آیا موتو Z3 Play موتورولا ارزش پرداخت 499 دلار را دارد؟

موتو Z3 Play آخرین محصول میان‌رده شرکت موتورولا است که اخیرا به طور رسمی معرفی شده است. این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 636 کوالکام، 4 گیگابایت رم، صفحه نمایش سوپر AMOLED شش اینچی با نسبت ابعادی 9: 18 است. حسگر شناسایی اثر انگشت نیز در کنار بدنه گوشی تعبیه شده و قابلیت حالت پرتره در هر دو دوربین پشتی و سلفی در دسترس است. پس در یک کلام باید اعتراف نمود گوشی موتو Z3 Play، هندستی است که نباید بی‌اعتنا از کنارش عبور کرد.

موتورولا

این گوشی هوشمند یکی از اولین محصولات مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 636 در ایالات متحده است که به اعتقاد بسیاری از افراد یک پردازنده قدرتمند محسوب می‌شود. از دیگر دستگاه‌های برجسته‌ای که مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 636 هستند می‌توان به شیائومی ردمی نوت 5 پرو و ذن‌فون 5 ایسوس اشاره کرد.

اما در این میان موضوع اصلی در مورد قیمت آن است که آیا این گوشی ارزش پرداخت برچسب قیمت 499 دلاری‌اش را دارد؟ خب برای راحتی کار ما این گوشی را با دو مدل دیگر در این رنج قیمت مقایسه کرده‌ایم و شما می‌توانید در تصویر زیر مشخصات کامل هر سه مدل را در کنار یکدیگر مشاهده نمایید. در این مقایسه از دو رقیب قدرتمند و جذاب استفاده کرده‌ایم، گوشی وان‌پلاس 6 که تنها 30 دلار گران‌تر است و گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ که پرچم‌دار سال گذشته شرکت محسوب می‌شود و این روزها با پرداخت 550 دلار و حتی کمتر می‌توانید مالک یکی از آنها شوید. خب نتیجه به عهده خودتان، اگر اعتقاد دارید پرداخت حدود 500 دلار ناقابل برای گوشی موتو Z3 Play ارزشش را دارد، پس در خرید این محصول جدید موتورولا درنگ نکنید!

1 در مورد “آیا موتو Z3 Play موتورولا ارزش پرداخت 499 دلار را دارد؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH