ویژگی پاسخگویی هوشمند اپلیکیشن پیام‌های اندروید در بیشتر گوشی‌ها فعال شد

در اوایل سال 2018 خبر‌هایی در مورد استفاده گوگل از ویژگی پاسخگویی هوشمند یا Smart Reply در سرویس جی‌میل منتشر شد و اکنون این قابلیت جالب برای اپلیکیشن پیام‌های اندروید (Android Messages) نیز در دسترس قرار گرفته است. این ویژگی فعلا برای مشترکین Project Fi گوگل و به عنوان یکی از قابلیت‌های موجود در اپلیکیشن پیام‌های اندروید ارایه شده است.

پاسخگویی هوشمند

شاید برایتان جای سوال باشد که پاسخگویی هوشمند چیست و چگونه کار می‌کند؟ برای درک بهتر با یک مثال این قابلیت را توضیح می‌دهم، تصور کنید در جی‌میل‌تان شما یک ایمیل دریافت کنید که ضرورت داشته باشد حتما پاسخی را از طرف شما دریافت نماید. در اینجاست که قابلیت پاسخگویی هوشمند به کمک‌تان می‌آید. شما به سه پاسخ از پیش آمده شده دسترسی خواهید داشت و بسته به محتوای پیام، می‌توانید جواب مناسب را انتخاب و در پاسخ ایمیل دریافتی ارسال نمایید. برای این‌ کار نیز کافی است بر روی پاسخ دلخواه کلیک نمایید تا سریعا ارسال شود. دیگر هیچ دردسر و سختی نخواهید داشت و به سادگی پاسخی کوتاه که نشان دهنده دریافت و مشاهده ایمیل از طرف شماست را برای طرف مقابل ارسال می‌کنید. در ضمن به یاد داشته باشید که شما حتما مجبور به استفاده از پاسخگویی هوشمند نیستید و می‌توانید به دلخواه خود اقدام به تایپ و ارسال جواب‌های دیگر نمایید.

این قابلیت اکنون در اپلیکیشن پیام‌های اندروید نیز در اختیار کاربر قرار گرفته است و اساسا با همان تفکر و روش مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما می‌توانید به راحتی از این ویژگی بهره‌مند شوید (مشابه چنین پاسخگویی هوشمندی را در بخش پیام‌های شبکه اجتماعی تجاری لینکدین نیز می‌توان مشاهده نمود). در این اپلیکیشن بعد از دریافت پیامی که از طرف مقابل دریافت کرده‌اید، پاسخ‌های هوشمند به شما نشان داده می‌شوند و در صورت تمایل یکی از آنها را می‌توانید انتخاب کنید و در غیر این صورت اقدام به تایپ و فرستادن متن دلخواه خود می‌کنید. براساس برخی ردیت‌ها، قابلیت پاسخگویی هوشمند اپلیکیشن پیام‌های اندروید حتی برای گوشی‌های اندرویدی قدیمی مانند نکسوس 6P نیز در دسترس است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH