نیز به خوبی با آن انس گرفته و استفاده نمایند.

ساعت هوشمند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH